Home Forums Mechanika / konstrukcijos xc rėmai neatlaiko apkrovu, bukite atsargus

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • #2086

    bqGEozP.jpg

    #6051

    Per plauką.. Pasisekė.

    #6635

    na maniškiam irgi kaiptais atsirado trūkis panašioj vietoj :(
    [/url]

    [/url]

    [/url]

    [/url]

    [/url]

    [/url]

    Įdomu eitu kaip nors sutvarkyt ,ir sutvirtint rėmą tuo pačiu

    #6639

    jo geriausias budas pakeist kitu

    #6640

    na jei kitas to pacio lygio tai irgi skils.
    o jei noras butu stiprinti tai reiktu daryti taip:
    suzinoti koks remo lydinys, isigyti tiksliai tokio lydinio profiliu/ploksteliu ir tada po virinimo visa rema grudinti. LT ganetinai sudetinga su aliuminio grudinimu, man pataike tik is 4 karto, o grudinimas (bei sendinimas) ne pigus malonumas, vienam remui apie 700lt.

    o jei tik suvirinti be grudinimo, tai gausis dar prasciau nei originalus, nes virinant aliuminis praranda savo charakteristikas.

    #6658

    Kaiptik ES forume islindo Lino remas pardavime, Kuris buvo pas Saruna

    #6664

    Pažiūrėjau į Lino rėmo nuotraukas , tai matosi kad šakės tvirtinimo vieta dar papildomai sutvirtinta. Įdomu jei variklis prieky kaip pasikeičia labiausiai apkrautos rėmo vietos .

    #6865

    idejau dėžę į kitą rėmą dabar ne aliuminio o cr-mo

    [/url] , toj dėžej 32 headway 38120s bei bms (svoris apie 12kg)

    apatinės ir viršutinės štangos bei seatposto diametrai 32 mm .

    ar reiktų kažkaip sutvirtint rėmą ?

    #6866

    Asmeniskai man keistai atrodo tas visas dviratiniu remu naudojimas su galingais motorais. Suprantu pedlekai visokie. Gaminkit remus chebra, smagu bus ir vaizdo kitokio nei makaronai laidu :) Tikriausiai nereiks sukti galvos del skilusiu remu :)
    Kita vertus galima is savartynu nusipirkti pigiai motoroleriu remu, delta, riga ir pan, pedalus uzdejai ir zmy na pedali :D
    Cia taip ir uzsimust galima su pabegusiu priekiniu ratu ir sake

    #6867

    Buvo man kadaise šakė nulūžus (čia anksčiau, ne su šituo kinišku dviračiu)… Visa laimė kad greitis buvo gal 2 km/h, bet maža tikrai nepasirodė. Kritimas gavosi iš kur kas aukščiau nei maniau :) O po šito atvejo su kiniškos šakės nulinkimu dar kritiškiau pradėjau į tokius dalykus žiūrėt.

    Beje dėžė atrodo smagiai, gerai padirbėta.

    #6868

    na dėžę tai tik braižiau su solidworks pagal ankstesnį rėmą ir išlankstė pagal brėžinius (atspausdintą variantą nes konvertuojant į dwg nugrybaudavo)

    na 1kW tai čia daug?

    #6869

    As ziuriu taip, jei gali 200w savo jega pagaminti, isivaiduok save paprastai krentanti ant zemes tik su 5 kartais didesnia jega. Skirtumas tikriausiai akivaizdus bus. Ne visi turi galimybes pasigaminti savo tikriausiai, bet visvien galima kazka pasirinkti, pderinti ir bus saugiau ir geriau. Dviraciai juk pritaykyti zmogaus galiai, neveltui ribojama galia iki 250W ir akumuliatoriai nedideli bet ir tai gaminamu el dviraciu konstrukcija pritaikyta tam.
    Nieko as pries neturiu, tik nesinori, kad is tu saujales zmoniu kurie like Lietuvoje ir dar kazka daro nusisuktu spranda :)
    Siaip tikrai patarciau apsilankyti metalo lauzo supirkimo vietose, buna dalyku lb geru, ir labiau tinkanciu, aisku rabo siek tiek daugiau, bet ir rezultatas bus malonesnis sirdziai.

    #6871

    Na taip drąsiai neteigčiau, kad iš lempos suvirintas laužas yra daug geriau už gamyklinį rėmą, netgi rimto suvirintojo siūlė, atsakingose konstrukcijose turi būti tikrinama ultragarsu ar rentgenu (pagal euronormas), jau nekalbant, kad tikriausiai įražos, poslinkiai, metalo nuovargis nėra skaičiuojami, na geriausiu atveju SolidWorks’u iš akies primetama, tikriausiai nelabai gilinantis kas kur ką ten reiškia. Na arba gaunasi sunkusis tankas tiesiogine prasme, kur irgi yra didelė tikimybė, kad nušokus nuo bortelio sulinks ratlankiai nuo savojo svorio:D

    Tad rimtas (ne 1k ir 2k lt kainuojantis) gamyklinis dviračio rėmas su technologiniais patentais kažkaip rimčiau atrodo:)

