Home Forums Skelbimai TinyBMS

Viewing 14 posts - 21 through 34 (of 34 total)
  • #13765

    siaip as neesu pries dideles itampas, cia labiau kam kas patinka.
    labai grubus palyginimas, imame 48v ir 72v sistemas:
    variklis: nupirkti reikiamu apsuku nera problemu, kaina vienoda.
    kontroleris: tarkime imame maza 120a kontroleri (kad ir kelly) 48v bus apie 30usd pigesnis.
    akumuliatorius: jei turime daug mazos talpos celiu nera jokio skirtumo kaip jungsi, rezultatas bus tas pats, siek tiek pliusu tures mazesne itampa jei naudosi dideles talpos celes ir noresi ju maziau sudeti.
    bms: jei darai biudzetini varianta, tada irgi beveik nera skirtumo, kainos skiriasi labai nezymiai (48v sistemos naudai) o jei nori rimtesnio bms va ir prasideda linksmumai, tinybms apie 200e, o imant emus jau kainuos gerus 700e.
    ikroviklis: imant kinietiskus, visiskai jokio skirtumo kokia itampa, nes perki mokedamas uz galia o ne uz amperus. o jei kazka pritaikant is serveriniu maitblokiu, tada laimi 48v sistema, mat aukstesnes itampos nelabai yra pasirinkimo, arba reikia perdarineti.
    dc/dc – taip pat, jei kiniski, kaina nesiskiria, o jei rimtesni, tai mazos galios didesnis pasirinkimas iki 48v, o jei dideles tai kaip tik didesnis pasirinkimas nuo kokiu 144v, 72v visai prastai su pasirinkimu.

    cia labai grubus palyginimas is mano puses, yra ir begale kitu kintamuju, bet bent jau galiai iki kokiu 50kw as nematau reikalo didinti itampa auksciau 48v.

    #13771

    Tik norėčiau pridurti apie baterijos galią. Kaip buvo minėta, visiškai jokio skirtumo kokia įtampa, jei celių skaičius lieka tas pats: ar 26s4p, ar 13s8p… Wh kiekis išlieka tas pats, taigi ir W gali atiduoti tiek pat. T.y. šiuo atveju galės atiduoti dvigubai daugiau srovės su tokiais pačiais nuostoliais.
    Zero yra šiokia tokia išimtis EV rinkoje, ten daug sprendimų tokių gan buitinių. Pvz. tie patys jau aptarti ne-automotive meanwell maitblokiai, naudojami kaip įkrovikliai… Nežinau kokia ten buvo priežastis kelt įtampą, bet arba kažkas visai kvailo, arba negalėjo gauti kažkokių komponentų…

    48V dar nereiškia “maža sistema”. Kaip jau Linas minėjo, su tokiom įtampom sėkmingai važiavo ir jo perdarytas smartas, ir visa industrija ant 48V pastatyta.

    Noriu tik pabrėžti, kad nemanau, jog tai yra kritika, kad tinybms yra blogas ar panašiai, jis tiesiog yra skirtas industrijai ir OEM’ams. Aukštesnės įtampos poreikį puikiai suprantu, tačiau tokių planų šią dieną nėra. Priežastis aiški: kyla abejonių, ar tokia investicija atsipirks.

    #13772

    Aš broliui padariau dvirka 10S, 36V sistemą, buvo 11kW, dabar dadėjau iki 12S. Sudėjau suvirinimo kabelius, daigtas sienom lipa, 75kmh max greitis. Jau dabar sako, kad jam žiauri trauka, plešia nuo vairo, 13kW. Su 14S tikriausiai išskristų į kosmosą ir tai būtų neviršijus 60V.
    Juk visa esmė yra galia W, o ne įtampa ar srovė. Aš taip pat priėjau išvados, kad lipti aukšciau 14S(16S lifepo4) nėra prasmės dėl sudėtingumo ir makalynės.
    Esmė naudoti tinkamus komponentus, o ne dvigubai perspausti ir sakyti jog valdyti lengviau su aukštesne įtampa.

