Home › Forums › Motorai / perdavimas › Pigūs varikliai montavimui į rėmą
- This topic has 41 replies, 6 voices, and was last updated 8 years, 6 months ago by karpis.
-
AuthorPosts
-
2016/05/18 at 07:02 #13977rtlParticipant
Rusu saite radau info kad imanoma naudoti generatoriu kaip varikli.
Pakomentuokite koks tiketinas efektyvumas?2016/05/18 at 07:05 #13978rtlParticipantGeneratoriu naudoja be perdarymu-tik ismeta diodus,o fazes tiesiai prie valdiklio dirbancio be holo, o i rotoriu itampa zadinimui.
Veliau radau info, kad reikia perjungti apvijas is zvaigzdes i trikampi.2016/05/19 at 12:59 #13989sopkisParticipantTiksliai pamatuosi nebent pats ant dyno stendo. O toje temoje rašo kad pralėkė ~10km su 500W kontroleriu nemažu greičiu, ir variklis buvo tik šiltas, tai NVK kaip ir nebus labai žemas. Bet generatoriaus perdarymas apsimoka tik tada, kai yra noro ir laiko pačiam meistrauti, domėtis, bandyti. Nes variklių kaina sąlyginai nebrangi, kad gaišti laiką bandymams, nebent norisi daug neinvestuojant gauti kažkokį rezultatą.
2016/05/19 at 22:36 #13997rtlParticipantIeskausi variklio mid draivui, uzkliuvo Dinamo Sliven su pastoviais magnetais, tik parametrai man neaiskus : 30v, 1,5NM, 1100rpm. Pagal situs skaicius galima kazkaip jo suvirksinama srove issifruoti kad paversti i W ?
http://olx.ua/obyavlenie/elektrodvigatel-postoyannogo-toka-dynamo-sliven-pik-12-3-10-30v1100-IDkfaS0.html2016/05/20 at 07:17 #13998rtlParticipantRadau aprasyma:
http://www.namuinzinerija.lt/uploads/1/7/5/3/17533545/9137334_orig.jpg
Raso kad pastovi srove 10 A, trumpalaike 17A.Tai reikstu kad 300w /510w trumpalaikis.Man atrodo kad tai mazoka gelzgaliui sverenciam 6,7kg.
Pakomentuotkite kas labiau patyre,kaip vaziuos toks dviratis su 1,5NM varikliu, jai maitinimas bus -akumas 36v 10-15A, o perdavimas apie 40 km/h prie 1100rpm -(variklio nominalus RPM prie 30 v).?2016/05/20 at 12:47 #14004sopkisParticipantSakyčiau mažoka arba klaida kažuriam parametre. Pabandyk kalkuliatorium paskaičiuoti http://www.wentec.com/unipower/calculators/power_torque.asp ir poto šituo http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html , tik nepamiršk kad tavo variklis kažkur 1:3 lėtinimą turės, tai atitinkamai sukimo momentas didesnis. Bet panašų galingumą turi ir Audi 200 radiatoriaus aušinimo varikliai, nereiktų toli ieškoti, tik jų apsukos didesnės.
2016/05/20 at 17:28 #14005rtlParticipantSu audi varikliu esu gerai pazistamas, -kadaise padarytos dvi dvyrkos , viskas su jais buvo neblogai kaifo/pinigu santykis aptimalus.Dar ir dabar,linkstu prie svino – toli nevaziuoju,pinigu gaila,perfekcionistu nesu:) Pirmoji pamenu vaziavo 38 km/h su 55ah masinos akumu, 25-30 km atsumu. Mano keliones max 10 km pirmyn 10 atgal, zaliuju ezeru rajone,nera dideliu kalnu.
Dinamo Sliven vs AUdi atrodo rimciau- 4 sepeteliai,tvirtas korpusas,guoliai ir guoliavietes.
Beto lyginant su audi patinka tai kad 1100 rpm- nereikes dvieju pakopu transmisijos,o svarbiaisia 30v vs 12v – srove is akumo 3 kart mazesne.2016/05/22 at 16:10 #14021karpisParticipanttas Dinamo variklis ganėtinai silpnas atrodo santykyje su svoriu. Matyt kad skirtas pastoviam veikimui tokia galia. Jei kelsi galia ir apkrausi- galutiniam rezultate turėsi problema -aušinimo. Su nedidele galia geriau išnaudoti dviračio (ar kitokias) pavaras, nebus taip kad ir važiuos 40km/h ir startuos gerai, bei kops į įkalnes. Ar nepamiršai, ypač jei galvoji apie šviną, kad reikės 3-jų akumų, ne vieno. Tai gausis ‘tankas’ kas greičio tikrai nepridės. Pasirinkęs vienokią ar kitokią ličio chemiją – į šviną nebežiūrėtum :)
- This reply was modified 8 years, 7 months ago by karpis.
2016/05/22 at 19:44 #14025rtlParticipantŠvinas svarstomas tik del to,kad nauji 12v 18ah 3 vnt tiesiog ranka pasiekiami,uz 3 vnt 50eur.
