Home Forums Mūsų projektai / susitikimai "Britvos" transformacija i el motocikla

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • #1893
    Tete
    Participant

    Sveiki,

    tikiuosi nesupyksite jei sukursiu atskira tema. Jei projektas pasieks baigtine stadija tai si tema pades tokiems, geraja ta zodzio prasme diletantams kaip as. 

    Kadangi mano zinios grynai teorines pakolkas tai stengsiuosi susirinkt kuo daugiau informacijos. 

    Ilgai nesvarstes pradejau ieskot donoro savo sumanymui. Tikejausi rast greiciau deja paieskos uztruko apie 8 men.

    Moket keliu tukstanciu as negalejau o uz tiek kiek turejau galima buvo nusipirkt nebent visai suvarytus motociklus.

    Variklis sudaro didele dali motociklo kainos o butent jo man nereikejo.

    Pirmasis skelbimas kuri radau motociklas dalimis po avarijos deja viskas suvaryta iskyrus varikli. Kaip veliau isitikinau deja taip buna nuolat.

    Ir tik neseiai radau skelbima kur motociklas is vokietijos. Variklio nerasta o toliau bukle pakankamai nuostabi. Aisku remonto reikia ten daug, bet bent jau niekas nelauzta. Patikrinome regitroje. Aisku uzregistruoti nepavyko. Bet bent jau isitikinau kad nevogtas ir po perdarymo bus iregistruotas. Tiesa SVARBI SALYGA EXPERTU PAZYMA.

    Stai taip atrodo pirmasis pirkinys

    md.jpg

    Sito daigto duomenys(buve):

    125kub. cm.

    20kW

    0.14Kw/kg

    Dabar gi nusiziurejau:

    Noreciau aisku as 10 arba 20Kw BLDC variklio bet iseis tik 5kw max 7Kw

    taigi stai nuziuretas mano variklis:

    http://goldenmotor.com/

    modelis: HPM5000B

    Aisku mano svajone : HPM-10KW

    ais ku kontroleriai is ten pat pagal galia.

    Tiesa kiek supratau jie pradejo gamit kitokios modifikacijos kontrolerius.

    Naujasis modelis berots HPC vadinasi. Gaila kad nera dar inete jokiu atsileipimu bent jau as neradau. Tikekimes kad veikia ir niekas nesisukndzia.

    Kiek zinau seneiji buvo su problemomis.

    #3915
    Tadas
    Participant

    Cia Vilniuj zmogelis pardavinejo sita zaisla.Pradzioj buvo variklis bet kaina buvo didesne paskui kazkam matyt prisireike motoro tai kaina krito iki 450lt nezinau gal tu ir pigiau dar paemei.As viena akim dairiausi i sita nes pas Lina guli labai neblogas motoriukas su visa pavara paruosta sitam zveriui butu visai tinkamas.Pats noriu kazka panasaus elektrifikuot tik skaiciuojant labai svelniai viska vistiek gaunasi apie 6500lt.

    #3916
    Tete
    Participant

    Na atsiprasau jei uzokau i prieki ne is piktos valios :)

    Jo as irgi bandziau samata primest tai man irgi gavosi panasiai be akumuliatoriu.

    Kadangi renku is savo pinigeliu tai sis reikalas gali uzsitesti smarkiai mano atveju.

    Realiai man motociklas atsiejo apie 300Lt. Nes uz 450 sutarem su regitra ir transportavimu.

    #3917
    Linas
    Participant

    Na kazkodel man tie golden motor kokybe nedvelkia, geriau tada koki mars ar agni motora imti, ten bent jau patikrinti daiktai, kad ir DC, man atrodo jau ir mars turi trifazi, net ttxgp lenktynese bandomas tai jau matosi kad kazkiek verti daiktai, o is golden motor nei vieno ten nematyti. galiu pabandyti kino paklausineti, gal koki varikli pasiulytu…

    #3918
    Tete
    Participant

    http://www.youtube.com/watch?v=vA1GrP7bdtY&feature=related

    nezinau man jau akys varvet baigai bet nerandu kad pas ka nors sitas variklis butu luzes.

    Kuo daugiau kritikos kuo daugiau pasiulymu tuo geriau.

    #3919
    Tadas
    Participant

    as irgi domejausi siuo varikliuku bet neradau daug informacijos.Youtube maciau ten vazineja motociklu tokiu street tipo amerikonas bet ten akumai prasti ir siaip dinamikos nematyt.O siaip manau pagal kaina tai geras daiktas gi ji kaip ir kiekviena kiniska daikta reik patiuninguot pagal save.Pagaliau paskaiciuok kiek kainuotu koks etek ar Mars variklis ir tarkim sitas daiktas+guoliu pakeitimas na gal blogiausiu atveju pervyniojimas ar perlakavimas statoriaus.Manau kainos/kokybes santykis sio pusej.

