Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 614 total)
  • Author
    Posts
  • #18562
    sopkis
    Participant

    Akumuliatorius max 400V, sandarioje dėžėje dugne po sėdynėmis, karštas, apie 250°C, vakuume, kraunasi iš integruoto AC/DC keitiklio (lyg ir Eltec). Kurios vietos nuotraukos domina?

    • This reply was modified 1 year, 7 months ago by sopkis.
    #18488
    sopkis
    Participant

    Išsiaiškinau po truputį. Kad gauti COMM_GET_VALUES, siunčiame šiuos 6 baitus šešioliktainėje sistemoje $02$01$04$40$84$03, atsakymą gauname 78 baitus. $02 yra start baitas, $01 yra paketo dydis, $04 siunčiamas pranešimas pateikti COMM_GET_VALUES, poto du baitai CRC ir $03 stop baitas. Atsakyme viskas panašiai, tik tiek kad ten turime visus COMM_GET_VALUES parametrus, tik jie skirtingais baitų kiekiais pateikti, tai reikia į buferį teisingai juos paskirstyti, kad naudoti tolimesniam atvaizdavimui

    • This reply was modified 3 years, 1 month ago by sopkis.
    • This reply was modified 3 years, 1 month ago by sopkis.
    #18487
    sopkis
    Participant

    Aš kai nesu C kalbos žinovas tai niekaip negaliu atrasti kokią ten užklausą VESC nusiūsti kad gauti norimus U, I ir kitus kintamuosius iš VESC

    #18484
    sopkis
    Participant

    Niekaip nesuprantu kaip tas VESC serial veikia, gal kas užvestų ant kelio?
    Randu tokį užrašą kaip:
    values.current_in = buffer_get_float32(data, 1e2, &ind);
    kaip suprantu tai yra VESC naudojama srovė, bet ką siūsti į VESC kad gauti atsakymą nedaeina

    • This reply was modified 3 years, 1 month ago by sopkis.
    #18465
    sopkis
    Participant

    Vietoje to DieBieMS siūlyčiau pasižiūrėti į Tiny BMS s516 – 30A https://www.energusps.com/shop/product/tiny-bms-s516-30a-16?category=4 pusę. Lietuvoje kurtas gaminys, ir kaip ir daugiau naudingų funkcijų nei tas DieBieMS. Nes kaip matau kainos jų panašios

    • This reply was modified 3 years, 2 months ago by sopkis.
    #17619
    sopkis
    Participant

    #Šarūnas – panašu kad Klaustukas reklameris

    #17599
    sopkis
    Participant

    Realiai ten vienos varžos parinkimas ir įlitavimas.

    #17497
    sopkis
    Participant

    Tai tam pačiam aliexprese užsisakai tik ekraną ir lauki kol atsiūs.
    https://www.aliexpress.com/item/the-LCD-display-for-electrice-bike-scooter/32601367516.html

    #17484
    sopkis
    Participant

    Su mielu noru priimu šią dovaną, bus puiki naujo projekto pradžia

    #17462
    sopkis
    Participant

    Iš kur tas įsitikinimas kad LiPo nesaugios? Taip gal ir buvo prieš kokių 15 metų, kai tik atsirado RC reikmėms LiPo akumuliatoriai su dideliu C reitingu – tada jos tikrai nebuvo saugios, nes išsipūsdavo ar užsidegdavo. Bet iki šio laiko tie LipO akumuliatoriai labai stipriai patobulėjo ir yra ganėtinai saugūs. Tuo labiau kad akumuliatoriais tapo talpesni, lengvesni ir mažesnio tūrio, kas reiškia jog gali turėti didesnę talpą ir naudosi mažesnį C reitingą. Gal du metus vis panaudodavau Tunigy multistar akumuliatorius prie 6C ilgalaikės srovės – nei užsidegė, nei išsipūtė, nei kokie parametrai degradavo. Ir medijose kažkaip nesigirdi apie užsidegančius LiPo akumuliatorius, nebent ten kokio kreivarankio surinktas dviratis parūko, ar pigus riedis bekraunant užsidegė kur kinai betaupydami net PCM neįdėjo.

    #17461
    sopkis
    Participant

    Daiktas gal ir geras, bet dviratyje jis 5kW turbūt tik kokias 15 sekundžių atlaikys ir perkais. Nes šitie motorai skirti dideliems RC lėktuvams, kas reiškia jog variklis pastoviai gauna didelį oro srautą aušinimui.

