Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai kur perkat akumuliatorius?

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 94 total)
  • Author
    Posts
  • #10424
    Šarūnas
    Keymaster

    Nepirkit iš victpower. Pirkom Arti 300 vnt. A123 20Ah celių, didelė dalis buvo akivaizdžiai brokuotos, kitos atrodė dar pusėtinai ir tik po kurio laiko pradėjo lįst oksidai. Neaišku kaip ir iš kur jie tuos daiktus gauna, bet akivaizdu kad tai yra nekondicinės prekės. Tabai nukirpti, nes kažkas nusprendė, kad tos celės yra nesaugios naudoti. O šitie žulikai privirina naujus tabus ir į trasą…

    #10439
    Nemirtingasis
    Participant

    Sveiki,
    kartais paskaitinėju čia forume ir man keista,
    kai tik kas nors kalba apie pigius kinietiškus akumuliatorius visi vienu balsu sako kad jie blogi ! ar tikrai visi kinietiški blogi ?
    Pradžiai pasvarstykit iš kitos pusės, asmeniškai aš nesiruošiu i el. dvirati investuoti 2k ar 4k Euru, bet didžioji dauguma nori nuvažiuoti didesni nei 20km atstumą velkantis ne vėžlio greičiu,
    čia visi kalba apie akumuliatorius kurie apie 2 kartus brangesni nei kinietiški, paskaičiuokim,
    kinietiškas 48V 20Ah li-ion akumas su muitais (su BMS ir 2A pakrovėju) kainuoja apie 330E, gamintojas rašo, kad po 1000 pakrovimu jo talpa sumažės iki 80%,
    na bet aš žiūriu pesimistiškai, tegul jis atlaiko 750 pakrovimų ir man to užteks,
    jūsų rimti akumai atlaiko ~1500 pakrovimų, bet jų kaina maždaug 2x didesnė,
    rezultatas – gamindamas el.dviratį aš iš pradžių sumokėsiu daug pigiau,
    o jei jie atlaikys tiek kaip rašo gamintojas – tada aš sutaupysiu ir gana ženkliai, jei atlaikys tik 750 pakrovimų tai reikės juos pakeisti naujais, bet galutinė suma bus ta pati kaip perkant brangius, aš bet kuriuo atveju išlošiu !!!
    todėl aš geriau surizikuosiu.

    Šiuo metu pas mane stovi 2vnt. x 48V 20AH pigūs kinietiški li-ion akumuliatoriai, kitaip sakant turiu 1920Wh, vakar išmaišiau puse Kauno, nuvažiavau 46km, važiavau netaupydamas, max 65km greičiu, į kalnus ir nuokalnes, mano nuostabai pravažiavus šitą atstumą dar net nepradėjo suveikinėti apsauga nuo akumuliatoriaus išsodinimo, reiškiasi pagal ankstesnius važiavimus, o pravažiavęs su jais jau apie 1300km, man dar buvo likę bent 4km atstumo, jei važiuočiau dviračio greičiu tai pratempčiau apie 160km atstumą !!!
    O ką noriu tuo pasakyti – aš visiškai patenkintas, pagal visus paskaičiavimus talpa atitinka gamintojo nurodytą, todėl manau, kad ir pakrovimų skaičius bus panašus į ta kurį jie nurodo.

    #10440
    agniusm
    Participant

    Niekas nesako, kad kiniskos celes yra visos blogis. Anaiptol, yra ir geru tik kaina ju atatinkama. Jei tau pavyko nusipirkt kurie veikia – pasiseke, o nuvaziavus 1300km dar nedrisciau taip drasiai teigti. Kitas dalykas nieko nerasai apie iskrovas. Tikriausiai tie tavo akumuliatoriai geba 1c taigi tavo turimas 40ah akumuliatorius tinkamai atiduos 40a. Manau ir tai pagrazinta. Pabandyk is jo paimti dvigubai ir ziuresim kas gausis.
    Visi daro pagal savo galimybes ir poreiki. Kiti deda rc lipo ir jiem gerai, o kiti degina namus ir tada tik pradeda galvoti.
    Durniu nera, yra tik blogi pasirinkimai.

    #10441
    Šarūnas
    Keymaster

    Su kiniškom visko būna, ir net ne kiniškom. Didelė problema yra celių nevienodumas ir savaiminis išsibalansavimas per ilgesnį laiką. Apie BMS net nekalbu, nėra su jais paprasta rinkoje.
    Palyginimui, su 18650 celėmis kaina bus apie 1.5x tavo minėtos, bet baterija bus 2x lengvesnė ir mažesnė, taipogi celių kokybė bus aukštesnė n kartų. Kiekvieno laisvė rinktis.