    #3920
    Tete
    Participant

    Taigi reikalai juda i prieki. Gaila, kad ne taip sparciai kaip noretusi. :(

    Tiesa mano dviratukas isvaziavo.

    Pasirode kad galine sake yra per siaura. Arba variklis ber platus. Pardavejas neleido nutekint saibu tipo prarasiu garantija. Tai liepiau jiem sutvarkyt ta reikala.

    Kas liecia motocikla tai sudarytas buvo veiksmu planas ir sugriuvo galutinai. Miskas didelis o kai iejau isvis medziu daug pasidare.

    Pirmas klausimas iskilo del variklio. BLDC ar DC mano sirdis linksta i BLDC. Antras kalusimas kuris iskilo varikli pirkit ar gamintis paciam. As su mielu noru pagaminciau pats nes galeciau reguliuot visus parametrus. Bet nuline patirtis ir ribotos zinios daro savo.

    Tagi iskilo ideja nupirkt koki golden motor isardymui ir paziuret kas ir kaip.

    Nezinau mintis gera ar bloga jei galit ka pasiulyt su mielu noru priimsiu pastabas.

    Toliau jei darom varikli noretusi islaust nemazai apsuku kad islost jegos perduodamos i kelio danga ir tuo paciu maziau apsikraut tais amperais.

    Todel klausimas ar geriau leciau ir daryt 48 pazus ar 36 o gal dar maziau nezinau ar yra tokia press forma.

    Variklis butu gaminamas kaip priklauso serdinis su neodimiu ir is gero el. magnetinio plieno.

    Kitas iskiles klausimas kaip sudet magnetus nes mano durna galva siai dienai matau bent 4 variantus.

    Goldenmotor kontroleriais totaliai nusivyliau. Bet labai jau ju kaina masinanti. Ka mastot apie Kely kontrolerius. Ar turit geresniu pasiulymu.

    Is esmes stengiuosi padaryt 20KW nominalios galios ir kiek iseis pikines.

    Aisku kaip iseis nezinau nes finansais striuka. Bet manau gaminan varikli paciam susitaupytu ziauriai.

    #3921
    Tadas
    Participant

    Ziuriu visiskai neteisingai galvoji :) Apsukos dideles tai nera didele laime patikek.Pazu skaicius tau ir duoda gera sukimo momenta.Gryztant prie dideliu apsuku varikliu vadinasi turetum daryti dvipakopi perdavima kuris velgi kainuotu nemazai jei kokybiskai daryti.Jei kyla noras gamintis paciam tai pirmam kartui but geriausias variantas pasieskot bet kokio gamintojo prifotkintu varikliu pagal pageidaujamus parametrus ir tiesiog kopijuot ji.Dabar kas del Kely valdikliu tai jie daznai megsta dumais virst o priezastis aprase Mindaugas labai normaliai savo bloge.Magnetus isdeliot reik pagal tam tikras formules kitaip nieko nesigaus zmonisko ta prasme turi buti tam tikras magnetu skaicius prie tam tikru pazu skaiciaus.Yra nete formules ar skaiciuotuvai paruosti tik paieskok as dabar nuorodu neturiu po ranka bet pats isbandes toki reikala esu.Kalbant apie apsukas ir tavo planuojama galia tau pilnai pakaktu iki 5000RPM apkrauto variklio tada isiverstum su tarkim 1:5, 1:4 redukcija laisvai.Tai butu tarkim 11 dantuku ant motoro ir tarkim 54 ar 46 gale cia as tik kaip pvz nes tiksliai nezinau standartiniu moto dantu skaiciu.Del valdikliu tai turiu tokia nuomone arba lipdaisi DC varikliui paprasta arba perki BLDC paruosta.Cia aisku tik mano nuomone.

    #3922
    Tete
    Participant

    Leciau negu noretusi bet reikalai juda i prieki.

    Stai busimo variklio detales. Deja statoriaus svoris jau 22 kg. Statorius 36 pazu. Statoriaus ilgis 100mm. Statoriaus isorinis diametras 275mm o vidinis 200mm.

    Mane jau pradeda neramint svoris. Taigi iskyla klausimas ar rotoriu daryt is plastiko ar is nerudijancio plieno sekciju ar is visdelto elektromagnetinio.

    Aisku elektro magnetinis smarkiai butu efektyvesnis bet ir svertu apie 30Kg.

