Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-dviratukas
- This topic has 25 replies, 10 voices, and was last updated 9 years, 9 months ago by aleksanderis.
-
AuthorPosts
-
2012/05/02 at 11:59 #1938LinasParticipant
Bandau aprasyti dar viena savo zaisliuka isvydusi dienos sviesa. buvau anksciau parsisiuntes siek tiek a123 celiu pabandymui ir kazkaip gaila pasidare jas laikyti nenaudojamas, paemiau savo senaji dviratuka, tiksliau tik pati rema ir sulipdziau toki daikta. truputi specifikaciju: remas perdirbtas kad talpintu 16s2p 2.3ah a123 celiu, bms ir kontroleri. i dh tipo ratlanius ipintas 1kw galios standartinis, bet siek tiek tiuninguotas motoriukas ir dabar as ji kankinu apie 60A srove. max greitis tera tik 35km/h, bet kaip dviratukui be amortizatoriu tai per akis, svarbiausia trauka smagi :) sis zaislas yra laikinas kol bus pagaminti ebike/moto hibridai, tada jei kas pageidaus si galesiu parduoti :)
taigi keletas foto:
2012/05/02 at 13:07 #4752NikorParticipantSuper dviratukas. Balta spalva – firminis stilius? :) 4.6Ah gal kokiems 12km užtekts. Bet užtai lengvas…
2012/05/02 at 13:12 #4753LinasParticipantnuvaziuoju max greiciu miesto rezimu su sustojimais ir greitejimais beveik 15km, tikiuosi pakas dar pasibalansuos tai gal ir daugiau pavyks
2012/05/02 at 13:57 #4754agniusmParticipantlabai super darbas. Labiausiai nepatinka laidu loratinkliai ant savadarbiu, o cia aparatas right up my street. Balta spalva labai tinka. Liux
2012/05/02 at 14:42 #4755yuccoMemberSveikas, Linai, gal galetum man padeti del el. dviratuko, butu gerai gauti is taves sms zinute arba skambuti tel. 565055556 Mantas.
2012/05/02 at 16:36 #4756danasParticipantLinui laikas pagalvoti apie pekini zenkla, ir “paleisti” dviraciu gamybos linija… :))
2012/05/02 at 16:45 #4757LinasParticipantdanai, jau po truputi viskas tam ruosiama :)
2012/05/04 at 12:35 #4758LinasParticipantgaliausiai pasveriau savo dviratuka, svoris tokio koks foto yra ~22.5kg.
darbus sumontuotas on board pakrovejas, tai prisides beveik kilogramas.
2012/05/04 at 19:51 #4759agniusmParticipantKaip pasveriai Linai? As savo paspirtuka noreciau pasvert.
2012/05/04 at 19:58 #4760NikorParticipantAtsistoji ant svarstyklių be paspirtuko rankose ir su. Paskaičiuoji skirtumą :)
2012/05/05 at 06:08 #4761TyroParticipantQuote:Atsistoji ant svarstyklių be paspirtuko rankose ir su. Paskaičiuoji skirtumą :)Super paprastas ir tuo paciu genialus pasiulymas :))
2015/03/25 at 07:45 #9962arturasrParticipantSveiki,
Turiu senuką “ale kalnų” :D mąstau pasidaryti pedelec’ą. Dar sakau prieš kurdamas naują temą patarimui, peržiūrėsiu visas, o čia dar ir baltas, na aš raudonai nusidažysiu.
Pirmas projektas, darau kuo paprasčiau, dar kai gyvenime gal pora laidų tik sulitavęs.
Variklis 350W 36V galinis pvz.: http://www.ebay.de/itm/36V-350W-E-Bike-Conversion-Kit-26-Umbausatz-mit-Heckmotor-LCD-Display-C-/391088638655?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5b0eb30abf Na kiek žiūrėjau youtubej tai kažkiek tokie važiuoja, aišku vargiai be minimo. Valdiklis silpnokas?
Battery 36V 11Ah ličio tokia ant bagažinės, jau su bagažine, dbr nerandu foto bet ten ne esmė.
Pirmas klausimas ar verta žaisti ? Vertinu, kad nėra jokios amortizacijos, plius tame dviratyje ne kas gero, tai faktas geriau konstruot savo ir galingesnį, bet dar neskubu. bendra masė bus nemažiau 100kg (su manim).
Dėl baterijos – lyg ir vertėtų 48V 11Ah – bet reiktų jau kito valdiklio, tai iš to komplekto ratas beliktų.
Dar svarčiau galingesnę bateriją su 36V/48V 500W ratu, bendrai prisideda 200 pinigų – realiai smagumo kažkiek, bet gal geriau į estetinį vaizdą sudėt, dar ir žvaigždes reiks pasikeist.Na ką mano patyrę? :)
Va batterija http://www.ebay.de/itm/E-Bike-Akku-Kit-26-28-36V-11Ah-Akku-R3-Gepacktrager-Ladegerat-Schwarz-/391087823709?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5b0ea69b5d – kuo daugiau skaitau tuo prastesnė atrodo, kitavertus žinau, kad visada norėsis tik geriau :)
- This reply was modified 9 years, 9 months ago by arturasr.
