Home Forums Motorai / perdavimas mid-drive be reduktoriaus

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • #15303

    čia įdomūs gamykliniai variantai, 250W galios ir tinkantys beveik kiekvienam
    minamam dviračiui:
    http://www.bimoz.ch/en
    http://en.pendix.de
    būtų įdomu padiskutuoti analogiško savadarbio varianto, gal truputį galingesnio gamybą. privalumai įvardinti tose svetainėse, ir jų Youtube video’s.

    #15304

    Nemirtingasis:
    “Apmasčiau kaip galima tokį motorą pasigaminti, efektyvumas gal ir nebūtų aukštas, bet nedideliam galingumui tikrai nebūtu prastas, ir galiu pasakyti, kad nėra sudėtinga, panaudoti automobilio statorių ir jo korpusą, statorių pervynioti atitinkamai pagal įtampą, korpusą susiaurinti tiek kiek įmanoma kad tilptų vijos, vienam gale išpjauti skylę – diametras pagal statoriaus vidų, prie pedalų žvaigždės pritvirtinti-prisukti sakykim tekstolito skriemulį su priklijuotais magnetais, sudedi holo sensorius į rotorių ir važiuoji, nesunkiai galima dar gudriau padaryti, žvaigždes atskirti nuo pedalų, jas tvirtinti prie skriemulio, o pedalus ir ašį prijungti per vienos krypties guolį, tada galėsi neminant važiuoti vien elektra :) jei kada įdomumo dėlei sugalvosiu užsiimti tai sukonstruosiu.”

    #15306

    Karpis visu pirma reiktu zinoti arba bent jau atkreipt demesi isardzius keleta besepeteliniu motoriuku kad magnetai NIEKADA nesiklijuoja prie plastiko medzio ar dar ko nors panasaus.Esme kad norint idealiai padaryt reik klijuot ant is tokiu pat kaip statoriaus ploksteliu padaryto ziedo bent is 0,5mm storio laksto.As nesakau kad negalima padaryti to kas dar nepadaryta.Taip kartais drasus zmones taip ir turtingi tampa su drasiom idejom prasimusa bet iki to labai labai ilgai reik informacija rinkt teorija zinot na ir rankas is virsutines kuno dalies augancias.

    #15312

    Čia ne aš rašiau, o Nemirtingąjį pacitavau, kad diskusija vyktų čia, o ne kitkam skirtoje ankstesnėje temoje :)
    Turbūt nesiklijuoja, nors žinau taisyklę ‘niekada nesakyk ne’, tekstolitas gali būti storas ir tvirtas kaip medžiaga. Nesu labai daug matęs tų motorų, bet viena kinietį pabirusį matyt teko, o pvz. mano savadarbiam dviraty šepetėlinio motoro magnetai mechaniškai pritvirtinti, todėl ir laikosi garantuotai.
    Pats aš vargu ar imsiuos tokių darbų-trūksta ir žinių ir sąlygų ypač visokiems šaltkalvystės darbams-kai ko reikia- tenka kreiptis į kitus žmones..
    Bet ponas Nemirtingasis matosi kad turi žinių daug, galėtų ką ir parašinėti
    ta tema. Aš kol kas sunkiai nutuokiu kaip auto.generatorių sumažinti iki tokių kaip parodyti komerciniai ‘bimoz’ ir kitas, projektai, matmenų.

    #15313

    Jei as noreciau kazko lengvo ir pakankamai galingo kaip tokiam svoriui tai rinkciausi realu motora su realiom egzistuojanciom charakteristikom uz protinga kaina:
    http://e-bike-diffusion.com/index.php?module=produit&prd_id=519&url_retour=http%253A%252F%252Fe-bike-diffusion.com%253A80%252Findex.php%253Fmodule%253Dcategorie%2526code_cat%253D2610%2526page_start_num%253D1

    Nesudetinga pavara nekainuotu daug ir svorio nepridetu daug nes tarkim 2 aliuminio dantyti skriemuliai ir dirzelis+ trumpa grandine su maza zvaigzdute tai cia galima iki 4kg sutilpt.

