Home › Forums › Motorai / perdavimas › 2WD dvyrka
- This topic has 39 replies, 10 voices, and was last updated 8 years, 6 months ago by sopkis.
-
AuthorPosts
-
2016/05/30 at 22:57 #14147rtlParticipant
Man taip jau gaunasi, kad vis ne kaip pas zmones:)Vis norisi kitaip, o taip kaip pas visus-jau neidomu.
Zodziu senai norejau dvimotores dvyrkos, ir pasitaike proga realizuot.
Siandien pavyko nupirkti du reduktorinius BAFANG hubus – priekini ir galini, SWXH ir SWXK.
Demesio- klausimas.Varikliai beveik identiski 36v250w,28′ ratui, tik vieno rpm: 185, kito 195.
Ar tai gali tureti negatyvo naudojant sinchroniskai?2016/05/30 at 23:23 #14150sopkisParticipantKad valdyti sinchroniškai tau reikės kontrolerių su torque režimu, o negatyvas bus toks, kad kai lėtesnis variklis pasieks maksimalias apsukas, tai bus perkraunamas greitasis variklis. Su tokiais RPM šite varikliai pakėlus įtampą nuo 36V iki 48V pasieks 33-35km/h lygiu keliu.
2016/05/30 at 23:39 #14153rtlParticipantGeared hubuose yra freewhealas,taip kad greitesnio motoro prievarta sukt letesnio nepavyks.Idomu, kaip elgsis letesnis varikis pasieks savo max rpm …Man regis niekas labai neivyks, nes sukiai skiriaisi visai nezymiai.Kas yra tas torque rezimas? Seip esu kadaise dares 2DW su zenkliai skirtingais varikliais, tame tarpe ir benzinas/elektra. O vienas toks buvo su Sparta/Gazelle hubu gale, ir 500w DC friction draivu ant priekio,visai idomiai vaziavo ta dvirka..Tik baisiai netechnologiska buvo ispildymo prasme. Ten jungiau viena gazo rankena ant bldc ir dc valdikliu, ir kazkaip stebuklingai paprastai viskas veike :)
2016/05/31 at 00:09 #14156sopkisParticipantNe freewheele ir prieavartiniam sukime esmė. Kai lėtesnis variklis pasieks savo maksinalų RPM, tai jis nebeturės sukimo momento, nes variklio EVJ viršys akumuliatoriaus įtampą, ir dirbs tik greitesnis variklis. Tas aišku galios tik tada, kai važiuosi lygia vieta pavėjui, nes su tokiu variklių galingumu įkalnėje kris greitis ir jie vėl abudu duos ką gali. Realiai tai nesuk galvos, pradėjęs važinėti ranka pamatuosi temperatūras ir pamatysi jei kas ne taip. Tiesa – valdikliai geriau su slow-start. Geriau prarask sekundę laiko akseleruojant, nei paspaudus gazą girdėti planetarkės trakštelėjimą.
2016/05/31 at 07:18 #14159rtlParticipantProjekto idėja padaryt kuo keisčiau ir “stilioviau” MadMax ir SteamPunk repertuare. Vaziavimo savybės antrame plane.Aš matomai net ir nevažinėsiu su juo,na nebent kelis kart i savaitę po 5 km alaus parsivežti.
Tipinės gatvėse sutinkamos dvyrkos su goldenmotoro juodais ornamentuotais blynais ir juodose tašėse sukrautais akumais man labai negražios. Noriu padaryt tokį, kad žmonės stabteltu pažiūrėti.Taip dabar yra su mano benziniu-nieks nepaeina pro šalį neapžiūrėjąs:)2016/06/03 at 09:48 #14195rtlParticipantSukroviau truputį į kruvelę, pažiurėt kas gaunasi.Šakės- double krown kolkhoz, dar nebaigtos.Lipdysiu dar visokiu ten fetišo elementų- didelę senobine moco farą,spyruoklių,vamzdžių padaugės.
- This reply was modified 8 years, 6 months ago by rtl.
2016/06/03 at 11:44 #14202ŠarūnasKeymasterMan labiausiai čia patiko pedalai :)
2016/06/03 at 13:47 #14205rtlParticipant2016/06/03 at 15:51 #14208MiParticipantMan tai sedine super
2016/06/03 at 19:05 #14210ElektrinisParticipantMan tai dabar visai graziai atrodo. Toks minimalistinis sprendimas.
Galbut ideja projektui nr2: truputi storesni remai ir sudeti 18650 celes i remus, tada nebutu tu kabanciu batareiku maisuose :)2016/06/03 at 19:48 #14211sopkisParticipantElektrinis, tai kad čia tik prisimatavimas. O kai apkarstys steam punk stiliumi, tai jokio minimalizmo neliks. Paieškok jo benzininio ir pamatysi ką jis gamins.
2016/06/05 at 16:45 #14214karpisParticipantDizainui įvertinti, kas aplink spyruoklinę sėdynę:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/sprick-active-comfort-futuristinis-miesto-dviratis-24231901.html
—
Kaip biškį dizaineris galėčiau papriekabiauti dėl 2WD, bet dar truputį ankstoka :) Kaip truputį technikos mėgėjas nesuprantu motyvo kam pasirinkti du motorai (iš dizaino pusės suprantu-gerai du vienodi ratai), bet iš tech. pusės-nemanau kad geriau/greičiau važiuos su dviem, o akumo srėbs daugiau, bei laukia hemorojus su dviejų valdymu jei norima sinchroniško. Gal verta-vienas motoras-pedelec režime, kitas-throttle (pridedama galios, kai reikia)?2016/06/05 at 21:22 #14215sopkisParticipantKlysti kai kur. Du varikliai geriau šilumos nuvedimo atveju (ypač paforsavus), ir akumą srėbs vienodai, čia jau fizika. Su sinchronizavimu irgi didelių problemų iš tikro nėra, kadangi rmp skirtumas tik keli procentai. Su torque kontroleriais iš vis nepastebėsi skirtumų, su tais kur reguliuoja PWM nebent dviem ampermetrais srovę pamatuoti kad pamatyti kokie skirtumai skirtingais režimais.
2016/06/06 at 12:15 #14218karpisParticipantNu kažkaip netikiu dėl vienodų sąnaudų 1 motoro vs 2 (jungiamų prie vieno akumo). Vienas ims kokius tarkim 10A. Ar nori pasakyt kad dviems bus perpus lengviau sukti ir todėl jie ims po 5A, esant toms pačioms sąlygoms? Kaip dėl netolygumo tarp jų, arba nuostolių (laiduose, mechanikoj) visko juk po 2vnt. (reduktoriai ir kt.)
Forsuoti, ypač šitų Bafang nepatarčiau. Kaip tik mėtosi vienas SWX** modelis kartu su ratlankiu pas tėvą garaže. Atidavė žmogus, pavažiavo į statesnius kalnus ir dantračiai ‘parėjo’, o naudojamas buvo tik pedelec režime standartine
galia (gamykliniuose dviračiuose, kur iš pigesnių naudojami šitie Bafang 36V250W)2016/06/06 at 12:26 #14219TadasParticipantPatikek Karpi Sopkis teisingai sako del tu dvieju motoru cia elementaru.Bet kokiai transporto priemonei judeti reikalinga tam tikra energija o is kur ja gaus ar is vieno motoro ar is 2 cia jokio skirtumo.Net realiai jei motoras silpnas jis dirbs visada dugnais kur nera efektyvumo ir sunaudos bus didesnes nesvarbu ar kalbam apie elektra ar apie anglim varoma garvezi.
2016/06/06 at 12:55 #14220sopkisParticipantNuostoliai visada būna procentinis dydis nuo bendro galingumo, tai nėra skirtumo kiek variklių, tik tiek kad sudėtingėja sistema ir didėja gedimų tikimybė. Dėl netolygumo aš irgi pradžioje įsivaizdavau kad bus negerumų, bet pas rtl skirtumas tarp variklių tik keletas procentų, tai bus apkrauti vienodai – pasinagrinėk srovės kreivę akseleravimo metu ir suprasi kodėl.
2016/06/06 at 13:28 #14221agniusmParticipantMan asmeniskai 2wd atrodo nuostolinga ir sanaudos didesnes. Nera viskas taip paprastai kaip dalinti kruvi dviem motoram. Pirma ir varkliu ir valdikliu naudingumas, vietoj vieno turime po 2, kitas aspektas svoris, trecias nuostoliai laiduose, ketvirtas grynai teorinis, visiska nesamone. geriau pasirinkti dvigubai galingesni varikli.
Juk pvz 4 varomais ratais automobilis valgo daugiau kuro nei dvejais, kodel cia turetu buti isimtis?2016/06/06 at 13:32 #14222karpisParticipantGalbūt, galbūt (aš ir neteigiu kad tikrai žinau jog vienas motoras-geriau, žinočiau-neklausčiau, pats pradžioje galvojau ir apie kelių motorų lygiagretų panaudojimą, tik tai buvo DC, vienodi, ir per vieną perdavimą). Variantas su nedideliais hub 2WD visai įdomus, įdomu kas gausis, dar įdomiau būtų kokie nors ampermetrų parodymai, lyginant su 1WD. Turėjau mintyje kad 1x 500W gali pasirodyt nors truputį ekonomiškiau nei 2x 250W. Būt įdomu atlikti praktiniai
matavimai :-)2016/06/06 at 13:58 #14223sopkisParticipantagniusm – tavo minimoje mašinoje nuostoliai perdavime ir blogas galios paskirstymas. Jei paimtum 4WD su vienu elektriniu varikliu ir kardanais reduktoriais ir kitą su 4 elektriniais varikliais ratuose – kuri tavo manymu turės mažesnes sąnaudas tam pačiam keliui įveikti?
O dėl nuostolių tai vienintelis nekintantis dalykas yra trintis, visi kiti eina % nuo galios. Tai kad ir tas variklio naudingumas, turėsi 90%, tai koks skirtumas prarasti 50W kai vienas variklis 500W, ar prarasti po 25W kiekviename iš dviejų variklių po 250W.2016/06/06 at 14:15 #14224bondas83ParticipantAa nesu 100% isitikenes, bet man rodos kad testa 4wd maziau naudoja energijos nei 2wd
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.