- This topic has 7 replies, 4 voices, and was last updated 5 years, 3 months ago by Tyro.
-
AuthorPosts
-
2019/06/30 at 22:24 #17543ramusParticipant
Sveiki, ieskau BMS 14s bent 150A pastovios iskrovimo sroves. Gal kas turit ka pasiulyti?
2019/07/03 at 22:44 #17550agniusmParticipantTuriu pasiūlimą neiškrovinėti per BMS. Kam tie papildomi nuostoliai. Srovės ribojimą nustatai valdiklyje ant bms P- statai rėlės valdymą ir valdai ignition ;)
2019/07/04 at 16:38 #17551ŠarūnasKeymaster+1
Kaip tik perdarinėju kinišką paspirtuką su 7s baterija. Viskas sudėta į vairo vamzdį, taigi rimtesnis BMS netelpa. Buvo užsilenkus viena celė, tai teko pakeisti visas. Sudėjau galingas celes ir pakeičiau valdiklį VESC, taigi galia išaugo kelis kartus. Buvo srovė 20A… Dabar bus 100A. PCM palikau tą patį.Kaip tai veikia:
Baterija (prieš BMS) jungiama tiesiai prie motoro valdiklio storų laidų, o BMS atjunginėja tik ploną valdiklio maitinimo laidą, kuris skirtas logikai užmaitinti. Išjungus logikos maitinimą, valdiklis visiškai išsijungia ir nevartoja energijos, taigi nėra prasmės atjunginėti ir srovinį laidą ir rūpintis visais precharge, kaitimu ir kt.
Visų pirma reikia įsitikinti, kad valdiklis turi du raudonus maitinimo laidus, o kad užmaitinus per storesnį jis nevalgo nei kiek srovės: kai kurie valgo iki 10mA dėl vidinio rezistoriaus lygrečiai kondensatoriams – reikia jį pašalint, kitaip iškraus bateriją per žiemą.Valdiklio storą raudoną ir storą juodą jungi tiesiai prie baterijos išėjimo, dar prieš BMS.
Ant BMS P- išėjimo jungti “degimo” jungiklį ir mažą relę (ar tranzistorių ar dar ką, kas patogu toje situacijoje), kuri ploną valdiklio maitinimo laidą sujungia su storu. Tas plonas laidas skirtas valdiklio logikai užmaitinti, taigi atjungus valdiklis visiškai išsijungia. Visos apsaugos lieka, išskyrus srovės, kadangi dabar visa galia eina tiesiogiai. Dėl srovės bet kokiu atveju yra privalomas saugiklis (net kai viskas eina per BMS/PCM), tik kitajozai dažnai užmiršta įdėt. :)
Tokiu būdu, su $10 vertės PCM galima saugiai valdyti 1000A sistemas…
2019/07/08 at 10:28 #17557TyroParticipantPalaiklau, tokį dalyką pradėjau taikyti prieš kokius 7 metus, ir puikiai veikia. Naudojau pradžioje tranzistorių su varža valdiklio maitinimui, dabar naudoju relę. Su 20A BMS’u gali pasijungti 200A. Imant BMS jau geriau žiūrėti, kad pakaktų įkrovimo ir balansavimo srovių. O iškrovimas vyksta tiesiogiai.
2019/07/08 at 14:02 #17558ramusParticipantKokius patikimus BMS rekomenduotumėte tokiu atvėju? Įkrovimo srovė 20A.
2019/07/08 at 17:21 #17559ŠarūnasKeymasterĮkrovimą, jei įkroviklis paprastas, deja teks leisti per BMS tranzistorius. Tokiai srovei manau gali imti 20-30A BMS ir modifikuoti, kad visi iškrovimo tranzistoriai būtų naudojami įkrovimui, tuo tarpu iškrovimui paliekant tik vieną.
2019/07/09 at 00:29 #17562agniusmParticipantJei vietos yra, galima statyti kontaktorių ir su pcm/bms valdyti pagrindinio maitinimo laido atjungimą.
Aš renkuosi bms/pcm pagal įkrovimo srovę. Paprastai 35A yra ganėtinai maži2019/07/09 at 10:23 #17566TyroParticipantAš renkuosi bms/pcm pagal įkrovimo srovę. Paprastai 35A yra ganėtinai maži
Ne visai į temą, Agniau, ir aš nusipirkau DALI BMS’ą – gražus, kompaktiškas, waterproof. Ir tik po to pastebėjau, kad jo balansavimo srovė gal 35mA – jau kelias paras įjungtas nesubalansuoja pako. jeigu įmanoma reikia balansavimą atlikti su RC pakrovėju iki sumontavimo. Čia būų ir patarimas temos autoriui ko neimti :)
- This reply was modified 5 years, 3 months ago by Tyro.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.