- This topic has 10 replies, 5 voices, and was last updated 6 years, 9 months ago by Linas.
-
AuthorPosts
-
2018/02/14 at 01:50 #16803LinasParticipant
parduodu nissan leaf 2012m modulius, likutine talpa ~50ah prie 1c, kaina 40-45e priklausomai nuo perkamo kiekio.
taip pat yra lifepo4, CALB gamintojo 100ah celiu, jos devetos, yra celiu su likutine talpa >80ah ir yra su >60ah, kaina vieneto 25-35e priklausomai nuo talpos.
linas.kr eta gmail com
8674 vienas 67902018/03/18 at 16:04 #16901JustasMParticipantGal dar yra Leaf modulių? Ir šiaip klausimas, kiek galima prievartauti vieną cėlę? Pastoviai 3c (80-90A) atlaikytų bet didelio įtampos kritimo?
2018/03/22 at 20:11 #16914minde28383ParticipantMax iskrovimas vienos celes iki 180A kazkoki neilga laika.
Del 80 ar 90 pastovaus iskrovimo negaliu pasakyti uztikrintai.
O ka tu vadini pastoviai? Tau istiesu reikia pastoviai 80/90 Amperu iskrovaa laikyti? Kur tu jas naudosi? Koks varklis, kontroleris, mopedas. dviratis?2018/03/23 at 07:36 #16917JustasMParticipantTurbūt nevisai teisingai panaudojau žodį pastoviai. Offroad trasoj nuolatiniai pagreitėjimai, statūs kalnai ir panašiai. Tikslesnis klausimas būtų ar likus kokį 30% talpos ir sriubtelėjus 5 sekundėm tuos 3C nenukris įtampa iki BMS ar kontrolerio nustatytos min įtampos(berods 2.8V celei) ? Dabar turiu tokią problemą su senom 18650 ir daug mažesnėm srovėm.
2018/03/23 at 09:51 #16918ŠarūnasKeymasterTą galima labai lengvai paskaičiuoti žinant celės vidinę varžą – Omo dėsnis. Varžą galima pamatuoti su spec. įranga arba paprasčiausiu voltmetru ir žinoma apkrova. Varža priklauso nuo įkrovos lygio, todėl pirma reikia atitinkamai įkrauti/iškrauti, kad atitiktų nnorimą lygį.
2018/03/23 at 14:58 #16919AurimasParticipantjei gerai pamenu tai vienos celės vidinė varža apie 1,7mO tai prie 90A itampos kritimas ~0,15v per cele
2018/03/23 at 23:15 #16920JustasMParticipantDėkui. Endless-sphere forume atkapsčiau irgi apie 0,15V, bet prie 1C.
2018/03/24 at 11:07 #16921ŠarūnasKeymasterTai dar labai priklauso nuo įkrovos lygio. Šitie duomenys greičiausiai galioja SOC ties 30-80%. Prie 10% SOC, kritimas bus ženklesnis.
2018/03/24 at 16:01 #16922LinasParticipantsiu akumu jau nelike, jei kam dar ko reiks klauskite, asortimentas kintamas…
2018/03/24 at 16:04 #16923LinasParticipantkas del itampu kritimo,
mano pazystamas susidejas 25kwh i masina su 300kw galios varikliu, tad is akumu pikais paima virs 10c, nissan leaf (24kwh) akumai geri tuo kad jie palaiko ganetinai auksta vidutine itampa, cia yra del LMO celiu chemijos, naujesni leaf akumai (30kwh) yra lengvesni ir mazesnio turio, bet gali atiduoti mazesne srove ir laiko mazesne bendra itampa, chemija labai panasi i tesla akumo. (NMC, NCM)
tad jei reikia dideles iskrovimo sroves, geriau naudoti leaf, bet jei uztenka mazos iskrovim,o sroves ir aktualiau yra akumuliatoriaus svoris ir turis, tada pirmauja teslos ar naujesnio nissan leaf.2018/03/24 at 18:24 #16924LinasParticipantgavau 2012m, bet nedeveta akuma, prie 0.3c (20a) iskrovimo srove iki 3v prisuko 59.7ah, kaina po 60e
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.