    Kaip jus manot kiek is sito daigto galima ispaust ?

    var1.jpg

    var2.jpg

    var3.jpg

    #3923
    Gl_as
    Member

    Pala, cia pas tave kas bus? Elektrinis motociklas ar tramvajus? :D Su tokiais gabaritais jau ne kW, o MW kvepia :)

    #3924
    Tete
    Participant

    Jo pasnekejau su protingu zmogum ir supratau :D

    Kad se gaunas.

    Problema kad renku is savo standartiniu detaliu. Gaila bet turiu tik rokio dydzio stampus. Didesniu stampu kiek nori o va su maziukais problema.

    As pas save stampuoju statorius. Ir asis is standartines produkcijos. Galvojau aptekint ir perdaryt. Bet va ka daryt su statorium nezinau. Out runer tipo mazesniu turiu o va inruner ne bent jau tinkamu varikliams trifaziams. Teks matyt ilgi trumpint per puse ir rinkt nauja statoriaus paketa. O sita jei pavyks padaryt paleist i masine gamyba :D Pabandysiu bent kokybe kineicius perspjaut.

    #3925
    Šarūnas
    Keymaster

    Labai įdomu! O kokio dydžio turi outrunner ir su kiek polių?

    #3926
    Tadas
    Participant

    Sarunai maciau jo outrunner statoriaus plokstele zinok dydis kokius 3 kart didesnis uz tavo naudojama Turingy :) Tiek kad jei neklystu jie naudoja 0,5mm pliena tai nezinau ar tiktu.Truputi nuo temos: Kokios prognozes Sarunai su tais RC varikliukais?Pats tolokai nuejes esi tai kas geriau ar RC su brangiu valdikliu ir pavara nepigia+rimtu ausinimu ar koks sunkesnis BLDC su zvaigzdute maza ant asies ir didele ant rato+ prieinamu valdikliu?

    #3927
    Šarūnas
    Keymaster

    Realybė yra tokia, kad greitaeigių RC motorų induktyvumas yra labai mažas ir yra būtinas specialus aukštadažnis valdiklis su išėjimo filtru. Tokio, bent jau kol kas, rinkoje dar neteko matyti. Ir šiek tiek abejoju ar greitai teks.

    #3928
    Tete
    Participant

    Buvo pasiulymas cia kai ka pirkti arba keristis bet jau pardaviau :)

    #3929
    Tete
    Participant

    Taigi

    buvo nuspresta nezaist su monstru. Tas statorius kuris nuotraukoje keliaus dulket i sandeli ir laukt nauju minciu ar norincio ji nupirkti.

    Pirmai pradziai apsisprendziau pabandyti perdaryti automobilini generatoriu.

    Iskilo pagrindine problema. Su vyniojimu isiaskinom bet liko klausimas kaip teisingai reikia sudet magnetus. Nes formules skirtos generatoriams netinka.

    Aciu forumieciams uz pagalba. Aiksu noretusi ir kitu nuomones. Nes musm skaiciuonat ir taip ir taip gavosi kad pazu skaiciu reikia dalin 1.5 ir gausi magnetu skaiciu.

    #3930
    Linas
    Participant
    #3931
    Tete
    Participant

    Nu va musu rezultatas :)

    http://www.youtube.com/watch?v=MUUkwt8VLWI

    Seip kai pirmas blynas gavosis visai neblogas. Pansu kad smarves (niuton metru) turi labai daug. Bet kadangi mes esam dialistai ir pedantai iki koktumo tai mes likom nepatenkinti :D

    is esmes vistiek liko neaiku su magnetais. Nes teorinis paskaiciavimas skiriasi nuo tu magnetu ka galima gaut. tad klausimas o kaip turetu but kad galima butu suzais is to kas yra. Kitasdalykas bandem skaiciuot apvijas pagl generatoriaus formules. deja matom kad tai nevikia visikai taip kaip turetu but. nes musu manymu tas daigtas turetu but dar efektyvesnis duotoje statoriaus konfiguracijoje.

    #3932
    Tadas
    Participant

    Na pagaliau kazkas materialaus akims bent ir ausims :) Is klausos galiu pasakyti kad apsuku nera daug manau iki 800 RPM cia geriausiu atveju.Tai visgi kiek pazu kiek magnetu konfiguracija cia?Nes grubiai tariant kuo daugiau magnetu i ta pati pazu skaiciu tuo letesnis variklis su didesniu sukimo momentu.Kodel truksta efektyvumo?Ten 1,5A tuscios eigos srove tai cia nera jau taip blogai mano nuomone.

    #3933
    Tete
    Participant

    Taigi simtas metu visiems :)

    Problema pasakokit kuo testams maitinat savo kurinius.

    Ta prasme susiduriau su problema varikli gaminu kontroleri turiu 100A

    bet neturiu kuo jo uzmaitint kad gerai apkraut.

    Ka jus darot tokiu atveju ?

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.