Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › E-dviratis RP-1
- This topic has 35 replies, 12 voices, and was last updated 11 years ago by
vyckius.
-
AuthorPosts
-
2013/10/14 at 15:02 #2087
TIceR
ParticipantSveiki, nutikus porai nelaimingu ivykiu su dviratiniais xc remais, sumastem pasigamini tvirta ir talpu rema, kuris puikiai tiktu elektriniams dviraciams. Tai va, gimsta naujas projektas :)
Planuojam talpinti 72V 20Ah akuma (headway prizmatines 20ah), o galia planuojama nuo 5 iki 10kw. Pirmus remus planuojam virinti is nerudyjancio plieno ir “griaucius” uzdengti aliuminio plokstelemis, taip palikdami kiekvienam galimybe susikurti isskirtini dizaina savo transporto priemonej.
Turintys pastebejimu ar geru patarimu prasom komentuoti :)
2013/10/14 at 20:24 #6052vvaldasv
ParticipantGeras projektas, tik vizualiai per siauras galinės šakės vamzdelis. Pagal tech. charakteristikas, šiam projektui patarčiau galinę šakę virinti iš stačiakampio 20*40mm ar 25*40mm ar 25*50 mm vamzdžio. Ir vietoj dabar pavaizduotų vertikalių plonų trumpų ( virš akumo “pado”), patarčiau plonas “V” formos detales. (taip sutvirtintos kranų strėlės atlaiko didžiules apkrovas).
Visa kita teisingai pavaizduota. Rėmo apatinė dalis taip ir turėtų būti, padaryta iš platesnio vamzdelio, viršutinė ir įstrižainės iš siauro. Viršutinei rėmo daliai pakaktų 15*15*1mm, apatinei 15*30*1mm nerūdyjančio plieno vamzdžių.
Šaunuolis.
2013/10/14 at 20:35 #6053Linas
ParticipantKadangi teko pagaminti keleta prototipu ir rupintis mazaserijine gamyba tai galiu pasakyti kad i maza pinigu suma su geru dizainu ir normaliom medziagom bei kokybiska gamyba nelabai itilpsite, uz kelis simtus lt galima tik nemu salygom su nemazom paklaidom pagaminti, o jei norite tikslumo reikia ir konduktoriaus rimto ir gero suvirintojo.
Pvz mano gaminamu remu savikaina su akumo deze iseina ~2k lt :
zinoma as naudoju cnc, lazerini pjovima ir rimta konduktoriu, to atsisakant galima bent kelis kartus sumazinti kaina, bet tokio dizaino ir tikslumo jau nepadarysi…
2013/10/14 at 20:37 #6054Linas
ParticipantTiesa, jei kartais reiketu BB sriegiklio, galite kreiptis, turiu isigijas, jis kainuoja keleta simtu, o isnuomoti tikrai galeciau :)
2013/10/14 at 20:39 #6055Linas
Participantdar niuansas, norint padaryti kiek imanoma lengvesni bei tuo paciu tvirta rema neapsieisite be kompiuterinio modeliavimo, pasiskaitykite literaturos kur kokias apkrovas reikia skaiciuoti…
2013/10/14 at 20:54 #6056vvaldasv
ParticipantPritariu Linui. Nebent neskaičiuosit sugaišto laiko, medžiagų darant konduktorių, bei pirmąjį rėmą “prototipą”, turit nuosavas firmos dirbtuves, ir ši produkcija bus tik kaip papildoma. Žinoma būtų pigu, jei būtų šiems rėmams paklausa ir užsakymų dydis, kaip Šiaulių “Vairo”.
2013/10/15 at 07:48 #6057Tadas
ParticipantTiCER jei domintu vienetinis variantas turiu nebaigta Lino pirmaji rema nesulipdyta iki galo praktiskai viskas yra reik tik baigt virint.Pasieskok cia forume tema sena ten pora paveiksliuku yra arba galesiu nufotkint i PM.
