Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › el.dviratis su kardanu
- This topic has 72 replies, 11 voices, and was last updated 10 years, 3 months ago by karpis.
-
AuthorPosts
-
2014/06/11 at 13:48 #7434karpisParticipant2014/06/12 at 14:08 #7437ŠarūnasKeymaster
Čia du šlifuoklio reduktoriai sujungti? Kaip triukšmo lygis?
2014/06/12 at 16:08 #7438karpisParticipantAha. Garsas aišku yra, bet ne toks ir baisus. Reduktoriai sutepti, apsukos nėra labai didelės (redukcija iki vedančios žvaigždės-freewheelo yra maždaug 2500->830->270rpm). Kol kas negaliu parašyti daug ispudžiu, nes pirmi bandymai, reikia spresti mechanines problemas, kurių nemažai jau išspręsta).
Viena problemų-prasuktas, pradėjo buksuoti pigus kiniškas freewheelas, gerais nieks vietinėje rinkoje neprekiauja.. Diena iki prasukimo aparatas važiavo ir gana smagiai, ypač (lengvai) padedant pedalais.2014/06/12 at 17:48 #7439BuckisParticipantgalima butu apseit ir su vienu reduktorium, bei neardant kampinio slifuoklio.:)
tiktais reiktu galingesnio inverterio, jei neprasuktu tai smagiai vaziuotu :)
2014/06/13 at 22:16 #7444ŠarūnasKeymasterJo, tie freewheelai tai nesėkmė visiška. Man vienas irgi ėmė prasisukinėt, nors ir praktiškai nebuvo naudojamas. Blogiausia, kad nėra į ką keist – nuo vandens apsaugoto nei vieno nemačiau.
2014/06/14 at 12:47 #7446karpisParticipantidėja buvo savadarbis kardanas su dviem reduktoriais-tai igalina pasiekt RPM išėjime jau artimą rato RPM ir išvengti didelių žvaigždžių bei ilgų grandinių. dviratyje dar yra problema kad viskas tilptų, praeitų pro dviračio rėmo ir kt. konstrukcijas. čia dviratis tik laikinai bandymams paimtas rusiškas ‘Turist’
ką gerb. Buckis turi omenyje dėl ‘inverteris’?2014/06/14 at 13:34 #7447karpisParticipantfreewheel’a atrodo gausim kitą 3X brangesnį, žiūrėsim (būtinas komponentas). keista tik kad vieną dieną daugybe kartų važiavau-ir nieko nenutiko, kitą dieną iš karto pradėjo buksuoti. tiesa, kitą dieną pajungiau mašininį lyg 45ah akumą, pažiūrėt ar bus skirtumas nuo to kur foto 14ah motociklinio (abu akumai pilnai ikrauti) bet gal motoras reikalauja didesnės srovės
nei atiduoda motociklinis akumas. (abu akumai ‘starteriniai’ švino). taip ir nepavyko dar nustatyti ar geriau ‘traukia su mašininiu..bėda aišku kad bandymai vyksta be jokio kontrolerio, iminant iki tam tikro greičio, kad nesukelti per didelio streso mechanikai (ir elektrai taip pat). reduktoriams kol kas nieko nenutiko, bet manau prie freewheelo greito sugadinimo prisideda staigus startas variklo, truktelėjimas. Gal kas žino kokį primityvų būdą tai sušvelninti? Kontrolerio su ‘gazu’ – tarkim kad kol kas nereikia.
2014/06/14 at 14:12 #7448BuckisParticipantturejau omeny, kad statot paprasta kampini slifuokli su apsuku reguliavimu, statot tarkim 24v i 220v inverteri ir pirmyn
2014/06/14 at 15:04 #7449OldschoolerParticipant>> karpis
“..freewheel’a atrodo gausim kitą 3X brangesnį”- gal galima linką į pardavėją? Man freewhelo klausimas irgi, atrodo, tuoj parūps.Dabartinis, china, įtartinai traška… Ačiū.2014/06/15 at 13:50 #7452karpisParticipantKaune tai freewhelu yra ‘Dviračiu rūsyje’ Miško g. pats dar nenupirkau, taip pat prieš pusmeti esu čiupinėjes dviračiu pard. Putvinskio g. Kaune. Taip vad. ‘geras’ freewheelas baltas ir ‘made in Taiwan’ ir kainuoja apie 30lt, kiniškas buvo geltonas. Kiek geresnis tas brangesnis dar reikia pamatyt
2014/06/15 at 14:10 #7453karpisParticipantBučkiui ačiu už pasiulymą, bet nebandysiu, beje panašus bandymas vieno ruso čia: http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=21874.0 tai nelabai sėkmingai, nors tas ir bateriją beveik 200v sugebėjo surinkti. Beje daug problemų ir darbo yra su mechanine dalimi (daugiau nei atrodo iš pirmo žvilgsnio) be tėvo automechaniko pagalbos čia neapsieinu. Bet yra ‘fun’ faktorius daryti savadarbi aparatą, nors ir gamyklini el.dviratį čia pat
irgi turim (foto matosi vidutinis DD motoras-rate, antram plane-jau pabyrėjęs
kinų ‘Bafang’ reduktorinis motoras rate).2014/06/15 at 14:26 #7454karpisParticipantApie inverterius – tai jei turite vertingos info, galit pasidalinti, gal atskiroje temoje. Bet nemanau kad tai paprasta, antraip daugelis taip galėtų daryti – iš kiek nori voltų pasidaryti kiek reikia. Pats inverteris turbūt nepigus irenginys ir sudaro papildomą svorį (dviračiui tai svarbu), bei turbūt konvertavimas sudaro tam tikrus nuostolius?