    #6873

    jei jau kalbam apie dviratiniu remu naudojima, tai tik dh tipo jie kurkas geriau suprojektuoti, testuoti ir apskritai atlaiko didesnias galias… :)

    #6874

    Nereikia perlenkti lazdos ir sneketi apie lauzo suvirinima is lempos. Aisku galima nusisvaigti ir iki kosmoso technologiju, bet nemanau, kad to reikia, be to kalba eina apie pigius variantus, o ne 1-2 ir daugiau k. tik uz rema. Daugelis nelabai turi uz ka taskytis tokiais pinigais. Ir aplamai su stebuliniais motorais extreme lakstymas bekele ir sokinejimas yra absurdas. Tiesa ratlankiai atlaiko daug, nereikia tikriausiai per daug apie tai sneketi, uztenka paziureti i BMX’ininkus ;)

    #6876

    na as su agnium siek tiek nesutikciau, mat norint pagaminti tvrita ir ne tanko svorio rema reikia daug skaiciavimu, testavimu, ir ne vienas remas yra sugadinamas kol gaunamas tinkamas rezultatas.
    o del dviracio uz 2k ir daugiau, ju remai taip pat gali buti silpni, reikia pagrinde ziureti kam pats dviratis yra skirtas, jei vazineji ekstremaliai su el dviratuku (as tai pavadinciau ir lakstyma po miesta >45km/h greiciu) reiktu rinktis nebent DH tipo rema, o ju galima ir pigiai gauti kokio senesnio modelio, zinoma as nekalbu apie estetika, mat jie daznai buna nedideli ir nera kur rimtesnio akumuliatoriaus montuoti, del to ir vargstu su specialaus remo kuryba :)

    #6877

    O ko cia nesutikti? Kad dviratis skirtas pedalus minti, o ne 1+ kW motora ir kruva bateriju tampyti? Kad geriau paciam susivirinti riebesni tokiam reikalui neisleidziant maiso pinigu? Kad geriau pasiimti pit, dirt mopedo rema ir ji konveruoti prilipinant pedalius del gimic?
    Tas pats DH remas yra pritaikytas zmogui mint, o ne 7-12kg huba gale barskint. Tikriausiai ir tu darydamas savo remo testus sertifikavimui apkrovas skaiciuoji itraukiant variklio, akumuliatoriaus svorius, sukimo momentus ir pan.
    As ES tiek pramirkes, kad man jau bloga ir daug maciau dviratuku kurie perluze ir nei vieno DIY remo, neskaitant tu kurie elektrodais virinti, su likusiu slaku ir saltom siulem. As visada tik uz tokius remus kaip tavo, greyborg, raptor, Xadamx, bet taupan kuo blogas toks darbas:
    ar toks:

    #6878

    as dh rema paemiau uz 300 lietuvisku, tik kad ieskojau ilgai. tashkytis pinigais nemegstu ir kiekviena brangesni komponenta perku tik susitaupes, bet perku kiek ne brangesni, o greiciau patikimesni daikta. yra ir posakis “pigia mesa sunys eda” arba “skupus moka du kart” ir jie man daug kartu pasiteisino, daugiau taisai – nei naudoji… na bet kaip sakoma kaip galimybes leidzia taip ir islaidauji… o apie sokinejima snekant tai sutinku kad su stebuliniu motoru nelabai ir pasokinesi :) labai jau didelis svoris ant asies ir ore bus disbalansas, bet nuo bordiuro nusokti manau galima, tik su xc remu visgi baisu man buvo ir pastovi mintis kankino kada gi kur lus… tai pasakyciau netgi suoliu neprireike ir te tau, visgi luzo. visa laime kad turejau tai omenyje toki reikala ir apziuredavau rema kai kaskur ruosdavausi vaziuoti ir pamaciau kad jau niekur nebevaziuoju :D o jei buciau isitikines kad viskas tvarkoje ir tikrai atlaikys tai snukis butu likes ant asfalto. tai priverte susimastyti apie tvirtesni rema, o dviratinis tvirtesnis uz xc tiktai dh… taip kad nepagailejau tu sunkiai uzdirbtu pinigeliu tam susiktam remui, bet esu uztikrintas kad kaulai ir snukis liks sveiki…

    #6885

    Agniau, as nesutinku kad galima pigiai bet kam pasigaminti savadabi rema, zinoma jei zmogus sugeba ir virinti ir pjaustyti o ir aparatura turi, tada be problemu i kelis simtus lt tilpsi, bet as labiau kalbu apie tuos kas neturi tokiu sugebejimu ir labiau linke prie elektronikos krapstytis. DH remai yra bandomi zymiai didesnem apkrovom nei xc, bei net sumontavus el dali jie greiciausiai ir nepatirs apkrovu kokioms jie pritaikyti, zinoma dedant stebulini varikli jau dropout’us reikia stiprinti.
    as nekalbu apie mopedu remus, jie tikrai atlaikys apkrovas, bet ten svorio kategorija siek tiek kita.

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)

You must be logged in to reply to this topic.