Home › Forums › Motorai / perdavimas › starterio motoras
- This topic has 11 replies, 6 voices, and was last updated 12 years, 2 months ago by Ričardas.
-
AuthorPosts
-
2012/08/03 at 19:38 #1971zinovasMember
ką manot apie automobilio starterio motoro naudojimą dviratyje ?Kaist ir sugesti neturėtų su ESC.Tarkim pastoviai naudosi tik 250w-400w.O kitus tik trumpai.
Esc gi galima naudoti nuo rc modelių
2012/08/04 at 05:50 #5093MartynasParticipantkelios pastabos:
*nežinau apie kokių tiksliai parametrų starterį kalbam, bet bendrai
starteris turi daug galios, bet ją gali atiduot labai trumpai, be to jis gan sunkus
*tavo parodytas valdiklis veikia nuo 7-16v įtampos, kas dviračiui yra gan mažai, tai reiškia greitai, nevažiuosi. Arba tada turi žaisti su perdavimu, bet tada variklis valgys daugiau amperų, kas reikš variklio kaitimą
tad reziume, reikia gerai paskaičiuoti, ką galima iš jo išspausti prieš jį naudojant
2012/08/04 at 06:36 #5094zinovasMemberkalbu apie lengvojo automobilio starteri jo galia turėtų būti apie 1kw-1,3kw.Jis jau suprojektuotas dirbti prie 12v.Taigi ir galingumas bus toks prie tokios įtampos.Srove bus apie 80-100A.Gerokai maziau nei deklaruojami ant ESC.
Tai minusas ,kad reikės redukcijos…bet rc variklius i dviračius irgi deda su redukcija.
Starteris kaista taip.Bet prie milžiniškų apkrovų automobilyje.O čia gi naudosiu trečdalį jo galingumo.Išjungi…riedi.Tada daugiau ir tt.Plius koki papildoma aušinimą prikonstruoti jam galima.Starteris paprastas el variklis gi.Kuo jo konstrukcija skiriasi nuo kitų 12v variklių panašaus galingumo?Nebent dydžiu t.y. starteris mažesnis.
Dar pamatymams dėl perkaitimo.Zulina youtube tuos starterius ant dviračių pilnu galingumu!be esc! ir nieko.
Logika tokia mano,kad kuo pigiau apsisukti su viskuo apart akumo ,o jam daugiau skirti.Nes realiai variklių kaina išpūsta pilni patvoriai mėtosi 220v variklių niekam nereikalingų už centus.Kuo jie medžiagom skiriasi nuo dviratininkų?Būtent niekuo apart konstrukcijos vyniojimo, suprojektavimo.
2012/08/04 at 06:54 #5095ŠarūnasKeymasterMano supratimu starterio konstrukcija yra visiškai netinkama ilgam darbui. Pradedant jo šepečiais ir baigiant įvorėmis vietoje guolių (priklausomai nuo modeliu). Dar niuansas: jie neturi magnetų, yra nuoseklaus jungimo, kas reiškia didelius energijos nuostolius.
2012/08/04 at 13:27 #5096TadasParticipantŠarūnas teisus-starteris netinka ilgam darbui.zinovas siulau taupumo atveju pasieskot galingesniu auto ventiliatoriu motoru.Vienas pazystamas pasigamines el dviratuka ir kolkas pasiteisino.Jegos turi sociai.
2012/08/05 at 09:41 #5097zinovasMemberStarterių yra ir su pastoviais magnetais…Aišku jai tokio starterio neturi tai pirkt ieškoti ji irgi nebus lengva bei pigu..ekonomija dingsta.
Kur jūs matot to starterio trumpa veikimą jai jis su guoliais ir magnetais bei naudojamas nepilnu galingumu?
Dėl ventiliatoriaus variklio idėja žinoma tik man rodos jis silpnokas…nuo kokio auto tas pažįstamas jį naudoja?
Pasiekti bent norėtųsi 40km/h .
