Canis, na po tokio siūlymo tai tik taip atsakyt galiu:
Automašinų ventiliatorius jau naudojo ne vienas dviratininkas. Lietuviai lyg Audi 200 kažkokį DC bandė, o užsieniuose trifazį nuo mercedes.
Šiaip gan prastos charakteristikos jų, opimizuoti dirbti vienu konkrečiu greičiu ir apkrova.
Na nebūtina tokie kraštutinumai, mintis buvo-galbūt elektriniam dviračiui (varomam ne propeleriu), pvz. panašiai kaip čia: https://www.youtube.com/watch?v=acP6Lh1dcOY
Pastabos dėl charakteristikų gerai, bet reiktų patikrinti realybėje, sakiau kad Levas darytusi sau kokį el.dviratį. Torque motoro didėja, kuo didesnė redukcija, apsukų šio motoro nežinom. Kiek torque lemia magnetų stiprumas?
Kaži kaip ten Dujunovo naujas motoras-ratas išvysto didelę galią ir torque,
be magnetų.