- This topic has 15 replies, 6 voices, and was last updated 9 years, 4 months ago by Linas.
-
AuthorPosts
-
2015/03/02 at 08:46 #9773LinasParticipant
galbut ka domintu nebaigtas projektas, jis po truputi yra vykdomas, tiesiog kitos veiklos nebeleidzia skirti tike laiko kiek noretusi, tad galiu ji parduoti uz tikrai maza kaina, kad jis isvystu dienos sviesa greiciau. i komplektacija ieitu:
– 2000m juodas smart fortwo, kebulas tikrai neblogo stovio, TA iki 2016m.
– i galini traversa vietoje originalaus variklio imontuoti du sepeteliniai varikliai sujungti su pusasiais atskirai dirzu, vienas variklis varo viena rata, kitas kita, pusasiai sutrumpinti, mechanine dalis kaip ir pabaigta.
– 2vnt 48v 400a navitas tmp400 kontroleriai, turi torque valdyma tad atskiriem ratam valdyti tinkami.
– 21vnt nauju nissan leaf akumuliatoriu moduliu (~10kwh) uz papildomai gali buti ir daugiau)
2kw galios ikroviklis
300w galios dc/dc keitiklis krauti 12v akumuliatoriulike darbai:
pagaminti akumuliatoriaus deze ir sumontuoti akumuliatorius
baigti pajungti laidus tarp kontroleriu ir varikliu (laidai ir jungtys yra)
baigti pagaminti kontroleriu ir kontaktoriu bendra deze (pagrindas su pritvirtintais kontroleriais ir kontaktoriais yra)
padaryti varikliu ausinimo ventiliatoriaus tvirtinima
i pedala imontuoti holo davikli kontorleriams valdyti.
kaina butu ~4000e, tai yra maziau nei vertos detales…
galimas variantas uz didesne suma parduoti ir pilnai surinkta.
linas.kr eta gmail.com arba 8674 vienas 67902015/04/04 at 10:27 #10105LinasParticipantsiek tiek atnaujinimu, radus laiko atsirado kontroleriu deze:
- This reply was modified 9 years, 9 months ago by Linas.
2015/04/04 at 10:31 #10106BuckisParticipantVaziuoja jau?
2015/04/04 at 10:34 #10108LinasParticipantdar ne, bet jau varikliai valdomi gazo rankena
2015/04/04 at 12:13 #10109BuckisParticipantAr eina padaryt tokia sistema kad ratai parkavimas metu suktusi į skirtingas puses?
- This reply was modified 9 years, 9 months ago by Buckis.
2015/04/04 at 12:17 #10110xsassssParticipantSveiki, nekuriant naujos temos norejau paklaust Lino, kiek kainuotu Nissan Leaf 14 celiu is moduliu?
2015/04/04 at 12:19 #10112BuckisParticipantpardavimo skyriui yra skelbimas
2015/04/04 at 12:30 #10113xsassssParticipantradau, aciu.
2015/05/31 at 23:30 #10722LinasParticipantAtnaujinu skelbima, kaina nuleidziu iki 3500 jei imant greitai.
Parduodant manau galima bus sutarti del isbandymo laikinai pajungus akumuliatorius.2015/08/03 at 08:50 #11030LinasParticipantsiek tiek atnaujinimu,
savaitgali radau laiko pasikrapstyti prie smarto tad test drive jau padarytas, greitam pabandymui akumuliatorius sumontavau bagazineje, pasidariau keleta jungtuku pagrindiniam kontaktoriui ir reversui, sumontavau pedala su holo davikliu.
smartas vaziuoja jau panasiau i benzinini, tik be triuksmo, lygiam kelyje isvysto 90km/h, kaip miesto masinai lyg ir uztenka.
2015/08/03 at 09:18 #11031TadasParticipantPo truputi ir pasibaigsi Linai :) Turesi smagu masinuka kurio parkavimas nekainuoja centre ir autobusu juosta gali lekt per pika o kur dar chaliava elektra :D
2015/08/04 at 23:01 #11048vvaldasvParticipantNemažiau kantrybės, laiko ir plastmasinių šypsenų reiks legalizuojant, įregistruojant kaip elektra varomą. Tačiau viskas įmanoma. Sėkmės :)
2015/08/05 at 23:58 #11066LinasParticipantnera ten tiek daug vargo su iregistravimu, paruosei dokomentus, pasvorei ir nuvarei pas ekspertus. proedura zinoma ir tikrai nera sudetinga.
2015/08/06 at 08:16 #11067ŠarūnasKeymasterLinai, gal žinai, kiek perdarytų automobilių Lietuve yra įregistruota?
2015/08/06 at 08:27 #11068LinasParticipanttikslaus skaiciaus nezinau, bet teigciau kad 7-15vnt turetu tuti
2015/08/18 at 13:27 #11160LinasParticipantMatau tikru interesantu ne marios tad gal ka domintu sio projekto sudedamos dalys:
varikliai: yra 2vnt po 4kw nominalo, 2800rpm prie 48v, bet as juos spaudziau iki 20kw ir pajungus priverstini ausinima viskas ok.
2vnt 48v 400a kontroleriai su regeneracija, tinka tiek series tiek pm tipo varikliams.
2vnt reversiniai kontaktoriai
yra keletas rimtu kontaktoriu laikanciu 800a
2kw 48v ikroviklis
akumuliatoriai
48/13.5v dc/dc keitiklis krauti masinini akuma vietoje generatoriaus.
turiu poros tipu gazo pedalus su holo davikliais.
bei zinoma pats smartas su dar galiojancia TA. (yra likusi originali pavaru deze, turbina, variklio galvute ir smulkios dalys.) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.