Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • #17427
    #17428

    Ir kas čia tokio nuostabaus? Mano elektromobilyje irgi karšta ZEBRA baterija stovi, kiek žinau Lietuvoje jau ~5 Think city su tokiais akumuliatoriais važinėja.

    #17429

    Kad teorijoje egzistuoja tai jau seniai žinoma, bet kad consumerių automobiliuose naudoja, nežinojau… O kame privalumas? Energijos talpa 1.5x mažesnė nei Li-ion, ir dar reikia palaikyti 300C, kad veiktų? Kaina?

    #17430

    matomai kad nebuvo privalumų, nes nuo 2012 Think city nebegaminami…

    #17431

    Privalumas turbūt tame, kad tam akumuliatoriui normali aplinkos temperatūra yra iki -20, kas aktualu šalto klimato šalims. O minusas kad akumuliatoriaus šildymui per parą sunaudojama apie 10% akumuliatoriaus talpos. Iš to seka kad automobilį reikia eksplotuoti kuo daugiau, nes kitaip gausis neekonomiškas energijos naudojimas.

    #17460

    Yra ir dar vienas tų karštų akumuliatorių variantas – LMP batteries https://www.blue-solutions.com/en/blue-solutions/technology/lmp-batteries , buvo dedami į Bollore BlueCar EV elektromobilius. Aišku šiuose akumuliatoriuose naudojami ir reti metalai, užtat temperatūra tik 60-80 laipsnių. Bet nuo Ni-NaCl skirtumas su LMP akumuliatoriais tas kad negalima jo ataušinti, ty. palikti ilgam laikui neprijungto prie tinklo, nes akumuliatorius sugadinamas. Ni-NaCl kaip stovi pas mane ataušinti ir palikti ilgesniams laikui nepakenkiant akumuliatoriui įmanoma – palieki elektromobilį nepajungtą į tinklą, akumuliatorius išsikrauna ir ataušta, poto pajungus į tinklą pagal instrukciją per 30 valandų akumuliatorius išeina į darbinį režimą, ar į tas 30h įskaičiuotas ir akumuliatoriaus įkrovimas nesidomėjau, nes man ataušinti akumuliatoriaus dar neteko.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.