- This topic has 26 replies, 6 voices, and was last updated 10 years, 7 months ago by  bondas83. bondas83.
- 
		AuthorPosts
- 
		
			
				
2014/10/27 at 11:13 #8696 bondas83Participant bondas83ParticipantParduodu 36V 12S lifepo4 BMS pastovus 60A. Pats BMS yra 16S, bet 13cele pastoviai issikraudineja. kaina 120Lt. 16S 15/45A lifepo4 – 110Lt 
 20S 35/100A lion – 160Lt- 
		This topic was modified 10 years, 11 months ago by  bondas83. bondas83.
 2014/10/27 at 14:33 #8698sopkis ParticipantDėk nuotrauką, gal sutvarkysiu jei tu iš Vilniaus. 2014/10/27 at 16:31 #8700 bondas83Participant bondas83ParticipantTen maciau nusproges tarakoniukas, bet jie visi uzlieti, del to nezinau ar lengvai prieinama, bet foto vistiek idesiu vakare. 2014/10/27 at 16:37 #8701 bondas83Participant bondas83ParticipantKlausimas nesusijes su pardavimu, bet SU BMS. Tarkime turiu du akumuliatoriu packus su dviem atskirais BMS. 
 Abudu BMS su atskiru kanalu krovimui. Ir as noriu juos sujungti lygegreciai.
 Ir kad kraunant ar iskraunant nieko nereiktu perjungineti.Gal kas bandete ar aiskinotes ar uztenka tiesiogiai sujungti CH- su CH- ir DCH- su DCH- ir viskas veikia? 2014/10/27 at 16:47 #8702aleksanderis ParticipantVa ka siulo Ping”as 
 http://www.pingbattery.com/content/wiringguide.pdf- 
		This reply was modified 11 years ago by aleksanderis. 
- 
		This reply was modified 11 years ago by aleksanderis. 
 2014/10/28 at 11:33 #8720 bondas83Participant bondas83Participantna kaip raso Ping’as tai negalima :D 2014/10/28 at 11:35 #87212014/10/28 at 15:27 #8727aleksanderis ParticipantJos ten uzpiltos juodu S, sunkiai nusikrapsto. 2014/10/28 at 16:31 #8728 bondas83Participant bondas83ParticipantDel to ir parduodu kaip 12S. ir dar zmogui bus 3pakaitiniai elementai. Ir menesio laikotarpyje dar turesiu: 
 BMS 16S lifepo4 15A/45A
 BMS 20s li-ion 35A/105A2014/10/30 at 14:38 #8745sopkis ParticipantJei užpilta derva tai nelabai apsiimsiu. Mačiau elektrotransport.ru bandė tą dervą šalinti, bet per daug šansų sugadinti dar pusiau veikiantį. 2014/10/30 at 18:21 #8746 ŠarūnasKeymaster ŠarūnasKeymasterKaitinant lupasi, bet atsargiai reikia… Ir smirda. 2014/10/30 at 20:14 #8748sopkis ParticipantKad lupasi kaitinant tai aš žinau, yra tekę tokiu darbu užsiimti, bet šiuo atveju daikto vertė palyginti žema kad apsimokėtų toks veiksmas. Neveiktų visai, ir kainuotų virš 500lt, tada jau gal ir apsimokėtų remontuoti. 2014/12/01 at 14:58 #9193 bondas83Participant bondas83Participantpapildyta 2014/12/06 at 10:14 #9230 bondas83Participant bondas83Participant16S lifepo4 parduotas 2014/12/23 at 01:03 #9322 bondas83Participant bondas83Participantdar yra 2015/01/02 at 16:06 #9323 CanisParticipant CanisParticipantGal kas naudoja tokius http://www.ev-power.eu/LiFePO4-w-PCM-6V-12V/ 
 Kiek suprantu /PCM ir yra integruotas įkrovos ir iškrovos valdiklis?2015/01/02 at 16:21 #9324sopkis ParticipantTai tu žvigterk į <Max disharge current> – 24A, reiškia su 48V baterija variklis ne daugiau 1.1kW, rekomenduojama 6A iškrovimas, kas duotų ~250W. 
 Taip pat yra šiokie tokie niuansai su nuosekliu bms jungimu.- 
		This reply was modified 10 years, 10 months ago by sopkis. 
 2015/01/02 at 22:33 #9332 CanisParticipant CanisParticipantAišku…. O rekomenduoja dar šviną jais keisti. Negi normaliam starteriui pakaks smarvės užvedimui. 2015/01/03 at 11:16 #9334sopkis ParticipantCanis, nesupyk bet tu pastoviai nedaskaitai iki galo <may not be suitable for high current traction applications . They cannot be used as starting batteries>. Būna tokių aplikacijų, kurios nereikalauja didelių srovių, bet pastoviai būna įkrovimas-iškrovimas, tai tada tavo parodyti ir tinka. - 
		This reply was modified 10 years, 10 months ago by sopkis. 
 2015/01/03 at 18:38 #9336 CanisParticipant CanisParticipantNe nepykstu, tik kad su anglų kalba nelabai draugauju :) Teks dažniau verteklį naudot…. 
- 
		This topic was modified 10 years, 11 months ago by 
- 
		AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.