    #10444
    Nemirtingasis
    Participant

    Jei jums kyla tokios didelės abejones tai išdėstysiu visus parametrus ir sąlygas kokiomis dirba mano turimas akumas,
    celės 18650, 2 x 48V 20ah 13S10P svoris 7Kg., kitaip sakant viena cele 3.7V 2A,
    agniusm, pas mane stovi 48V 80A kinietiškas valdiklis taip pat kaip ir 13 colių kinietiškas variklis rate, kitaip sakant jis akumuliatorių apkrauna iki 2C, kaip minėjau anksčiau, važinėju netaupydamas, spaudžiu kiek eina, ir dar nebuvau nuvažiavęs mažiau kaip 45km., retai važiuoju iki kol suveikia apsaugos, bet vakar nustebau kai nuvažiavau 46km ir nesuveikė apsaugos ir valdiklis nepradėjo riboti greičio, kiek žinau, akumuliatoriai įgauna savo pilna pajėgumą tik po keliolikos įkrovimų, gal todėl ir atstumas padidėjo, todėl tai tik patvirtina, kad akumuliatorius tikrai nėra blogas ir nereikia sakyti, kad tai priklauso tik nuo galimybių,
    tai priklauso ir nuo požiūrio,
    dėl nevienodumo, daug domėjausi kinietiškais BMS, ir supratau, kad didesnė problema ne dėl pačio BMS, didesnė problema tame, kad kiniečiai nustato netinkamas ribas, sakykim vietoje 4.2v celei, nustato 4.3v ribą, ko pasekoje celės “dėvisi” ar išsibalansuoja jei pajungi pakrovėja suderinta 4.2v,
    ir Šarūnai, ar manai 280W/Kg yra mažai ? lengvesnės celės yra, bet jų kaina ne 1.5 karto brangesnės, bet mažiausiai 2 kartus, kitaip sakant jei viena celė sugeba sutalpinti daugiau kaip 2-2.5A jos kaina kyla keleriopai, neskaitant to, kad nuperki tik plikas celes,
    turi jas sulituoti, sudėti į kažkokį korpusą ir dar nusipirkti BMS ir pakrovėja, ar tada tikrai kaina gaunasi tik 1.5 karto didesnė ?
    dažniausiai man čia paskaičius susidaro nuomonė, kad čia rašo laimėje aukso puodus, ir apie viska kas nebrangu atsakymas vienas – blogis,
    o tie kas daro pigiau net nedrįsta parašyti, kad nebūtų nurašyti… :)

    #10446
    agniusm
    Participant

    Nzn, as asmeniskai zinau pacias talpiausias celes panasonic ncr18650b 3.35ah kurios yra 243wh/kg. Cia matyt kinai padare dar sustresnes:)

    #10447
    Šarūnas
    Keymaster

    Kažkas blogai su tavo skaičiavimais ar terminais. Gal painiojama Wh su W ir Ah su A, kadangi >200Wh/kg su visom konstrukcijom yra nerealu. Bet 280W/kg – viskas gerai, gana normalus skaičius, nors ir ne tiek aktualus.
    Optimalaus talpos/kainos santykio celių talpa šiuo metu yra apie 3Ah. Taigi tavo atveju, jei naudojamos 2Ah celės, baterija yra 1.5x didesnė, nei galėtų būti. Ir dar neaišku kokio gamintojo ir iš kur gautos celės.
    Kainų toliau nekomentuosiu, kadangi nei pats galiu pasiūlyti, nei žinau kur pigiai nupirkti geresnį produktą. Bet esmė, kad tose kiniškose baterijose yra naudojamos pigiausios, seno modelio celės… Mano kiniškuose sudedamuose dviračiuose irgi tokios sudėtos – lyg ir veikia, bet per porą žiemų talpa krito stipriai. Dar nepriėjo rankos aiškintis kokia priežastis – disbalansas ar nusidėvėjimas.

    Kiniškuose BMS (tiksliau PCM, o ne BMS) įtampų vertės tokios nustatomos dėl kreivo jų veikimo. Jei įtampos būtų nustatytos ‘teisingos’, su tokiu PCM subalansuoti bateriją būtų neįmanoma.

    #10449
    aleksanderis
    Participant

    As pvz naudoju A123 “tipo 2 kartus brangias” nes noriu pasikrauti kilovatvalande per 25min, o nelaukti su kiniskom celem 5 VALANDAS. Vat mano poziuris i kinija. Zinoma galima veziotis 5 kilovatvalandes “kinisku pigienu” bet jos bus per sunkios.