    #13773

    kadangi tai biski į temą-pabūsiu labai kuklus su savo tik 12V (iki 16V)
    “sistema” (http://e-motion.lt/forums/topic/15-voltu-aparatas/)
    nereikia man ir jokių DC/DC :-) (buvo reikalas, pajungti serverinį 12V cooler,
    pajungiau per per kelis diodus, cooleris aušina motorą prapūsdamas stipriu
    srautu motoro vidurius, situacija su kaitimu žymiai pagerėjo).
    Na ir-dviratis, kaip savadarbis, visai neblogai važiuoja, aš aišku pats
    vertintojas, bet galiu palyginti, nes taip pat turiu S-pedelec’a gamyklinį
    dviratį (“Panasonic” mid-drive) kuris irgi iki 45km/h asistuoja.
    Tai-savadarbis traukia taip “iš akies” apie 30% stipriau..

    #13774

    tik nesupykit, kad kišuosi, bet čia jūsų dauguma kalbat apie dviračius
    kad važiuoti 50-80km/h? Jūs nejuokaujat? esat bandę lėkti 40-50km/h?
    būtent DVIRAČIU? Manau kad 50km/h yra maksimumas kur galima pasitikėti
    dviratiniais komponentais (kad ir aukščiausios klasės). ARBA vadinkit
    tada tuos daiktus ne dviračiais, o skuteriais-motociklais..su pedalais.

    • This reply was modified 3 years, 4 months ago by  karpis.
    #13776

    Esu bandes ir 90km/h – baike. Ir dar greiciau galima butu. Bet cia juk nekalbam apie 28coliu ratus su plonom padagom ir be jokios amortizacijos.

    O kaip is hubo isspausti 90km/h greiti? su 16s

    #13777

    Manau apie tai jau rašė – tinkamas vyniojimas ir FOC

    #13778

    Arba hubinis mid drive ir perdavimas.

    P.S. o jei rimtai kas labiau priimta, 13s ar 14s 48v sistemai?

    • This reply was modified 3 years, 4 months ago by  agniusm.
    #13780

    13S yra laikoma 48V standartu.

    Apie motorų greičio didinimą jau rašiau. Daugumai motorų pakanka tik apvijas biškį pakarpyti ir kitwip perjungti:

    Sudedamo dviračio tiuningas: 22 km/h į 40 km/h


    Kitą dalį motorų (pvz. MXUS) reikia pilnai pervyniot (Linai, gal žinai tokios paslaugos kainas?). Galima ir pačiam, nėra taip labai sunku, per pusdienį pasidaro.
    Na o po to jau lieka FOC arba kitas motoras… Žodžiu variantų tikrai yra ir nėra tokie sudėtingi, tik gal ne taip plačiai žinomi ir suprantami.

    #13781
    • This reply was modified 3 years, 4 months ago by  karpis.
    #13782
    • This reply was modified 3 years, 4 months ago by  karpis.
    #13785

    Nepolitikaukime, Karpis, kaip yra mašinų su 600cc varikliu taip yra ir su 8000cc. Kaip yra 250w drivačių taip bus bus ir 20kw. Su ta 600cc ir priekabos nepatrauksi, net į didesnį kalną jau bugsuos kylant tai toks čia auto, bele ant galvos nelyja. Tai tiesiog platforma – dviračio, automobilio. Palik kiekvienam rinktis ko jis nori ir dėl ko.

    #13786

    nepolitikaukime, politika sucks! ištrinu savo žinutes nes jos svetimoje temoje
    apie kitką.

    #13789

    MXUS variklių yra ir taip gana plati vijų suvyniojimo gama nuo 6T iki 3T. Pats esu naudojęs MXUS analogą kuris buvo 2T – su juo 48V baterija be jokių FOC pasiekdavo 70km/h. Sukimo momentas buvo vistiek geras, tik tam sukimo momentui jau reikėjo jau apie 80A kas su didesniu vijų skaičiumi būtų buvę prie mažiau A.

Viewing 14 posts - 21 through 34 (of 34 total)

You must be logged in to reply to this topic.