2013/10/15 at 08:08 #6058TIceR
ParticipantDekui uz pastebejimus, atsizvelgsiu. I pirmaji prototipa stengsimes kuo daugiau savo darbo idet, o poto pilnai sutinku su Linu kad norint isgaut didesni tiksluma ir tuo paciu kokybe reikes naudot cnc, lazerini pjovima ir visa kita. Jau matau kad tai tikrai nebus paskutine versija sio dviracio :)
2013/10/15 at 15:22 #6059agniusm
ParticipantJei tik pavyks, puiku, kad stengiates ir darot kazka. As noreciau truputi is kitos puses pakomentuoti. Man pateiktas remo dizainas yra nieko nauja, tai yra pavarges konceptas kuri naudoja Stealth, Greyboarg ir nesenai atsirade Europoje Kroatu firma nepamenu pavadinimo. Gal but butu geriau ideti siek tiek daugiau pastangu ir padaryti kazka inovatyvesnio, kitokio? Jei gaminimui tai reiketu orientuotis i EU rinka o ne Lietuva. Bet cia tik mano durni pamastymai ;)
2013/10/15 at 17:14 #6060TIceR
ParticipantNa taip, pirmam remo bandymui ir buvo planuota daryti kazka panasaus i Stealth firmos dvirati. Kaip ir minejau tikiuosi tai nebus paskutinis remo variantas, kai bus daugiau patirties ir žiniu tiek kompiuteriniame modeliavime, tiek remo daryme, bandysim daryt kazkas unikalesnio ir inovatyvesnio :)
2013/10/16 at 19:36 #6061E-MAX
ParticipantSeip jei jau darot premium klases bolidus su 5-10kw galios siulyciau ir sedyne is dviratines pasikeist i motociklini balna ,
2013/10/16 at 20:33 #6062Karolis
ParticipantSutinku su Emax
2013/10/16 at 20:53 #6063TIceR
ParticipantTaip ir buvo planuose. Kolkas visa sedynes tvirtinima darom prisukama prie remo, o poto ieskosim ir desim normalu motociklo balna, ir ziuresim kas gausis
2013/10/16 at 21:37 #6064agniusm
Participant2013/10/19 at 17:42 #6065Ynerka
ParticipantSu tokiu remu nepaminsi, neprasuksi pedalu. Nerudijantis plienas labai mikstas, nepalyginsi su 6060 aliuminiu, tik beda butu didesne su suvirinimu. Lino labai grazus dviratukas.
2013/10/19 at 20:15 #6066agniusm
ParticipantKa cia nusneki? Aliumo tensile 300mPa nerudijancio 520. be to jis ne toks plastiskas kaip plienas
2013/10/19 at 20:52 #6067TIceR
Participantpedalus prasuksi be problemu.
2013/10/20 at 08:01 #6068spicasss
ParticipantPedalus prasuksi be bedu, paminti irgi is bedos galima, bet cia juk elektinis transportas ir minti pedalus niekas nesiruosia, o del aliuminio tikrai klysti, nerudyjantis plienas buvo kietesnis uz aliuma ir bus… gal tik sunkesnis, bet prie 10kw galios net nepajusi skirtumo…
2013/10/21 at 05:56 #6069Linas
Participantna taip grieztai sakyti, kad nerudijantis kietesnis (gal labiau tikru bendras pavadinimas – stipresnis, nesiveliant i konkrecias specifikacijas) negalima nes yra ir aliuminio lydiniu tvirtesniu uz nerudijanti pliena, o ir nerudijancio plieno yra skirtingu lydiniu, as pavyzdziui susiduriau su problema, kad padoraus aliuminio mazais kiekiais prototipui be sansu gauti, tad teko ganetinai dideli kieki uzsakineti. su plienu lygiai tas pats, net jei nori gaminti is plieno, tai Lietuvoje konstukcinio plieno vamzdeliu be sansu gauti, nes sandeliuose tik minkstas o norint stipraus reikia keleta tonu uzsakineti :)
2013/10/21 at 06:21 #6070agniusm
ParticipantGal, bet anas zmogus pasake jog 6060
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.