Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Greitai sudedamas dviratukas

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 80 total)
  • Author
    Posts
  • #2028
    Šarūnas
    Keymaster

    1-600x357.jpg

     

    Kaip jau rašiau bloge, galvoju pasigaminti kažką panašaus.

    Aišku labai palakstyti su tokiais ratais (12″ / 30cm) neišeis, tai maksimalus greitis galėtų būti kokie 45 km/h…

     

    Jūsų nuomonės?

    #5520
    Oldschooler
    Participant

    Kiek, planuojat , svers? Variklis hub, ar su grandine?

    Bet kuriuo atveju,šveicariškas peiliukas ant ratų- daiktas įdomus :))

    #5521
    Nikor
    Participant

    Man pačiam patinka tokie daikčiukai (kitaip nežinau kaip pavadinti :) ). Kažkada buvo mintis nupirkt paspirtuką ir prijungti aviamodilinį motorą.

    Bet panašu, kad tiesiog žmonės mane nesuprastų… Šiek tiek keistai atrodytum važiuojant tokią transporto priemonę.

    Beje, Linas padaręs paspirtuką, sakė planuoja gaminti juos. Toks variantas netinka?

    Tavo parodyti dviratukai, dėl savo mažų ratukų, panašu tinka tik idealioms kelio dangoms. Gal tiktų nuo BMX ratai?

    #5522
    Tadas
    Participant

    Sulankstymo subtilybiu nenagrinesiu ir nesiulysiu nes nelabai susidures su tokiais daiktais.Siaip gal butu idomu pagamint toki daikta su “virtualia” grandine kad nesikabinetu niekas del greicio.Ideja butu tokia kad gale stovi hubas o pedalai tiesiogiai sujungti su varikliuku ar generatoriuku cia jau esmes nelabai keicia kuris isejime isduoda 5V max. Na zodziu uzgeneruojama itampa tiesiogiai proporcinga hubo sukimuisi.Grandines nera bet pasukus pedala hubas sukasi.Tingi greit mint gali pasidaryti varianta kur ant vairo kad 2x 3x 5x greiciau nei sukasi pedalai.

    #5523
    Šarūnas
    Keymaster

    Tai niekas ten ir nesikabinės prie tokio aparato… Paspirtukas ir tiek. Ratai gaunasi 30cm aukščio. Tai gaunasi praktiškai tas pats kaip vespos ratai.

     

    Jei dar kam nors toks dizainas patinka, gal verta būtų kooperuotis? Išeitų pigiau dalis siųstis ir gamintis rėmą. Aš sudizaininčiau ir pasirūpinčiau pagaminimu.

    #5524
    E-MAX
    Participant

    kazkaip man tai labiau elektrine riedlente prie sirdies , tas vaikiskas paspirtukas neturi ivaizdzio .

    #5525
    Šarūnas
    Keymaster

    O riedlentė turi? :)

    #5526
    E-MAX
    Participant

    ne neturiu , ner prasmes paspiriama , uztenka dvirati be grandines panaudot kaip paspirtuka .

    #5527
    agniusm
    Participant

    Mano nuomone riedlente visiska nesamone. Sarunai, kaip tu ta 45kmh greiti isivaizduoji su 250W hubais? 48V ir daugiau tokiam daigtui darosi per didele nasta mano manymu. Kitokio viniojimo? Sunku kazka tokio rast, paprastai jie 25kmh max.

    #5528
    Šarūnas
    Keymaster

    Na, su elektros motorais gi kiek kitaip viskas yra… Šitie motorai 250W duoda prie ~300 RPM, kas yra ~25km/h su 26″ ratu. Kadangi čia ratas yra daugiau nei 2x mažesnis, tai jis gali suktis kur kas greičiau, taigi ir spausti daugiau galios. Aš jam sukelsiu įtampą ir suksiu iki 900 RPM. Galia padidės trigubai, nors ir sukimo momentas, beigi srovė ir apkrova išliks nepasikeitę.

    Motorui tai nekenkia, nes srovės nedidinsiu, paliksiu kokia priklauso. Tai rezultate bus 750+750W, kas, manau, tokiam aparatėliui yra pakankama.