2015/03/25 at 08:54 #9964LinasParticipantas esu kazkiek suinteresuotas, tad pats vertink kiek tai objektyvi info, bet pasistengsiu kiek imanoma objektyviau.
pagal info komplektukai ganetinai padorus, bet, tiek variklis tiek akumuliatorius montuojasi dviracio galia, ar tikrai gerai kai visas svoris bus viename galia? man labiau patinka paskirstytas svoris, valdomumui gal tai ir netures dideles itakos, nes greitis ir svoris santykinai bus mazas, bet jei reiks pakelti dvirati, gali buti nepatogu.
varikli apie 500-800W galios, ~ iki kokiu 5-6kg svorio tinka ka naudoti priekyje, del paprastesnio montavimo ir galbut geresnio svorio balanso su akumuliatoriumi. zinoma labai priklauso nuo dviracio, kartais kaip tik i gala lengviau imontuoti.
o del to ar naudoti 36v ar 48v, siaip nera svarbu jei perki komplekta, jei surinkinetum is atskiru daliu, tada jau reiktu ziureti koks variklio greitis ir pagal tai parinkineti kontrolerio itampa ir akumuliatoriaus arba atvirksciai, priklausomai ka imi kaip atskaitos taska. zinoma dar truktu iseitiniu duomenu (bendras dviracio svoris be vairuotojo, vairuotojo svoris, norimas iveikti atstumas, max bei vidutinis greitis, vaziavimo stilius ir t.t.) ko tikimasi is el dviracio…jei reiks kokiu konsultaciju gali rasyti tiesiai linas.kr (eta) gmail.com
bei turiu kazkiek likusiu el transporto daliu ir jas issiparduodu uz savikaina, tad pvz panasus komplektas kur idejai nuorodas atsieitu ~200+200€2015/03/25 at 10:15 #9965arturasrParticipantDėl bendro dviračio svorio, tai norėtus tilpti į 25, tik nežinau ar bus skirtumas kai 25 ar 30 kai pats 85 :), planuoju padangas iš 26×1,95 -> 26×1,5 miesto, priekyje palikti vieną žvaigždę, permetėja pašalint, gramas po gramo. Tiesa jei visas svoris gale gal geriau tvirtesnes padangos. Iš patirties, riedėjimas su esamomis senomis prastas asfaltu. Max greičio noriu 90, vidutinio 50 :), bet čia future, ir panaudočiau gal kur užmiesty, funkcija nesukaist prie +25 vaziuojant Vilniuje 10-15 km. Gal dar kur out link miško up to 20km. Iš to variklio max tikiuosi iki 35.
Kilometražo norėtus 70-80 – bet čia kaip suprantu baterijos klausimas, tai kolkas biudžetiškai norisi, poto prisidėt. Žinoma gal patyrę rekomenduotų pasigaminti pačiam, tik ar daug išločiau investuodamas tik 200-250 e.Bateriją renkuosi nuimamą, nes daugumoj dviračio laikymo vietų neturėsiu galybės krautis.
- This reply was modified 9 years, 9 months ago by arturasr.
2015/03/25 at 12:39 #9968KarolisParticipantSvajok toliau 90km/h pasiekti galios truputi reikia apie 6-7kW. Ir visi komponentai turi tą galią palikyti. t.y variklis, baterija turi sugebėt atiduoti 7kW, valdiklis irgi.
2015/03/25 at 12:47 #9969arturasrParticipantTaigi čia rimtas projektas gautus, tai kolkas ir nepradedu statybų nuo dangoraižio, dar paaiškės, kad aukščio bijau.
2015/03/26 at 10:25 #9975CanisParticipantGal kas turit lyčną komplektuką 1-1,5kw hubinį motoriuką, akumuliatorių 36V ar daugiau (geriau nuimamą) su kroviklių, rankenas?
2015/03/27 at 07:48 #9976aleksanderisParticipantYra pas mane magic pie2 galinis 26colio, isorinis valdiklis 40A, ir akumas lifepo4 ping 60v10ah
2015/03/27 at 10:04 #9977arturasrParticipantmagic pie 2 tai jo valdiklis rate ar šiuo atveju išorinis, nieko nesu domėjęsis plačiau apie magic pie. Jis su regeneracija, nebus freewheel’as?
Čia naudotas komplektas? VLn? ar brangiai?O baterija kažkoks kubikas ar jau su korpusu, montuojama?
- This reply was modified 9 years, 9 months ago by arturasr.
2015/03/27 at 11:11 #9980aleksanderisParticipantKomponentai NE NAUJI. Akumas dar nesujungtas yra 40 celiu kiekviena pamatuota,Planuojama 20s2p konfiguracija. Valdiklis isimtas is variklio,isvesti laidai isoriniam 40A.Pakrovejas 5A.VLN 550eu zinoma celes sujungsiu ir pajungsiu BMS gal net sutartumem del dezes kokios nors. Akumas naudotas 3 metus bet talpa likusi 94 procentai nuo deklarotos ,tai bus 9,4Ah 60v =564Wh.Deribos imanomos gal net ir atskirai galeciau kazka.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.