Home Forums Skelbimai TinyBMS

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 34 total)
  • #13688

    Pardavimai prasidėjo :)

    Nuoroda įsigijimui: https://www.energusps.com/shop
    Kainos be PVM.
    Dokumentacija dar ruošiama…

    #13689

    Nugramdė markiruotes nuo atmegos ir RS323 kabelis už 15eu:D
    o labiau advance versijos softas užhardkodintas ar visgi pasirenkamas su jumperiu?:D
    nes mosfetai tie patys, šuntas kitas, ir dar sauja miscellaneous passive parts

    o jei rimtai klausiant, tai dešnėj pusėj numatyta jungtys akumuliatoriaus šildymui/šaldymui?

    #13690

    Ir iš kart negatyvas. Ot tie lietuviai.
    Šaunu, kad jau prekyboje, thumbs up !

    #13692

    Ne, tiesiog šiaip pasijuokiau, kad pagal europietiškas highEnd tradicijas viskas.
    O šiaip rimtas daiktas atrodo, thumbs up taip pat!

    #13694

    Martynai, “RS232” kabeliai kokybiški tiek kainuoja. Žinau, kad ebay galima nusipirkti už $3. Bet nusipirk ir suprasi, kodėl negalim tokio pardavinėti. :) Patys pirkom: kokybė labai bloga, visiems reikia USB jungtis ir laidus perlituoti, čipai visų counterfeitiniai – normalūs draiveriai neveikia. DIYeriai gal ir gali su draiveriais santykiaut, bet normaliam klientui tai būtų nepriimtina.
    Todėl yra tiekiami kokybiški kabeliai už didesnę kainą.

    Galingesniame modelyje skirtumai tokie:
    * jungtys įėjimams/išėjimams: greičio sensoriaus įėjimas, šildymas, šaldymas, kontaktorių valdymas, ignition in (battery enable), chargerio detektavimas.
    * jungtis 750A srovės sensoriui
    * integruotas 150A holo sensorius (vietoje 30A šunto)
    * aušinimo plokštė

    Jumperio nėra.. :) Realiai tikrai neapsimoka imti pigesnio ir po to burtais užsiimti, net jei ir firmwaras būtų tas pats.

    #13705

    Suprantu, kad buvot užsiėmę bms, bet ar nebandėt ko su laidiniu lcd info išmest?

    #13706

    Ieškom kokio nors kokybiško varianto, bet dar konkrečių planų nėra.
    Kol kas yra numatytas toks SOC ekranas:

    #13714

    Aišku nors tiek gerai. Ar dar planuose liko likusio kelio estimatorius ir grafinis lcd? Man asmeniškai visada norėjosi kad bms turėtų rinkinį parametrų susijusių su akumuliatoriumi, bet taip pat ir greičio, atstumo rodmenis. Nzn kiek tai sudėtinga, bet taip norėtūsi, kad nereikėtų papildomų įrengimų.

    • This reply was modified 3 years, 10 months ago by agniusm.
    #13716

    Šiaip veikia jau su šituo appsu per bluetooth:
    https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=59893

    Rodo visus parametrus. Vienintelė problema, kad tai ne mūsų appsas ir nėra viešai prieinamas – reikia prašyti autoriaus priėjimo prie google play.

    #13718

    Gaila nėra 24s paimčiau.

    #13729

    Kažkodėl tik DIYeriams kyla minčių lipti virš 48V ten, kur tai nėra būtina… :)

    #13734

    Turimi agregatai verčia tą daryti. Dėl BMS nekeisi visos sistemos, nebent lipdysi naują.