    #10452
    Šarūnas
    Keymaster

    Aš pasirinkau vežiotis 3kWh :) ~18kg…

    #10453
    agniusm
    Participant

    O aš alvoju, kad su dviratukais prisižaidžiau, sekantis laiptelis :D Dar negaliu nieko pasakyti apie Nissan Leaf celes, bet jei veiks gerai, tai pasaka lengviem motocikliukam.

    #10458
    Martynas
    Participant

    taip pajuokaudamas paklausiu, o kur tuos 3kWh sudėjai? jei savo “Ultralight Enduro” rėmą parduodi, nejau į kinišką sudedamą dviratuką sukišai, sunku patikėt būtų:D Ar gal galvoje sukasi naujas projektas?
    Be to teko pamatyt gyvai Rubedos autonominį vežimėlį, išties labai gražiai atrodo akumuliatoriaus surinkimas, daug geriau negu vizualizacijose:D Kas kitam savam projektėliui atrodo labai patraukliai, nors neįsivaizduoju, kada tokį galėčiau pradėt konstruot:D
    O kalbant į temą, pirmiausia faktas tas, kad savadarbis e-transportas yra lyg hobis ir niekas per daug neskaičiuoja hobiui atsiperkamumo ir šiaip noris visad kuo geresnių komponentų, kaip ir kokie numizmatai ieško, kokios brangios monetos į kolekciją, tad smagu konstruot, smagu važiuot.

    #10461
    Šarūnas
    Keymaster

    Džiaugiuosi, kad patiko Rubedo robotas. :) Turiu pradėjęs projektėlį (šįkart gal net pabaigsiu), baterija bus to paties principo kaip robote, tik 2.5x tūrio. :)

    #10464
    agniusm
    Participant

    Koks dar robotas? Koks akumuliatorius? Nieakas nieko neparaso apie tai. Nuorodu ir informacijos prasom!

    #10465
    Šarūnas
    Keymaster

    :) Bendradarbiaudami su universitetais ir įvairiom įmonėm darom autonominį krovinių transporterį (su sensoriais, rega ir t.t.). Projektas nėra viešas, todėl daugiau negaliu pasakot. Vasaros gale turėtų atsirasti žiniasklaidoje.

    #10466
    Martynas
    Participant

    tai kitą savaitę jau mėgėjiškai papasakos, bet iš techninės pusės ten, kas domintų kiek labiau nusimanančius, tai nieko nebus:D galiausiai tai dar tik prototipas II, ne galutinis projektas, šiaip kaip ir neprieštaravo, kad parodyt ir vidurius su kyšančiais laidais, nors ne jie tuos vidurius konstravo kaip ir (jie softu užsiima ir defektų lipdukus klijuoja), o ironiškiausia, kad beveik visad kyla neaiškumo dėl grafinio dizaino paveiksliukų autorinių teisių:D

    #10467
    agniusm
    Participant

    Bet kiek as suprantu viskas eina es lesom? Viena fotke google randa:)

    #10468
    Nemirtingasis
    Participant

    Nzn, as asmeniskai zinau pacias talpiausias celes panasonic ncr18650b 3.35ah kurios yra 243wh/kg. Cia matyt kinai padare dar sustresnes:)

    Dėl svorio suklydau, padalinau vienos baterijos svori visai 1920Wh talpai,
    realiai yra 137w/kg. čia kartu su BMS ir korpusu,
    tai visiškai realus svoris.

    #10469
    Nemirtingasis
    Participant

    As pvz naudoju A123 “tipo 2 kartus brangias” nes noriu pasikrauti kilovatvalande per 25min, o nelaukti su kiniskom celem 5 VALANDAS. Vat mano poziuris i kinija. Zinoma galima veziotis 5 kilovatvalandes “kinisku pigienu” bet jos bus per sunkios.

    nesuprantu kokiu tikslu tau reikia pakrauti per 25min ?
    bet kuria kiniška baterija galima krauti 1C rėžimu be pakenkimo baterijoms,
    dauguma jų galima krauti 2 ar net 3C, o tai reiškiasi, kad jas pakrausi atitinkamai per 60 , 30 ar 20min. kiek tavo baterija sveria ? nes labai nekonkretu pasakyti “per sunkios”,
    mano 1.9Kwh sveria 14kg.

    #10471
    aleksanderis
    Participant

    10kg 140 A123 26650 celiu 20s7p. Pravaziuota jau 21,000km apie 900 ciklu. Likusi talpa 850wh is 1000wh. Li-ion jau butu mirusi.

    #10472
    aleksanderis
    Participant

    Dar visas resursas prie 100A iskrovimo.

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 94 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.