- This reply was modified 8 years, 7 months ago by rtl.
2016/05/23 at 12:07 #14031karpisParticipantNa jei pigiai, pabandymui, ir mažesni nei automobiliniai (apie tokius pagalvojau) – galbūt..
Šiaip įdomūs tie eksperimentai su auto. generatoriais kaip motoru – kas nors daugiau žinantis galėtų pakomentuot, ko galima tikėtis? Ten mažokai parodyta, na ant stalo generatorius sukasi, bet daugiau video pvz. realios transporto priemonės važiuojančios+kokie nors parodymai prietaisų važiuojant -nėra (arba nepastebėjau dar). Rusai savam stiliuj -‘sukolchozino’ kažką -jau giriasi kiek ten? 45km/h važiuoja, įveikia 35% įkalnes (čia kažkokia klaida, reikia pažiūrėt kaip natūroje 12% įkalnė atrodo)
- This reply was modified 8 years, 7 months ago by karpis.
2016/05/23 at 12:51 #14033TadasParticipantKilovata piku paimt galima.Turiu pradejes generatoriaus projektuka.Padarytas rotorius su neodymio magnetais.Turiu vyniojimo shema reik suvyniot statoriu.Jei kas noretu padovanociau su salyga kad bus suvyniota ir isbandyta o ne ismesta o siukslyna.
2016/05/23 at 17:47 #14037sopkisParticipantBet norint smagaus mid-drive be pavarų junginėjimo ir pedalų su 40km/h greičiu sakyčiau 1kW pikinio galingumo bus mažoka. Čia tik mano tokia nuomonė.
2016/05/23 at 18:49 #14038TadasParticipantVienintelis silpno mid drive privalumas tai svoris ir pigaus akumo kuris nepajegus atiduot didesniu sroviu panaudojimas.Praktiskai jei nevazinet bekele nerekomenduoju net kaip pirmo projekto variantui.Gal kur kalnuotoj vietovej pasiteisina o Lietuvoj tikrai ne.
2016/05/23 at 18:52 #14039ŠarūnasKeymasterČia žiūrint kaip tuos kW skaičiuosit… 1kW jau yra visai normaliai ir atitinka maždaug 2kVA (“2kW” pagal mėgėjiškus standartus, kai dauginama baterijos įtampa iš maksimalios fazinės srovės).
2016/05/23 at 19:04 #14040rtlParticipantPAsikartosiu :Dinamo Sliven 4 sepeteliai,pastovus magnetai.30v 1,5nm 1100rpm.perdavimas 40km/h.Darbine gamintijo nurodoma srove 10a, maksimali trumaplaiake 10 minuciu 17A.Baterija 36 11,5ah.Ar galima paprognozuot kiek vaziuos,kiek nuvaziuos?
2016/05/23 at 19:28 #14041ŠarūnasKeymasterVažiuojant švelniai ir 25km/h, sąnaudos apie 10Wh/km.
Važiuojant 40km/h bus apie 25Wh/km.36*11.5Ah = 414Wh.
2016/05/23 at 19:40 #14042sopkisParticipantBet pagal sąnaudas iš karto matosi, kad variklio su pikiniu 500W elektriniu galingumu tokiam (40km/h) greičiui palaikyti neužteks.
2016/05/23 at 23:30 #14046ŠarūnasKeymasterMan pakakdavo su mid-drive (500W cyclone) pasiekti kokius 40-45, jei geras oras ir nedaug valgęs… :)
2016/05/24 at 12:13 #14048karpisParticipantKaip dėl auto. generatorių panaudojimo? Potencialo yra? (beje, kaip kas nustatė kad 1KW ir kad naudoti įtampą 48V?) gal priklauso nuo valdiklio irgi,
jei jis gali duoti (ir akumas) 50A ar daugiau, tai gal ir 2,5KW ne riba, pagal daigto masę visai realu, beto jie kiauru korpusu ir su aušintuvais būna.
Kokios dar nusimato problemos-sprendimo būdai?
Besensorinis valdiklis-gali turėti problemų startuojant, kas dar?
—
šiaip domiuosi, vargu ar užsiimčiau dabar, bent iki rudens, taip kad iš Tado
neimsiu. o tai kodėl Tadai netęsei pradėto projekto, kažkas nesigavo?2016/05/24 at 13:08 #14049sopkisParticipantNustatė tas, kas su varikliais iš elektrotechnikos teorijos gerai susipažinęs. Tam užtenka žinoti poliaus plotą, jų kiekį, lango dydį apvijoms ir statoriaus konstrukciją, magnetų stiprumą, kiekį arba sužadinimo rotoriaus kontrukciją ir oro tarpelio dydį. Tas 0.5-1kW yra nominalus galingumas su patenkinamu NVK, potencialo tai gal ir visiems trims kilovatams bus. Ir electrotransport.ru pamenu buvo ne vienas važiuojantis aparatas su perdarytu generatoriumi.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.