Home Forums Motorai / perdavimas Superinis išradėjo Škodino el. variklis

Viewing 16 posts - 21 through 36 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #11946
    Donatasl
    Participant

    Kiek aš suprantu, paprastų kinietiškų dldc variklių naudingumas, prie kažkokio greičio ir apkrovos atrodo 70% ir dar nespatinus. Kad neperskaistu, kaikas darosi net temperatūros matavimą. Greitai važiuojant atrodytu kaip tik turėtų pakakti tokio oro srauto, ypač dar kai variklio gabaritai dideli. Tokią metalo masę kaitinti visgi reikia nemažai galios. O jei dar atmesti kokių 10% valdiklio, bms ir laidų nuostoliams. Todėl kažkaip keista, negi šiais laikais, vis dar niekas taip ir negali sugalvoti kažko efektyvesnio.

    #11947
    sopkis
    Participant

    Naudingumas būna ir 85%, ir 93%, aišku čia tam tikram apsukų ruože. Bėda yra tame, kad kaista statorius, kuris su variklio išorine (neuždengta korpusu) dalimi tik per ašį susisiekia. Užtat ir dega apvijos. Aišku tas galioja tik tada kai stipriai viršiji nominalų variklio galingumą. Pvz mano Magic Pie 1kw nominalus važiuoja trasoje naudodamas vidutiniškai 900-1100W 45kmh greičiu, nors kylant į kalnus maksimalus galingumas būna ~2.2kW, bet variklis niekada neperkaista. Miškais lakstant variklis jau sušyla, ne iki 100°, bet jaučiasi kad šiltas.

    #11950
    Šarūnas
    Keymaster

    Taip problema yra oro tarpas tarp kaistančio statoriaus ir aušinamo rotoriaus. Statorius gaunasi kaip termose ir pamažu “renka” šilumą.

    #11951
    Martynas
    Participant

    na kai kurie skylių prigręžioja:D https://youtu.be/e03rMDmJzLE?t=38

    dar būdas užpildyti tepalu

    #11952
    Canis
    Participant

    Skylės, kas nebent asfaltu važinėja ir tai purvo nespėsi valyti… tepalas papildomas svoris.

    #11953
    agniusm
    Participant

    Bet tai besikaupiantis purvas mažina oro tarpą ir gerina šilumos perdavimą D:

    #11954
    Šarūnas
    Keymaster

    Su tepalo užpildymu nėra taip paprasta, kadangi konstrukcija turi būti hermetiška. Net iš pirmo žvilgsnio hermetiški sujungimai pradeda leisti tepalus, nes šylant ir šąlant motorui keičiasi oro slėgis jame. Teoriškai būtų reikalingas ventilis, bet šiuo atveju rasti jam tinkamą vietą irgi ne taip lengva,turbūt reikėtų išvesti vamzdelį į lauką.

    #11955
    Canis
    Participant

    Kokia prasmė pilti tepalą jei nėra galimybės išvesti aušinimui į radiatorių? Tokia uždara tepalo centrifuga užkaitusi gerai turėtu bumbtelėti :)

    #11956
    sopkis
    Participant

    Prasmė tokia, kad oro tarpas tarp statoriaus ir variklio išorės trukdo šilumos perdavimui. Tepalas kaip šilumnešis veikia.

    #11957
    Martynas
    Participant

    na išveda ir radiatorių https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=26029&start=175,

    šiaip jau offtopikas gaunas šiai temai

    #11958
    Canis
    Participant

    Tepalas kaip šilumnešis gal ir nieko, tik kur tą šilumą padeda svarbiausia… Martyno nurodyti auksarankiai, net priverstinę cirkuliaciją padarė. Nelabai įkirtau iš nuotraukų, kaip pro ašį padarė išėjimą ir gražinimą atgal, tam panaudoti galima tik antrą ašies galą kuriame neišvesti laidai.

    #11961
    Donatasl
    Participant

    Nuotraukose gi matosi, kad reikia dangtelį naują tekinti, didesniam guoliui, o ant ašies įvorė su skylėm.

    #11969
    Canis
    Participant

    Peržiūrėjus įdėmiau vakar ir aš tai supratau, geras sprendimas, ašis nesilpninama. Įdomu, kiek litrų tepalo eina į šią sistemą? Viską reikia užpildyti, oro būti negali kiek suprantu.

    #11976
    aleksanderis
    Participant
    #11977
    Tadas
    Participant

    Gerai tersejai bandau privest atgal prie temos :)

    Manau kad visgi sitas reikalas rimtas ne kazkokie ten burtai.Vyrai dirba isbando ir ruosiasi atiduot i masine gamyba.Kiek supratau sitam motoriukui netiks jokie kolkas pardavinejami valdikliai nes esme viso sito dziaugsmo yra 2 grupes apviju jungtu zvaigzde ir trikampiu.Valdiklis butent ir perjungines pagal poreiki galios/greicio ar kazkas panasaus.Video beziuredamas lyg ir nugirdau apie tai apie ka Sarunas rase kad svarbu jog perjungus is vieno jungimo i kita netrumpintu variklis pats saves.Tai ir sitengiamasi uztikrinti parenkant teisinga vyniojimo varianta.

    #11978
    Šarūnas
    Keymaster

    Po teisybei man tas perjungimas ∆/Y kažkaip keistai atrodo… Kam prisidaryti tiek problemų, kai visa tai puikiai padaroma su field weakening? Ar taip ar taip reikia mandro valdiklio…

Viewing 16 posts - 21 through 36 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.