O, beje važiuojant su 220v sistema, negali pakratyti elektra? :) ar krato tikrai tik amperai, o ne voltai?2014/06/15 at 15:26 #7456BuckisParticipantsiulau geriau netikrinti. ir nekist nagu. uzteks ir amperu ir voltu.
2014/06/15 at 19:08 #7457MartynasParticipantkas kiša nagas prie elektros, tai privalu žinot kuriuos laidus galima liesti, o prie kurių neatjungus įtampos net nesiartinti jei nenori lošt loterijoj.
Taigi bendrai žudo amperai, ir pakankamai juokingai maži
Lentelės šaltinis VU (skirtingi šaltiniai pateikia šiek tiek skirtingas reikšmes)
Tekantys amperai apskaičiuojami pagal omo dėsnį visai grandinei (nuolatinei srovei kintamajai kiek kitaip)
I=E/(R+r)
E-elektrovara
R-elektros grindinės elementų varža
r-elektros šaltinio vidinė varžaSu žmogaus elektrine varža kiek komplikuota, nes ji skirtingiems žmonėms šiek tiek nevienoda, bendrai: “ranka – ranka”= 1000 Ω; „ranka – koja“= 1000 Ω; „koja – koja“= 1000 Ω; ranka – kojos = 750 Ω (pavojingas atvejas, kada oda būna pažeista, tada gan smarkiai sumažėja)
Atskirai vien tik: švarios sausos odos maždaug 3000-20000Ω*m ; kraujas 1-2Ω*m ; raumenys 1.5-3Ω*m ; riebalai 30-60Ω*mIr dar visokie kiti niuansai, plačiau:
http://www.lka.lt/download/2591/sauga
http://sm-hs.eu/index.php/smhs/article/download/302/pdf2014/06/16 at 07:56 #7460TadasParticipantGerai parasyta ties 20-25 “Sunku kvepeti” as sakyciau jau pradeda lengvet kvepeti prie tokio amperazo :) Cia viskas gerai bet visgi itampa butina tam tikra kad ta srove teketu per zmogu.
2014/06/16 at 10:58 #7461MirtingasisParticipantTadai, kai gauni srovės dažniausiai pradedi smirdėti o ne kvepėti :D
2014/06/16 at 11:07 #7463TadasParticipantNa cia diskutuotinas klausimas siaip nuo pradinio soko gali atsirast naturalus negeras kvapas bet siaip man keptos mesos kvapas kvepia :) Soriukas chebra uz ziauru nukrypima nuo dviracio su kardanu temos.O jei truputi i tema tai manau jei nenaudosi kontrolerio jokie stebuklingi freewheelai nepades ilgam isprest problemos.Tik laiko klausimas kada “numusi” net ir brangu.
2014/06/16 at 11:47 #7466ŠarūnasKeymasterPrieš kurį laiką buvau labai susižavėjęs kardano idėja, tačiau pasidomėjau, pasiskaičiavau ir supratau, kad tie dantračiai, net jei būtų gauti ar pagaminti ir gero plieno, tokiuose matmenyse nelaiko rimtesniam dviratininkui reikalingo sukimo momento. Tad turėk tai mintyje. :)
2014/06/16 at 13:51 #7468BuckisParticipanttokiu atveju reikia statyt nuo dnepro reduktoriu
2014/06/16 at 14:21 #7469karpisParticipantnėra kito būdo kaip išbandyti realiai ir pasidalyti realia patirtimi, iš esmės dėl to čia ir įkėliau pirmas foto. gali būti kad WIP užtruks, gal bus keičiami sprendimai, nes norisi išnaudoti ir dviračio pavaras. jei nelaikys reduktorius (kažkaip manau kad tai turės būti antras, kur RPM mažesni bet NM didesni) teks jo atsisakyti, keisti sprendimus su tolesne redukcija, bet pirmasis manau turėtų atlaikyti. Kaip rašiau po dienos bandymų reduktoriai tebeveikia, o neatlaikė freewheelas. Manau daug priklauso nuo metalu kokybės, tikslumo,t.t. patys dydžiai panaudojimui dviratyje su užsiduota galia-gali but pakankami.
Gal Buckis turi nuorodą į Dnepro reduktoriaus foto, kad butu galima ivertinti
dydi, korpusą reduktoriaus (kol kas radau tik pačių dantračių foto).
Nebutume darę ‘kardano jei nežinotume kad yra realūs daug galingesni motociklai,motoroleriai su tokia pavara. Apie tai kad panaudotų reduktorių kokybė neprilygsta-savaime aišku, bet kaip rašiau-bandysim, pasidalinsim patirtim..- This reply was modified 10 years, 6 months ago by karpis.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.