    #13735

    Viskas suprantama. Svarbiausia yra pirmas žingsnis, nes po to problemos su viskuo: bms, dc/dc, chargeriu, vlaldikliais normaliais…

    #13736

    Nesuprantu taves Sarunai arba kitaip sakant nesuprantu tavo sitos persamos idejos apie 48V pilnaverte sistema..Taip zinau kad yra torque control ir panasios naujoves bet finale viskas susiveda i efektyvuma ir kad gaut vatus vistiek reik itampa daugint is sroves.Taip as sutinku tarkim zmogui po miesta trintis uztenka pilnai 50 km/h ir retkarciais mazo boost’o iki 65km/h tada imi gudru valdikli padorias celes ir 48V sistema bus pats tas.Deja yra zmoniu kurie vaziuoja apie 30 km ir daugiau uzmiestyje 80km/h greiciu.Kad palaikyt toki greiti manau kalbam apie 4-5 kw galia tai gaunam grubiai 110 A prie 48V.Taigi tada jau reik galvot apie vandeniu ausinama visa sistema ir finale vistiek atstuma aukoji vardan galios.Todel manau zymiai geriau yra deti 72V-96V sistema ir nesildyt laidu kontrolerio ir pacio variklio.Kazkodel visi gamintojai nuo motociklu iki automobiliu naudoja nuo 100V sistemas.KOdel???

    #13738

    Reikalas paprastas. Žinios apie reiškinį, kad greitis yra tiesiogiai priklausomas nuo įtampos, yra labai greitai priimamos mėgėjų, tai yra vienas pirmų dalykų, ką jie išmoksta. Todėl mėgėjui įtampos kėlimas yra paprasčiau suprantamas, nei bet koks kitoks metodas, ir nemąstoma į priekį, kokios problemos dėl to gali kilti.
    Greičiui pakelti yra daugybė kitų metodų, pavyzdžiui:
    1. kitoks motoro perdavimas
    2. kitaip suvyniotas motoras
    3. FOC algoritmai.

    Nežinau nė vieno rimto gamintojo, kuris kėlė įtampą dėl greičio. Visi rado kitus sprendimus.
    Paprastas klausimas: ar gali skaičiais pagrįsti, kiek energijos prarasi laiduose dėl 48V sistemos, lyginant su, pvz. 80V? Ar tai bus daugiau nei 5W, esant momentiniam 10kW galingumui ir mažiausiai 1.5kW nuostolių visur kitur (baterijoje, motore)? Procentaliai žiūrint, kiek tai yra reikšminga? 0.1%? Arba kitas klausimas, kiek papildomai kainuos ir svers šiek tiek storesni laidai? +5€?

    Dėl tokio trumparegiškumo superkama aukštesnės įtampos įranga ir po to vargstama:
    1. Iš kur gauti 20, 24S BMS? Net ir radus, daugiau S reiškia daugiau matavimo kanalų, taigi daugiau komponentų, sudėtingumo ir kainos.
    2. Iš kur gauti >60V -> 12V DC/DC? Jau vien dėl to, kad įtampa aukštesnė, kaina bus bent 2 kartus didesnė, arba, mažų mažiausiai, pasirinkimas kur kas skurdesnis ir, tikėtina, žiauri kokybė, kadangi kokybiški industriniai daiktai nelipa už 60V (peak) ribos.
    3. Iš kur gauti įkroviklį? Vėl prasideda visokie burtai, serverinių maitblokių modifikavimai (ypač žiauru, kai tuo užsiima pradedantieji), ar net savadarbiai maitblokiai… Tikrai gerbiu tuos, kas turi pakankamai žinių ir patirties tokiam daiktui pasidaryti, tačiau visi puikiai žinome, kad:
    3.1. nusipirkti visada bus pigiau ir greičiau;
    3.2. nusipirkto daikto kokybė ir naudingumas bus aukštesnis.
    4. Iš kur gauti gerą valdiklį? Visi geri industriniai valdikliai (Curtis, SEVCON) veikia 48V sistemose. Dėl aukštesnės įtampos mėgėjas lieka priverstas pirkti visokius kiniškus stebuklus (kitaip negaliu pavadinti) su kalnu nenumatytų problemų, arba dėti brangius oversized 150-400V valdiklius iš tų pačių Curtis ar SEVCON.

