Kiniško dviračio odisėja tęsiasi

Taigi, odisėja tęsiasi. Ankstesnės istorijos dalys:

Sudedamas dviratukas parkeliavo
Sudedamas dviratukas parkeliavo #2
Sudedamo dviračio tiuningas: 22 km/h į 40 km/h
Sudedamas dviratukas sugedo

Paskutinis įrašas buvo prieš gerą pusmetį, kai stabdant užlinko šakė ir biškį susižalojau. Bendravau su kinais, anie labai dievagojosi ir žadėjo nutraukti šito daikto gamybą. Kartu su šake “sugedo” ir dar kelios dalys:

Linkus šakėLūžus traukėLinką clamp'as

Yra ir dar kelios smulkmenos, bet čia pagrindinės. Visas pakaitines dalis kinai pasižadėjo atsiųsti nemokamai. Prie progos į siuntą įdėjau ir du motorus… Siunta buvo išsiųsta lapkritį (laivu), bet jau sausį pradėjau nerimauti. Taigi, dabar yra gegužės vidurys, o siunta taip ir nepasirodė. Aišku mokėta buvo pavedimu… Dingo nepigūs motorai ir visa krūva atsarginių dalių. Kad prapuolė nauja šakė – nieko baisaus, nes vis tiek nebūčiau su ja važinėjęs, bet kitų dalių gaila. Teko gamintis pačiam.

Su šake buvo šiek tiek galvos skausmo, bet radau seną, standžią (chomo-molibdeno) šakę, atlikusią nuo brolio sporto laikų. Linkęs steerer (vairo vamzdis), bet man jis vis tiek netiko (per trumpas). Kažkaip nebuvo nuotaikos fotografuoti, tai teks patikėti. Remonto procedūra tokia:

  1. Ugnimi pakaitinu kiniškos šakės karūną ir ištraukiu vamzdį.
  2. Likusią dalį (pačią šakę) metu į aliuminio atliekas.
  3. Imu seną brolio šakę, kaitinu karūną ugnimi ir irgi ištraukiu vamzdį. Metu jį į plieno atliekas.
  4. Atsimatuoju kiek reikia trumpinti brolio šakės kojas, imu bulgarkę ir nupjaunu. Nuo likučių atpjaunu abu dropoutus su suporto mountu.
  5. Suploju sutrumpintos šakės kojų galus ir įkišu išpjautus dropoutus.
  6. Lieka į brolio šakę įkišti kiniškos šakės vamzdį, bet diametrai nesutampa. Tai kišu vamzdį į tekinimo stakles ir paploninu…
  7. Pakaitinu šakės karūną ir įkišu aptekintą vamzdį.
  8. Nešu virint, nudažau.

Teko pasigaminti ir kitas aliumines dalis: lūžusią traukę ir sulinkusį užspaustuką. Ant pastarojo kaba visas vairuotojo svoris,  tai seną lyginti jau nebūtų gera mintis. Tai rezultatas toks:

nauja šakėnauja traukėNaujas užspaudėjas

Vis pajuokauju, kad kitaicai galėjo prie dviračio pridėti ir visą staklyną…

Tiesa, teko keisti ir diską su suportu, nes kiniškas yra labai nestandartinių matmenų (D=130mm) ir niekaip nedera prie naujos šakės. Diską gavau iš spicasss – ačiū tau!

Beje, avarijos metu susitraiškė sparnas… Kokios būtų idėjos? Gal turit kas, tokį mažą?

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *