- This topic has 14 replies, 8 voices, and was last updated 12 years, 9 months ago by Tadas.
-
AuthorPosts
-
2012/03/22 at 09:56 #1917VyckaMember
Sveiki,
Apsisprendžiau, kad noriu elektrinio dviračio. Kadangi galvą, rankas bei įrankius turiu, tai noriu daryti konversiją iš paprasto į elektrinį. Tuo labiau, kad su elektrinėmis sistemomis patirties turiu (hobis – RC aviamodeliai). Važinėjama pagrinde bus mieste, t.y. kažkiek aslfaltu, kažkiek šaligatviais. Per dieną 10-15 km, jeigu iki darbo ir atgal. Noriu kuo paprastesnio ir patikimesnio aparato, reikalaujančio minimum priežiūros. Ir tuo pačiu, kad tai būtų geras donoras konversijai. Galvoju apie hubinę sistemą, minimum 500W, su A123 akumuliatoriais. Biudžetas – proto ribose.
Iš anksto dėkingas už patarimus…
2012/03/22 at 10:11 #4304zeeMemberRema patarciau rinktis su padoriais amortizatoriais priekiniais ir galiniais, geriau butu kad butu DH (down hill)serijos, nes jie atsparesni… Tiktai hubine sistema, nes ji manau patikimiausia ir lengviausia sumontuoti be papildomu islaidu
2012/03/22 at 11:44 #4305VyckaMemberNenoriu jokių amortikų. Ir dar dviračiui norėčiau išleist ~1500 Lt. O tie visi kalnų dviratukai – brangus reikalas.
2012/03/22 at 12:21 #4306NikorParticipantGaliniai amortizatoriai be abejo gerai, bet daugmaž normalesnis dviratis kainos mažiausiai 3-3,5kLt, o jei prie to pridėti komplekto kainą, tai gausis apie 6 kLt – na jau kaip naujas motoroleris. Aš, asmeniškai, pasistačiau komplektą į patį pigiausią kinišką dviratį kuris prieš 8m. kainavo 250lt. Su 10Ah LiFePo4 ir Crystalyte 408 varikliu sveria maždaug 32kg. Dėl dideliu nedempfotų masių pakankamai stipriai atšoka nuo kiekvienos mažiausės duobės ir iš bardiurų nepašokinėsi. Vieną kartą pakeičiau galinį ratą, nes buvo labai jau kreivas. Bet tada važinėdavau su 16 kg sveriančiais Pb akumais ant bagažinės.
Taigi pasakysiu, kad jei ruošeisi lakstyti iki 40km/h greičiu šaligatviais tiks ir dviratis be amortikų. Tik reikės pasistatyti dvigubus ratlankius ir storesnes padangas.
2012/03/22 at 12:30 #4307LinasParticipantDH tipo remas tikrai nera reikalingas sistemai su ~500w varikliuku, tiesiog neverta, siaip yra du budai, imti patinkanti rema ir ji pervirinti, daryti integruota akumuliatoriaus deze, arba montuoti papildomoje dezeje dviracio reme arba ant bagazines. as kaip tik dabar bandysiu lipdyti toki viena dviratuka su integruotu a123 akumu i pacio remo konstrukcija ir 500w varikliuku.
2012/03/22 at 14:21 #4308VyckaMemberKitas klausimas – dėl dviračio su vidinėmis pavaromis (kuris iš principo man patinka). Jeigu norėčiau dėti hub motora į galą, tai… pavarų neliktų?
2012/03/22 at 14:45 #4309TadasParticipantTaip pavaru neliks bent jau vidiniu tai garantuotai.Siaip tikrai nereikalingas daiktas yra pavaros elektriniam dviraciui nes minti reiks labai retai.
2012/03/22 at 15:39 #4310ŠarūnasKeymasterTuriu savo antrojo dviračio griaučius pardavimui.
http://e-motion.lt/2010/01/11/antrasis-e-dviratis/
http://e-motion.lt/2010/01/30/antrojo-e-dviracio-donoras/
Yra beveik visos dalys, įskaitant ir torque arms. Rėmas atrodo taip:
Manau sutartume už ~2400 Lt, gal ir dar pigiau.
Visa važiuoklės sistema Shimano Deore/LX, nauji rėmo guoliai, bekameriniai ratai… Galinis amortizatorius būtų Manitou orinis, priekinis irgi Manitou kažkoks (modelio nepamenu, bet jau reikėtų profilaktikos).
2012/03/23 at 07:44 #4311VyckaMemberDėkui už pasiūlymą, bet manau, kad kaina man per didelė, o pats dviratis per mažas (mano ūgis 185cm). Gal gali išduoti iš kokio Kinijos e-shop’o siuntei Crystalyte motorą?
2012/03/23 at 07:46 #4312TyroParticipantApie kokias A123 celes kalbi? Jeigu prizmatines, nezinau ar su 500W varikliuku isnaudosi jas, manau turesi gera daikta ten kur jis neisnaudos potencialo. Beto sunkumai jungiant celes i baterija. Ir vel galesi veziotis paka bagazinej, nes neikomplektuosi trikampyje. Jeigu apie apvalias kalbi tai visai turetu buti ok, tos mazyles turi pakankamai smarves ir galim sujungti tinkamos formos baterijas. Jeigu imsi rigid rema, tai uzsidek bent jau placias padangas, kad bent jau 2.35 storio – jos sugers dali nelygumu.
2012/03/23 at 08:16 #4313VyckaMemberTaip, apvalias A123. Taip pat turiu ir didelės talpos Li-Po, tačiau kol kas jos naudojamos kitiems reikalams.
2012/03/23 at 11:01 #4314ŠarūnasKeymasterNa, kaina kokia yra tokia yra, taip sakant, you get what you pay for.
Dėl dydžio tai norėčiau pastebėti, kad jis yra aktualus tik XC, plente ir pan., t.y. kur yra minama intensyviai ir ilgais atstumais. Šiuo atveju išsikeli sėdynę kiek reikia ir tiek. O šiuo atveju netgi rekomenduočiau sėdynę nusileisti žemiau – neminant bus žymiai patogiau važiuoti.
Dėl amortizatorių reikalingumo… Mano pirmasis dviratis buvo tik su priekiniu. Tada supratau, kad nieko nebus: galinis amortizatorius – būtinas. Suprasi pavažinėjęs :)
2012/03/23 at 12:21 #4315LinasParticipantVycka siek tiek nesuprantu taves, is pradziu kalbi apie 500w varikli o dabar jau klausineji apie crystalyte, kurio galia apie 2kw, siaip darant dvirati reikia pirma paciam apsispresti ko nori ir visa sistema turi buti optimaliai suderinta.
Clyte as variklius siunciuosi tiesiai is gamintojo, siaip eiliniam zmogui pigiausia yra pirkti is crystalyte-europe.com
as asmeniskai kiek esu isbandes varikliuku, tai jei tau nereikia 2kw ( o kaip matau nezadi i dvirati daug investuoti tai net nesiulyciau tiek, nes didelei galiai ir greiciui reikes gero remo, amortiku, ratu, o tai daug kainuoja, ir ka Sarunas siulo tai butu minimumas) siulyciau 1kw varikliuka, tai ir galia pakankama paprastam dviratukui bus ir kaina su kontroleriu bus tokia kaip sauso clyte.
2012/03/30 at 15:03 #4316Gl_asMember2012/03/30 at 15:22 #4317TadasParticipantVa cia tai aparatas! :) Tokiu dviratuku reiktu uzpirkt dviratininkam kurie olimpiadai ruosiasi tai kai nuliptu nuo sito ant savo iprasto manau jei ne auksas tai sidabras garantuotas :)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.