    #15314

    Galbūt, neblogas motoras :) Bet grįžtant prie pradinės temos – tuo ir žavi toks be reduktoriaus mid-drive, nes reduktorius, kad ir labai gerai padarytas, visgi duoda šiokius tokius nuostolius, yra dylančių ar potencialiai gendančių detalių, užima vietą, ir jei dviračio rėmas pvz.aliuminis/karboninis – reikia dar galvoti kaip padaryti patikimas tvirtinimo detales, t.t. Į tuos “bimoz” ir kitą – dar nesu smarkiai įsigilinęs, bet mechaniškai visgi paprasčiau atrodo.

    #15315

    Man yra tekę magnetus tvirtinti prie tekstolito, kaip minėjau kai perdariau generatorių į variklį, išgręžiau skyles ir sudėjau apvalius magnetus, nors realiai tai nėra geras sprendimas nes statoriaus polius yra pailgas, jei darysiu kada vėl tai dėsiu atitinkamo dydžio pagal polių,
    Tadai, tekstolitas pagal stiprumą mažai nusileidžia aliuminui, o jei turėjai galvoje, kad nededa ant plastiko ar medžio dėl magnetinių savybių tai tą patį galima pasakyti ir apie aliuminį, bet ant jo deda… dėl stiprumo, kad nenukristų, jei magnetai be skylių tai galima tvirtinti prisukti tarp magnetų, bet prototipui (o gal ir ne tik) yra paprastas variantas – priklijuoji magnetus ir palildomai vynioji kaprono siūlu ir tepi epoksidiniais klijais/derva, sakysi, kad didėja tarpas iki statoriaus, bet neodymio magnetams tas tarpas gali būti ir didesnis, raliai tie magnetai net per stiprūs, keliems varikliams esu pakeitęs paprastus juodus į neadymio, vienu atveju padidėjo nuostoliai, kitu – negavau jokios naudos, bet tai atskira tema…

    Dėl varianto su išoriniu varikliu, apsisukimai 3000-5000, perdavimą reikia mažinti bent 15 kartų, ir visa tai pastatyti ne ką mažiau darbo nei pritvirtinti generatoriaus statorių, ir čia dar neimant to, kad be vienpusio guolio ir be el. pagalbos mynti pedalus bus tikrai jaučiamai sunkiau, o jei dar ir guolį statyti tai ir kaina gaunasi dviguba nei su generatoriumi.

    #15316

    Karpis, teisingai, dantračiai ir diržai prie vidutinių ir didesnių apkrovimų turi 10-15% nuostolius, palyginimui – automobilio perdavimas tarp variklio ir ratų (greičių dėžė + reduktorius) “suvalgo” 20-30% galios, jei reikia galiu ir matavimus parodyti,
    todėl net jei šio varianto efektyvumas būtu iki 70% tai jis vistiek lenktų dantratinį hubą.

    #15317

    Jau man tik juoktis norisi is tokiu kalbu :) Ta motoriuka as kaip masala uzmeciau ir matosi kad judu net nenutuokiat jog butent jis stovi daugumoj bafang mid drive sistemu iki 750w.Veikia tikrai gerai kiek teko skaityt dar ir sinusini kontroleri velesniuose modeliuose naudoja tai isvis praktiskai garso nera.As dar karta pasikartosiu padaryti galima bet kai cia pradedat destyt apie normalius NK is generatoriaus prie visa to magnetu klijavima prie tekstolito tai liudna skaityt.Na bet pabandykit pagaminkit gal kas iseis uz 50 euru tada galesit su kinais pakonkuruot nes pas juos kazkodel tik motoras tiek kainuoja :)Sekmes kuryboje ir gerai atsvest ateinancius naujuosius :)

    #15318

    Tadai, skirk norą padiskutuoti apie naują/nematytą anksčiau sprendimą (apie tai ir tema) nuo alternatyvių bet jau žinomų sprendimų. Taip pat atskirk kalbą apie sprendimus nuo kalbos kiek €. Kai kuri kažką, ne apie € galvoji pirmiausia. Bet taip, kažką konstruojant yra privalumas kažką panaudoti kaip ‘donorą, detales ir kt. ir taip sutaupyti. Nėra taip kad būtinai reikia man turėti dar vieną e.dviratį, jau porą turiu. Bet šis sprendimas patiko. Tik truputį ne pagal kišenę būtų pirkti gatavą už ‘šveicarišką kainą ir su 250W/25kmh apribojimu, todėl įdomu pasigilint
    kaip sudėtinga būtų kažką panašaus sukonstruoti.

