Home › Forums › Elektronika / programavimas › Įkrovimo stotelės
- This topic has 14 replies, 7 voices, and was last updated 8 years, 4 months ago by raimis.
-
AuthorPosts
-
2016/02/03 at 20:11 #13036agniusmParticipant
Gal kas turi duomenų apie krovimo stoteles, kokios yra populiariausios, t.y. gali krauti skirtingo gamintojo automobilius? Kokių planuojama Lietuvoje diegti daugiausiai? Kokios jungtys naudojamos dažniausiai? Tokios kaip Tesla (numatomos šiais metais ir Lietuvoje, Supercharger) yra manau propriety.
Kitas klausimas kokios ten įtampos, srovės ir ar įmanoma savadarbės TP krovimą pritaikyti ir krautis iš tokių stotelių? Gal yra kur aprašai kaip tai vyksta?2016/02/03 at 20:55 #13037ŠarūnasKeymasterAišku visi kiša savo proprietary dalykus su viltimi padaryti vietinį “standartą”, bet šiaip yra patvirtintas europinis standartas:
2016/02/03 at 21:51 #13038agniusmParticipantO tai tas CHAdeMO visas instrukcijas gauna per CAN, t.y. TP BMS turi siusti parametrus į kroviklį?
Įdomu ar tą išdurkę su arduino pavyktų suburti?
Dviratukui gal truputi per didelis lizdas :DIš video atrodo, kad turi ir AC J1772 jungtį.
Artodo, kad CHAdeMO įtampa 200-400VDC
2016/02/04 at 11:20 #13041ŠarūnasKeymasterKad kiek matau ten ne tik CAN, o dar visokios papildomos relytės reikalingos. Kažkur buvo didelis dokumentas – teks pasiskaityt…
Šiaip dviračiui tai tikras overkill, vien jungtis svers ir užims vietos belekiek, net jei rasi, kur nusipirkti už normalią kainą (iš kokio laužyno). Jau matau kaip prijungi prie drivačio ir jis nuvirsta nuo jungties ir kabelio svorio :)2016/02/04 at 15:23 #13042agniusmParticipantNa taip. Kai kur jau rašo, kad šitas standartas pasmerktas 5 metų laikotarpyje. Jie projektuoti iki berods 100kw galios, bet pažiūrėjus į teslos supercharger jungtį per kurią teka 120kw chademo galima nurašyti iškart. Ta SAE J1772 visai nieko ir jei būtų daug kur AC būtų neblogai. O aplamai galėtų susitart su tesla ir naudot jų standartą, bet matyt ne fasonas. Juokingiausia, kad vienas iš privalumų chademo be saugumo yra saviužraktas krovimo metu. Tesla net nesako kad tai privalumas, pas juos privalumas kad portas atsidaro prikišus jungtį ar paspaudus mygtuką ant jungties. Matyt chademo kūrėjai pagalvojo apsaugoti jungtį nuo vagystės ir padarė pusė kiaulio dydžio
2016/02/04 at 15:33 #13043ŠarūnasKeymasterKai tik pasirodė (prieš kokius 5 metus?) tas chademo, iškart sakiau, kad absurdas kažkoks. Labai jau stengėsi padaryti panašų gargarą į dyzelio ar dujų pistoletą… Tegul jie vartosi kaip nori, bet Tesla parodė, kad chademo yra mėšlas. Jei žiūrint į ateitį, turbūt galvočiau apie teslos jungties pritaikymą.
2016/02/04 at 16:36 #13046agniusmParticipantOt blyn, reikėtų tik celių greit besikraunančių, dvirka indukciniu būdu nuo supercharger užsikrautų :D
2016/02/04 at 17:20 #13047CanisParticipantTada kam tos stotelės, aukštos įtampos laidų pilnas kraštas…….. teleskopinė meškerė su rite ir pumpuok….tiesa, pavojinga labai :)
2016/02/04 at 19:52 #13052agniusmParticipantAha, mačiau aukštos įtampos pasekmes, atrodė kaip ranka pas žmogų buvo užvirusi ir sugijo į šaltieną
- This reply was modified 8 years, 10 months ago by agniusm.
2016/07/06 at 21:55 #14503NerijusParticipant2016/07/06 at 22:46 #14504sopkisParticipantDC CHAdeMO arba AC socket Type 2 (Mennekes plug). Kažkur lygtais bondas rašė kad nelabai gavosi.
2016/07/07 at 10:50 #14506bondas83ParticipantAs dar ir nesenai vel bandziau, bent man panasu kad kiniska jungtis mazesne – del to kad be jokio pasipriesinimo lenda.
2016/07/07 at 12:28 #14507raimisParticipantdėl kiniškos jungties nežinau, bet būti taip aišku gali.
dėl prisijungimo, tai turėtų būti įmanoma, reikia tik teisingai apsimesti elektriniu transportu. Iš tiesų net neapsimesti, nes el. dviratis iš tiesų yra el. transportas, tiesiog reikia padaryti teisingą krovimo įėjimą, kad stotelė suprastų, jog nori elektros. Reikia padaryti pilną ar supaprastintą schemą, kuri pavaizduota pvz čia:
Reikia padaryti dalį, kuri pažymėta ‘vehicle controller’. R4 ir R5 nebūtina, nes jos skirtos priimti signalą ir ta vieta nepilna.
p.s. gal kas žino iš kur nupirkti už suvokiamą (<50e) kainą J1772 type 1 jungtį?
2016/07/09 at 18:35 #14517NerijusParticipantkas ten toj schemoj “detector” ir kvadračiukas prie +12 v . reles apvija tokia einanti i niekur .
2016/07/09 at 22:01 #14518raimisParticipantNa detektor tai ir yra detektorius, t.y. kažkas kas detektuoja kad prijungta krovimo stotelė. Iš esmės kaip ir rašiau galima padaryti supaprastintą variantą, t.y. užtenka diodo (D1), R3 ir R2 bei jungtuko kad būtų galima trumpinti R2 į žemę.
Seka būtų paprasta: prijungti jungtį (J1772 t1 ar t2) prie krovimo stotelės su atjungtu R2 nuo žemės. Stotelė supras kad prijungtas imtuvas ir lauks. Kai R2 bus užtrumpinta į žemę – prasidės krovimas.Visa tai yra teorija (neturiu kaip pabandyti). Jeigu kažkam (ne)pavyks – parašykit. Jeigu anksčiau aš išbandysiu – parašysiu.
Dar dėl relės. Tai taip, schema yra nelabai principinė (taigi nėra tokios detalės detektor :) ir nepilna. Bet esmė maždaug tokia.
Galima aišku būtų padaryti kad viskas veiktų automatiškai, t.y. padaryti tą detektorių, pastatyti relę, prigalvoti atjungimą nuo PP kontakto. Tik nemanau kad šiai bendruomenei tai aktualu ir kad kažkas tuo užsiims. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.