    #5529
    Martynas
    Participant

    Na dar yra ir motoroleris sulankstomas linkas šitu atveju daugiau potencialo turi didesnėje galioje, greityje, komforte, tokiu gal net ir keliu nebūtų baisu važiuoti, nors jis aišku mažiau kompaktiškas būtų, o ir video demonstracijoj surenkant kažkoks čiuvas vargo 4min, na įgudus gal nereiktų ir minutės

    #5530
    Darius
    Participant

    http://electrotransport.ru/ussr/index.php/topic,10558.36.html

     

    Cia paziurekit apie mecta ir mecta 2 , ikoo , dizaina pagerinus gal ir nieko

    #5531
    agniusm
    Participant

    Na ka as ir sakau. 300rpm prie 36v, sakai kelsi iki 900rpm o tam itampa reiketu kelti iki 110V, tai ir sakau kur toki akuma kist i sulankstoma? Gal as ka nedaskaitau?

    #5532
    Šarūnas
    Keymaster

    :) atsakymas į akumo klausimą būtų: paimi 48V akumą ir perjungi celes kad būtų 96V. Nuo to nei akumas padidėja nei atstumas sumažėja.

     

    O šiaip tai reikia užsakyti motorą, suvyniotą žemai įtampai. Tada tuos pačius 900rpm galima bus pasiekti su 48V.

    #5533
    Martynas
    Participant

    paantrinsiu Šarūnui,

     

    Akumuliatoriaus sukauptas energijos kiekis nusakomas vatvaladėmis, Wh, kas yra

    1Wh = 1V × 1Ah , nors kažkodėl dažniausiai naudojamas Ah, bet jis leidžia akumuliatorių talpą palyginti tik prie tos pačios įtampos. Tad tokia pati talpa bus ir prie 96V 5Ah ir prie 48V 10Ah.

    #5534
    agniusm
    Participant

    Na tiek as suprantu ;) Gal but nebuvo pasakyta akumo talpa. As saviskiam darysiu 16-18ah, svoris labai geras kaip 36V – iki 3kg taciau volumetric dydis paspirtukui svarbus jei nori sudeti pakrovejus ir viska paslepti kad nebutu voratinkliu. del to ir kilo klausimas. jau 8-10h uzims ganetinai daug vietos prie 48, nekalbant apie 96.

    #5535
    Buckis
    Participant

    kas trugdo likusius ant kurpos nesiotis :)

    #5536
    Šarūnas
    Keymaster

    Na įtampos tai tikrai nekelsiu, max 48V. Jei tokio motoro negausiu, tai tiesiog perjungsiu apvijas, kas antrą lygiagrečiai… ir padidės RPM 2x.

    #5537
    vvaldasv
    Participant

    Apie motorus aš nepatarsiu, tačiau turėjau paspirtuką iš Senukų (mokėjau 600Lt) 36v 500w, greitis buvo 35 km/h, variklis su grandine, tad problemos tokios: Maži ratukai matuoja kiekvieną kelio duobutę, dideli energijos nuostoliai dėl mažo rato ir greito sukimosi sąlyčio metu su keliu, norint kuo mažesnio energijos nuostolio reikia pripusti į padangas didelį slėgį, bet mažos padangos neatlaikydavo didelio slėgio, galinė net buvo sprogusi. Su kietomis padangomis nuvažiuojamas atstumas dvigubai didesnis, tačiau krato o palikus “ant saulės” greitai iššoksta guzai. Su normaliai pripustomis greitai nusėsdavo akumas. Apie važiavima žvirkeliu nėra net kalbos. Žodžiu greitai “atsikandau” to paspirtuko, ir dabar jo dalys dar mėtosi garaže… Gal kam ko reikia?

    #5538
    agniusm
    Participant

    Manau, kad Sarunas zvirkeliais tikrai nevazines, o ir aplamai tokie daigtai yra skirti miestui ir nedideliais atstumais.

    Sarunai, tai tada tikriausiai geriausiai butu ieskoti 24V 250W varikliuko. Kazkur buvau rades toki ir buvo galima pasirinkti priekiniam ar galiniam ratui, kai priekinio siauresnis. Bandysiu atkapanot nuoroda.

     

    EDIT:

    Va, radau, dropout dydis – 100mm priekiniam ratui:

    Link

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 80 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.