Home Forums Bendras Pirmoji avarija su e-baiku

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • #1816
    Gl_as
    Member

    Viskas vyko netoli Moletu, sviesiu paros metu, prie 0 promiliu, esant puikiai nuotaikai, ir pravaziavus apie 40 km. Kaip zinia, keliai aplink Moletus, labai kalnuoti, kas is vienos puses gerai – smagiau vaziuoti, is kitos nelabai – greiciau eikvojasi akumas. Nuo kalno buvau isibegejes gal 45 km/h ir pavaziavau per arti kelkrascio. Toje vietoje auksciu skirtumas tarp asfalto ir zvyro kokie 8-10 cm, o be to jis visas dantytas, iskramtytas ir aplopytas. To pilnai uzteko, kad priekinis ratas tapo visiskai nevaldomas, pradejo sokinet, ir… skrydis per dvirati ant ranku. Rankos kazkaip likos sveikos, nes ciuoze ant zvyro, deje kojai (pedai) pasiseke maziau. Siuo metu ji sugipsuota, ziauriai istinus, luzis nepavojingas ir sanario prasipletimas leis pradet vaikscioti po 3 savaiciu. Taip, kad isvados butu tokios – nereik per daug atsipalaiduot su elektriniu dviraciu, be kojos gyvent labai jau nepadogu :) Sekmes ir saugokites

    #3156
    Tadas
    Participant

    Uzjauciu..O koks tavo dviratis?Su amortizatotorium gale ar priekyje?45km/h dviratukui yra labai daug.

    #3157
    Paulius
    Participant

    Dėl tokio greičio, pritariu, didokas. Bet kokiu atveju, sveikatos tau :)

    #3158
    Gl_as
    Member

    Aciu

    Dviratis visai be amortizatoriu. Greitis nera labai didelis, tik reikia neziopsot, but atidziam kelyje, kuriuo pirma kart mini.

    #3159
    Paulius
    Participant

    Hm, sakyk tada, ar labai “krato”? :)

    #3160
    xumot
    Participant

    45km/h didelis greitis? Su saviškiu dviračiu nuo kalno leidžiuosi apie 60km/h ir tai sakyčiau, kad mažoka, galėtų ir greičiau, bet pamint jau neina (dviratis 3 pavarų), o vėjo pasipriešinimas tampa stabdžiu… Kratymas? Jokio kratymo, net kai dviratis toks 30-3-gang-foto-bild-50035712.jpg

    #3161
    Paulius
    Participant

    Aha, vadinasi kelio dangos ir pačio žmogaus užpakalio reikalas, kiek kratys :) Aišku aišku :)

    #3162
    Tadas
    Participant

    Xumot tas apie 60km/h tais is akies ar su spidometru nesureguliuotu? :) Dviratis yra dviratis ir jam 40km/h jau nera labai saugu dar jei patirties trukumas ar priemoniu nera tokiu kaip salmas ir kitos apsaugos.Uzsimesk GPS pralek 60km/h ir parasyk tada ar mazai tau greicio nes tik tada zinosi kad 60 yra 60 o ne 49 ar isvis neaisku kiek.

    #3163
    Šarūnas
    Keymaster

    Be amortizatorių ir su prastais stabdžiais lėkti >40 km/h yra nesąmonė. Ne šiaip sau mano antrojo dviračio vien amortizatoriai ir stabdžiai kainavo per 4 kLt. Su tokiu laksčiau 70 km/h ir greitis buvo normalus. Bet vis vien posūkyje guldyti buvo nesmagu dėl prasto galinio rato sukibimo su kelio danga (dėl didelio svorio).