    Tai tokios tos pagrindinės priežastys. Pats taip pat pradėjau nuo buitinių dalykų ir kėliau įtampą, važinėjau kurį laiką su 22S. Bet supratau, kad tai nėra teisingas kelias ir dariau iš naujo.
    Pilnai suprantu, kad jau turint kažkokią sistemą, kažką imti ir perdarinėti yra brangus ir neracionalus sprendimas ir reikia dirbti su tuo, kas yra.

    Šis BMS yra verslas, į kurį investuota tikrai nemažai… 4 specialistų algą “į rankas” dauginkit iš 1.7 (mokesčiai) ir iš 2 metų… Kad verslas veiktų, reikalingi kiekiai. DIYerių pasaulyje, aišku, yra nemažai, bet supporto reikalauja ir problemų kelia labai daug. Todėl gaminį orientuojam į OEM, kur viskas yra kitaip: reikalavimai keliami aukšti, bet ir kiekiai kitokie.

    #13748

    As nesakau kad tavo bms blogas ar brangus as prisidedu prie Karolio pasakymo butu 20S iskart nupirkciau nes tikrai siuo metu man reikalingas daiktas o kaina tavo tikrai nera bloga lyginant su kokybe.Bet Sarunai nu tie variklio modai ir visa kita nu cia pieva absoliuti kai kalbam apie ilgalaiki galios poreiki.Atkreipk demesi as nekalbu apie itampa= greitis todel kad sakau as zinau kad norint galingo aparato reik itampos ne greiciui pasiekt o butent palaikyti galia efektyvumo ribose.Tu sakai laidas pigus taip jis pigus o akumas?Kokio lygio celiu reik tarkim 48V ir 100 A srovei atidavinet ir kokiu pakanka 72V 50A nuolat palaikyti?Tu Kalbi apie naujoves bet jos nepadeda sumazint galios poreikio tam tikram greiciui tarkim tam paciam 80km/h.Gerai sakai gamintojai del greicio nekelia itampos tai tarkim paimkim moto gamintoja zero kodel pakele iki 102V nekalbu kad visi elektromobiliai isvis naudoja simtus voltu.Tarkim imam konkretu mano atveji turiu motoroleri su 16 coliu moto ratais svoris ismetus VDV sistema 40 kg.Poreikis is tasko A i taska B nutolusi per 35km nuvaziuot pastoviu 70km/h greiciu vairuotojas 70kg.Kokie pasiulymai butu tavo tokiam aparatui?Variklis valdiklis akumo talpa?

    #13751

    Tadai, nuo kada 48v 100A = 72v 50A?
    jei darai akuma norimos talpos tai visiskai nesvarbu kiek jungsi nuosekliai, o kiek lygiagreciai, jei turi fiksuota celiu skaiciu, bendras galios atidavimas bus lygiai toks pat kad ir lygintum 3.7v su 300v

    #13759

    Linai net neskaiciavau tiksliai nebuvo reikalo lygint gramas prie gramo viska esmes tai nekeicia.Niekas nesako kad Sarunas daro blogai tik nereikia klaidinti zmoniu kad 48V+ rimti komponentai yra geriau nei 72V ar 96V.Manau daugelis man pritartu todel ir nediskutuoja.Jus vartykit kaip norit o greiciui palaikyti reikia galios o galia valdoma zymiai lengviau su auksta itampa nei didelem srovem ir taskas.

    #13760

    Manau zinai koki zaisla as kuriu, ir ten 48v ir bus 20kw, o bedu su srovem visiskai nera.
    as net smarta esu sukonstraves su 48v akumu ir 800a sroves visiskai normalu.

    #13761

    Man atrodo kad jau vien pavadinimas sako kad daiktas skirtas nedidelėms sistemoms. Yra gi emus bms, ten junk nors ir 50S konfigūraciją, jei reikia didesnės įtampos.
    Aš pats planuoju pereiti nuo 60V į 48V sistemą, nors galios pas mane padidės.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 34 total)

You must be logged in to reply to this topic.