    Nemirtingasis, manau privačiai susirašysim, man gali prireikt dar kai kokių dalykų. Šio sprendimo, dar neturėjau laiko įsigilint į pateiktą medžiagą, bet kaip pats braižantis brėžinius kitoje srityje-norėčiau įsivaizduot pjūvį per pedalų mazgą ir kartu motorą – kur/kas, kokie storiai, kur/kiek magnetų ir kt. Mano supratimu turi būti labai nedidelis plotis motoro, o skersmuo ne taip riboja, gali ir dar didesnis būt, nei tų gamintojų.

    #15319

    Tadas, o ar kada ardei bafang ar bosh mid-drive ?
    ir tu čia rašai tik apie tai kad “skaitei”, parodyk ką esi sukonstravęs ?!
    ir ką pagal tave reiškia “normalus NK” ? kalbi “sausai” be konkrečių vykusių ar nevykusių testų ir pavyzdžių ir rodai tik gamyklinius !?
    Ir juokini tai tik tu, kas čia konkuruoja su kinais ? ir iš vis apie ką tu kalbi ? čia susirenka tie kas mėgsta konstruoti, išbandyti, padaryti kažką pagal save ir sau tinkamo, ką tu čia veiki jei siūlai tik gamyklinius ? (o ir tie nepigūs)… tu taip ir nepateikei nei vieno įrodymo kuo skiriasi perdarytas generatorius nuo BLDC variklio ?
    Ir iš vis, ar kada girdėjai apie coreless variklius ? ten metalo statoriuje arba rotoriuje iš vis nėra, tai gal ten ne variklis ?
    kiek supratau tikrai neesi matęs ar ardęs, kai kuriuose coreless DC varikliuose rotoriaus vijos užlietos plastiku ir jie gaminami masiškai, bet jų efektyvumas lenkia standartinius variklius, tau turbūt tai naujiena, reikia įrodymų ar pats pasidomėsi prieš juokdamasis iš kitų ?
    Užmesiu tau klausimą, ar gali paprastas AC asinchroninis variklis suktis pajungtas prie 24v akumuliatoriaus ir valdomas tik 7 elementais (3 tiristoriai + 3 herkonai + 1 magnetukas) ?

    #15320

    Karpis, paprastą brėžinuką-skerspjūvį galiu nupiešti, o skersmenį galima didinti tik jei kaip donorą naudojant kokį didesnio diametro AC variklį, bet darant iš generatoriaus bus gerokai pigiau, generatoriaus rotoriaus diametras būna ~90mm arba ~100mm.

    #15321

    OK, manau susisieksim. Gal kas žino gerą šaltinį kur būtų galima ‘per atostogas’ pasiskaityt glaustos bet teisingos informacijos apie šiuo atveju BLDC variklius? Apvijos, poliai, magnetai, visų elementų matmenys ir t.t.-kas nuo ko priklauso ir kaip viską apskaičiuot, kad rezultate gauti maždaug tai ko tikimasi (šiuo atveju lėtasūkio ‘high torque’ motoro). Nelabai siūlyti e-bike forumus, nes ten dažnai daroma įvairių klaidų, ir reikia žiauriai daug laiko
    įsigilinti ir tai atkapstyti. Gal kokia vadovėlio tipo literatūra kur nors pasiekiama online?

    #15344

    Visai nėra laiko net kada mąstyt apie generatorius. Bet gal kam bus įdomu – šiam video (rusiškai jei suprantam): https://www.youtube.com/watch?v=nufAbuUHmbc
    Tam tikri išaiškinimai ir pavyzdžiai su test-drive, kažkokia schema.

    Dėl test-drive – tik tiek kad padarė ‘sprendimą’ ant priekinio Desna (ar Aist) rato. Turiu analogišką dviratį, tai juo ir be jokių priedų nelabai saugu važiuot daugiau nei 20km/h, nestabilus kažkoks :)

    #15365

    Buvau prieš keletą metų ant didelio savadarbio paspirtuko ant priekinio rato uždėjęs DC 3kw variklį, tai buvo pakankamai stabilus, įsibėgėjau iki 70kmh, nestabilumas jaučiasi dėl gan didelio svorio, vairas toks atrodo sunkus :) bet važiuoti buvo gan įdomu :) Desna nestabilus dėl tokios konstrukcijos + svorio ant priekio ir silpno rato.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.