O nutiko taip: įjungus krovimą,kokias 10sek krovė ir paskui uždegė žalią lemputę.Pravažiuota buvo apie 35km,taip kad išsikrovęs buvo ganėtinai,nors dar važiavo.Kas galit ką pakomentint,kas užlinkt galėjo,nes dviratis dar važiuoja,dar pilnai neišsikrovė.
Problema bus su pakrovėju, akumuliatoriaus PCM arba blogu kontaktu tarp pakrovėjo ir akumuliatoriaus. Reikia turėti multimetrą (arba netgi 2 – vieną įtampai, kitą srovei), suprasti krovimo principą, tada galima išsiaiškinti kur bėda.
Pakroviklis duoda savo 58 v.kai tikrini be akumuliatoriaus pajungto.Nepajungus į tinklą ir įkišus kroviklį į akumą užsidega raudonas diodas kroviklyje.Pajungus įtampą užsidega žalia ant kroviklio,reiškias neimama srovė.
Tai darau išvadą kad parėjo akumo BMSas.Bet dviratis važiuoja tai įtampą į kontrolerį jis duoda.Kaži ten daug reikalų rast kodėl nekrauna tas BMSas?
This reply was modified 8 years, 7 months ago by Gince.
Man buvę irgi taip pat – važiuoti ėjo, net regeneracija krovė akumuliatorių, o krauti su įkrovėju neišeidavo. Radau ant BMS tąkart nudegusį takelį. Bet ten buvo nesudėtingas PCM, nežinau kaip sudėtingesnėje įrangoje ar lengva surasti kas sugedo.
Pas mane kai paspaudi regeneracija irgi stabdo variklis,tai matomai krauna.Šiandien ardysiu akumą,žiūrėsiu kas ten blogai.Bėda tik kad ardymo daug kol iki BMSo dasigausiu :(
Išsiardęs radau plonytį takelį nudegusį.Sujungiau,galvojau pažiūrėt iš kur dūmai parūks,bet neišrūko-dirba ,krauna.Keista dėl kokių priežasčių parūko tas takelis.O BMS pas manes atjungia regeneraciją kai pasibaigia akumas,tada nei važiuoja,nei regeneruoja,daryk ką nori :) Tiesa jei gerai įsibėgėt ir perjungus įjungimo jungtuką paspaust,tada suveikia ir kurį laiką tada dar traukia ant elektros,bet labai trumpai.