    #3164
    Paulius
    Participant

    Chebra, žmogui koja gipse, o jūs ginčijatės dėl greičių. Tai pasiginčysiu ir aš! :D Man asmeniškai 45km/h su maniškiu jau yra daugoka. Asmeniškai, jaučiu skirtumą kai švelnioj nuokalnėj minamu dviračiu lenkiu troleibusus (taip taip!), kai greitis apie 50 km/h, bet valdau jį visą pats, savo kojom ir t.t. ir kai nieko aš neminu, o tik sukinėju rankenėlę, vairą ir kojas turiu pasidėjęs ant “šakalio”. O dėl kratymo klausiau, nes Gl_as’o dviratis, kaip jis paminėjo, be jokios amortizacijos :) Sveikatos tau Gl_as’ai! Peace :)

    #3165
    Gl_as
    Member

    Nezinau ar toj vietoj butu padeje amortizatoriai, kad ir uz 4 klt. Normaliam plente su normaliu kelkrasciu jie nereikalingi, gali vaziuot ir ant 80 be ju. Viskas kitaip, kai vazineji 15 metu senumo plentais, Vilniaus miesto gatvemis, o ypac dviraciu takais, ten be amortiku vaziuot daugiau kaip 20 km/h – dviracio ir kaulu lauzymas. Mano dviratukas, pravaziaves Antakalnio gatve gauna didesni kruvi, nei iki Kauno ir atgal, beje kaulai taip pat :)

    #3166
    Gl_as
    Member

    Beje, dabar labai praverstu kaliaske su dviem elektriniais varikliais, gal kas turit paskolint? :D

    #3167
    Paulius
    Participant

    Tokiems greičiams kokius tu mėgsti, negamina :D Šiaip jei rimtai, nėra tokio malonumo…

    #3168
    xumot
    Participant

    Tadas, greitis matuotas spidometru, suderintu pagal rato dydį. GPS neturiu ir nereikia, žinau, kad km/h mažai ir tiek. Tas kalnas, nuo kurio leidžiantis toks greitis būna, lygutėlis, asfaltuotas prieš kelis metus, ir kaip sakiau, kratymo jokio. Jei kalbat apie išsikilnojusiom plytelėm išklotus šaligatvius mieste ar išvis senamiestišką grindinį, kur akmenimis grįstas buvo, tai tikiu ir dėl kratymo nesiginčiju. Tačiau manam kaime vos ne visi keliai asfaltuoti, iki artimiausio miesto 20km asfaltu, galėtum šutint 60km/h ar daugiau dviračiu lygumoj ir vargo/kratymo nematyt…

    Stabdžiai? Kažkas galinio rato ašyje suveikia spustelint pedalais atgal ir, žinoma, vėjas, oro pasipriešinimas…

    #3169
    Šarūnas
    Keymaster

    xumot, labai liūdna matyti kad be stabdžių važinėji. Aš vaikystėj taip pat važinėjau dideliais greičiais su “gandru” ir jo pedaliniais stabdžiais. Traumos būdavo labai dažnos. Tik tada dzin buvo.

    #3170
    Paulius
    Participant

    Et tie geri nubalnotų alkūnių ir nubrozdintų kelėnų metai :D Na su e-bike’u geriau be amortikų nelakstyt manau. Bent jau mano švinui, kaip gamintojas rašo, geriau neduot kratymo stipresnio ir šiaip minkštai ant pagalvės padėjus laikyt ;)

    #3171
    Gl_as
    Member

    Gal kas zinot kaip paciam ratlanki islygint?

    #3172
    Šarūnas
    Keymaster

    Stipinų sukiojimo metodu. :) Jei stipriai kreivas, tada pirma iš kojos (dviem rankom ir keliu), po to stipinais.

    #3173
    Gl_as
    Member

    Kazkada senai bandziau sita metoda, nepavyko. Gaunasi elipse asies atzvilgiu. Kazkaip tie meistreliai moka gudriai su tais spykiais islygint, bet nepagaunu kaip

    #3174
    Šarūnas
    Keymaster

    Na tai logiškai pagalvok dėl ko taip gaunasi, kur koks stipinas ar jų grupė tempia. Esu daug ratų perrinkęs/surinkęs/tiesinęs, jokių problemų nekyla. Išskyrus tuos atvejus kai ratlankis sumaitotas negrįžtamai ir kai stipinai užpuvę.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.