Home Forums Bendras Erider lightning bolt TD4 4000w

Viewing 14 posts - 21 through 34 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #9681
    vvaldasv
    Participant

    Pilnai įkrovus nuosekliai sujungtas celes (be BMS) rodė nuo 3,33V – 3,58V. Tarp celių skirtumas net 7%. Įkroviklis automatiškai atsijungė ties 71,8V. Ar tai reiškia, kad programuojamas BMS, kuris gali subalansuoti iki 2% V skirtumą, mano celių nebesubalansuos, nes skirtumas apie 7%. Ar tai reiškia, kad galiu išlėkti į orą, arba apsvilti užpakalį, arba krovimo metu kilti gaisras?

    #9682
    sopkis
    Participant

    Atsimink kad viena tai yra įtampos skirtumas tarp celių, kita yra SOC (state of charge). Ir kai įtampos skirtumas bus 5%, tau SOC jau gal būti ir 50% skirtumas tarp celių. Pagal viską turėtų būti taip – krovimo pabaigoje kai krenta srovė, visos celės turi būti po 3.6V (arba 3.65V jei negaila celių).

    #9683
    agniusm
    Participant

    Viskas panašiai ir vyksta. Pasiekus ribą, įkroviklis atjungiamas ir celės su aukštesne įtampa yra iškraunamos per rezistorius iki mažiausią įtampą turinčių celių įtampos lygio, tada įkroviklis vėl įsijungs kol vėl kažkuri ar kelios celes nepasieks balansavimo įtampos ir taip junginėsis kol visų celių įtampa suvienodės. Priklausomai nuo disbalanso tai gali užtrukti trumpiau arba ilgiau. Reikėtų palikti ilgesniam laikui dažnai stebint kas vyksta. Geriausiai būtų naudinga susipažinti kaip tas BMS veikia ir tada stebėti ar veikia taip kaip turi. Įsitikinus patikrinti nuodugniai galima būtų rečiau, kartą, du per metus.
    Jei anglų nebėda, gali pažiūrėti šį klipuką, gal bus aiškiau:

    • This reply was modified 9 years, 2 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 9 years, 2 months ago by agniusm.
    #9686
    vvaldasv
    Participant

    O gal yra toks prietaisas kuris matuoja SOC, arba kaip pamatuoti celių AH likutį (celių resursą)?

    #9687
    agniusm
    Participant

    Modeliuų(RC) pakrovėjai, CA. Tik kokiam tikslui?

    • This reply was modified 9 years, 2 months ago by agniusm.
    #9690
    vvaldasv
    Participant

    Kadangi baterijos buvo eksploatuojamos be BMS, tad noriu sužinoti kiek įkrovimų jos dar gyvens, o tiksliau kiek % liko jų gyvybės :)

    #9691
    agniusm
    Participant

    Na tada paprasčiausias ir tikriausiai pigiausias bus RC pakrovėjas

    #9692
    sopkis
    Participant

    Tokio prietaiso, skirto lifepo4 akumuliatoriams, kuris pajungus gnybtus po 5 sekundžių parodys akumuliatoriaus SOC % nėra. Ir kol kas tu maišai tuos terminus. SOC tai yra tai minutei akumuliatoriuje likęs įkrovos lygis. Tas dalykas matomas tik važinėjant su Cycleanalyst arba vatmetru, kurie skaičiuoja kiek Ah paitaiš akumuliatoriaus nuo įkrovimo. Akumuliatoriaus talpa – tai dėl ciklų skaičiaus, celių drožimo didelėm srovėm ir tt vis mažėjanti akumuliatoriaus talpa nuo pilno įkrovimo iki pilno iškrovimo. Vienintelis variantas likutinei talpai pamatuoti kaip jau minėjo agniusm – kompiuterinis pakrovėjas. Tau reikia bent jau iCharger 106, arba dar galingesnio. Teks kiekvieną celę atskirai – pilnai įkrauti, iškrauti iki tam tikros įtampos, ir vėl bent 8Ah (20% SOC) įkrauti sandėliavimui. Taip apytiksliai per parą patikrinsi du akumuliatorius.

    #9693
    agniusm
    Participant

    …arba pilnai pakrauti ir subalansuoti akumuliatorių, palikti 48h ir papažiūrėti kuri celė labiausiai savaime išsikrau, tą celę vėl pilnai pakrauti su skaitmeniniu rc krovikliu ir iškrauti pamatuojant jos talpą, veikiausiai daugiausiai savaime išsikraunanti celė bus mažiausios talpos kas ir bus tavo akumuliatoriaus talpa.

    #9769
    vvaldasv
    Participant

    Gavau siuntinuką iš Čekijos – 8 vnt. naujų LiFePo4 celių po 20Ah. Visos rodo 3,30V. Tik kas keisčiausia, kad pabandžius jas papildomai įkrauti (po vieną) įsikrovė iki 3,33V ir stop, daugiau įtampa nekyla. Iškrauti nebandžiau. O lygiagrečiai prijungus prie senos įkrautos iki 3,60V, po dviejų parų abi jos rodė 3,33V. Senos celės įtampa po truputi krito, tačiau naujos nedidėjo. Kažkokia mistika.

    #9771
    sopkis
    Participant

    Kokiu būdu bandai įkrauti, jei sakai kad įtampa nekyla?

    #9774
    Šarūnas
    Keymaster

    LiFePO4 turi labai horizontalią įtampos charakteristiką. Palauk ir pakils. Kokia srove krauni, ir kuo?

    #9778
    vvaldasv
    Participant

    Kroviau apie 2h kažkokiu kaip nuo mobilaus panašiu įkrovėju (parašyta 1000mA 4,2V). Kraudamas testerį prijungiau prie celės ir stebėjau įtampą, kad ir kiek laukiau, naujos daugiau 3,33V nepakilo. Kai kroviau senesnes, įkrovęs iki 3,6V atjungiau.

    #9802
    vvaldasv
    Participant

    Šiandien realiai išbandžiau nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu max. greičiu. (lifepo4 kol kas be BMS 60v40ah). Iki asfalto 5,5km prastu žvirkeliu (greitis apie 40-50km/h), tada visu “gazu” 37,5km (greitis 80-86km/h). Valdiklis atjungė maitinimą, tačiau perjungęs mygtuką į EKO režimą (greitis~45km/h) dar +3 km. Liko iki namų apie 3,5km, tad teko užvesti ant bagažinės pritaisytą generatorių-kamuolį, 15 min. “pailsėti” ir Eko režimu judėti iki namų. Bandymas pavyko, stumtis nereikėjo :)
    P.S. Važiavau be artimų šviesų. Taupydamas energiją įsirengiau dienos žibintą LED DRL.

Viewing 14 posts - 21 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.