    #17460
    sopkis
    Participant

    Yra ir dar vienas tų karštų akumuliatorių variantas – LMP batteries https://www.blue-solutions.com/en/blue-solutions/technology/lmp-batteries , buvo dedami į Bollore BlueCar EV elektromobilius. Aišku šiuose akumuliatoriuose naudojami ir reti metalai, užtat temperatūra tik 60-80 laipsnių. Bet nuo Ni-NaCl skirtumas su LMP akumuliatoriais tas kad negalima jo ataušinti, ty. palikti ilgam laikui neprijungto prie tinklo, nes akumuliatorius sugadinamas. Ni-NaCl kaip stovi pas mane ataušinti ir palikti ilgesniams laikui nepakenkiant akumuliatoriui įmanoma – palieki elektromobilį nepajungtą į tinklą, akumuliatorius išsikrauna ir ataušta, poto pajungus į tinklą pagal instrukciją per 30 valandų akumuliatorius išeina į darbinį režimą, ar į tas 30h įskaičiuotas ir akumuliatoriaus įkrovimas nesidomėjau, nes man ataušinti akumuliatoriaus dar neteko.

    #17431
    sopkis
    Participant

    Privalumas turbūt tame, kad tam akumuliatoriui normali aplinkos temperatūra yra iki -20, kas aktualu šalto klimato šalims. O minusas kad akumuliatoriaus šildymui per parą sunaudojama apie 10% akumuliatoriaus talpos. Iš to seka kad automobilį reikia eksplotuoti kuo daugiau, nes kitaip gausis neekonomiškas energijos naudojimas.

    #17428
    sopkis
    Participant

    Ir kas čia tokio nuostabaus? Mano elektromobilyje irgi karšta ZEBRA baterija stovi, kiek žinau Lietuvoje jau ~5 Think city su tokiais akumuliatoriais važinėja.

    #17416
    sopkis
    Participant

    Tai jei aš skaičiuoju teisingai ir vieno 2115Wh modulio (12S3P) kaina gaunasi ~130€ tai stoju į norinčių eilę (su galimybe atsisakyti patikslinus išsamesnius dabartinius akumuliatoriaus techninius duomenis (bent jau sužinoti likusią talpą)).

    #17413
    sopkis
    Participant

    Tai kad yra kelios Ampera kartos, kuriose skirtingos celės. Mums krištolinį rutulį išsitraukus patiems išsiburti ką siūlai ar imti kaip katę maiše ir tiek?

    #17366
    sopkis
    Participant

    …Jei čia yra gudragalvių verslinykų-nesikreipti,nes kainos kaipir visiem žinomos.

    Tai kad pas kaikuriuos gudragalvius verslininkus pigiau gausis nei pačiam iš aliexpress siūstis, bet jei netinka iš jų tai sukis kaip išmanai. Pačiam siunčiantis moki mažmeninę kainą už prekę (verslininkas gauna geresnę didmenos kainą), moki belenkiek už siuntų tarnybos paslaugas (veslininkas už vietą laivo konteineryje sumoka mažiau), už kiekvieną brangesnę siuntą sumoki muitinės tarpininkui (verslininkas moka tą patį už visą didelę siuntą), moki PVM už prekės mažmeninę kainą, brangų siuntimą ir tt (veslininikas tuos mokesčius moka nuo mažesnės sumos, nes jis už viską mokėjo pigiau). Visumoje gaunasi taip kad pvz pas vieną forumietį nupirkti variklį vietoje išeina pigiau nei siūstis jį iš kinų susimokant visus atsirandančius mokėjimus.
    Bet jei tau iš verslinikų netinka, jokiais būdais pas juos nepirk.

    #17062
    sopkis
    Participant

    O kaip reikalai su pigių riedžių(hoverboardų) varikliais? Visi bešepetėliniai, su holais? Galima kažką iš jų išspaust? Gal kaip mid-drive variantas labiau tiktų.

    Kai tokius variklius parduoda po 5€, tai nemanau kad bus didelės išlaidos nusipirkti ir išbandyti. Nebent tam skelbime trūksta vieneto kainos pradžioje, nors ir 15€ nemanau kad dideli pinigai už minimum 250W galios variklį.
    https://www.skelbiu.lt/skelbimai/visu-dydziu-riedzio-ratai-motoras-riedis-dalys-25859705.html

    #16964
    sopkis
    Participant

    Jei jau reikia labai pigiai, tai gamini schemą panašią į parodytą čia https://www.eeweb.com/extreme-circuits/car-battery-voltmeter-with-led-indicator1 , tik varžas reikės perskaičiuoti, kad gauti pvz 90-100-110-125 indikuojamas temperatūras su kiekvienu užsidegančiu LED.

    #16954
    sopkis
    Participant

    Prastai ieškojote, nes yra šaldymo įrangai skirti termostatai, kuriems tinka ir KTY83 temepratūros jutikliai. Pvz http://www.pego.it/en/products/thermostats/expert-nano-1lt , tik tiek kad jis nėra lietui atsparus, matuoja tik iki 99 laipsnių celsijaus ir kainuoja jei neklystu nuo 30eur.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 614 total)