.Aišku galima juos naudoti du tarkim vienodus.Dar mintis ,kad rasti nuo sunkvežimio 24V didesnį kokį.Bet komercinio transporto bet kokios dalys tikrai ne centus kainuoja ir nesimėto…
Dar vienas variantas pervynioti kokį tais variklį pagal save.Bet tai jau reikalauja žinių
Viska susumavus eina RC variklį su ESC 1,5kw nupirkti už 100 dolerių nupirkti be mokesčių…
Tik jie man nerimtai atrodo.
Bet nejaugi tikrai be šepetėlis variklis tik pora procentų didesnį naudingumą turi?
2012/08/05 at 10:49 #5098ŠarūnasKeymasterSu ESC irgi turėk mintyje kad turi būti srovės ribojimo funkcija. Labai retas ESC tai turi. Be šios funkcijos bus dūmai.
2012/08/05 at 15:10 #5099TadasParticipantZinovas patikek uztenka jegos.Jis tam motorui sumaitina berods apie 2kw aisku velgi nezinau kas isejime bet 40km/h tikrai pasiekia laisvai.Ventiliatorius nuo audi kazkokios turbinines ar siaip nuo 2,8 kazkas panasaus ir kainavo apie 60lt panasiai gerai nepamenu.
2012/10/16 at 22:50 #5100RičardasParticipantSveiki. Pastaruoju metu kankina idėja gamintis e-lentą (elektrinę riedlentę). Gal ir nelabai praktiškas pasirinkimas, žiūrint, kaip į transporto priemonę, bet neblogas kelias išmokti elektra varomo transporto ypatumus. Planuoju pats gamintis PWM kontrolerį, ir nuotolinį pultą. Tikslas – kuo daugiau išmokti ir sužinoti.
Bėda – mechaninė dalis. Dirbtuvėlėje įrankiai tikrai kuklūs, biudžetas taip pat. Todėl ir renkuosi riedlentę.
Iškilo didžiulis klausimas – kokį variklį naudoti? Tikrai nenoriu pirkti brangių ir sudėtingai valdomų BLDC ar šiaip BDC brendinių variklių. Tad galvoju apie kažką iš “šroto”. Galios norėčiau apie 250-500W. Greičio max 25km/h. Šerčiau 24V. Mintis yra naudoti automobilio radiatoriaus aušinimo variklį, kaip jau kažkas čia siūlė. Imti kad ir mažesnį kokio Japono ir pašerti 24V, galios manau bus pakankamai. Arba tiesiog imti 18v didesnės akumuliatorinės drėlės variklį, bet kaži ar ištemps jis bent 250w? Tiek vieną, tiek kitą beveik veltui gaučiau… Gal dar kokį variantą pasiūlytumėt? Norėčiau BDC ir kuo mažesnių matmenų. Geriau ilgesnis, bet mažesnio diametro… Laukiu komentarų.
2012/10/17 at 09:43 #5101BuckisParticipantas turiu 12v griaucius nuo Acordo vairo koloneles. teko ja perpjaut per pus kad isardyt. dali korposo reiktu tekinti gamintis. rotoriaus apvijos baisei storos nors jos nematyt per uzlieta plasmase, stovi 4 sepeciai. statorius su magnetais uzdengtais spec metaliniu dangciu. dydis gana didokas. asies nera ten kiauryme apie 25mm, tad tektu tobulinti. tik vat beda as ji laikau ne lietuvoi tai tegtu susimoket pasto islaidas
2012/10/17 at 09:46 #5102BuckisParticipantbeto taip jau nutiko skersiu mazdos RX-8 vairo kolonele sendien ziuresiu kas ten vidui. bet bus kazkas panasaus i hondos. pas pasata B6 vidui radau AC asinchronini varikli
2012/10/17 at 10:24 #5103RičardasParticipantNa papipdomai gamintis kazko nenoriu. Salygu geru neturiu. Geriau gatavas variantas. Beje, ar nekaistu ventiliatoriaus variklis jei pwm daznis apie 19kHz? Ar geriau tegu cypia ir mazesni dazni imt? Nes kuo toliau, tuo labiau prie radiatoriaus ventiliacijos variklio traukia. Gana padoru uz 10 lt mazdos kazkokios gauciau.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.