Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › Akumuliatoriu ciklu skaicius ir nuvaziuotas atstumas.
- This topic has 69 replies, 14 voices, and was last updated 7 years, 5 months ago by Nemirtingasis.
-
AuthorPosts
-
2012/02/10 at 05:07 #1905aleksanderisParticipant
Nauduoju jau trecia ziema 20s2p LIFEPO4 A123 26650 padevetas is ebay. 2009.10 susirinkau 20s1p ir padariau 74 ciklus,poto dajungiau dar 20 celiu ir jau siandienai 74+355=429 ciklu prasukta. Nuvaziuotas atstumas sito akumuliatoriaus apie 3000km. Galvuoju pamatuoti talpa. Iskrovimo srove pirmus 74 ciklus 30a, antros versijos 50a.Skirtumo vaziavime ir atstume nepastebejau iki siol. Gal dar kas galetu pasidalint patirtimi? Butu idomu :) Tai tiek ir mano patirties naudojant LIFEPO4.
2012/02/10 at 16:35 #4205Gl_asMemberNuvaziavau 2500 km, krovimu ciklu kazkur apie 40, nepastebejau kad butu pasikeitus talpa. Ziuresim kaip bus po ziemos. Visiskai nezinau kokiom salygom reik laikyt nenaudojama, tai pakroviau 3/4 talpos…
2012/02/10 at 18:12 #4206KarolisParticipantNaudoju irgi naudotas A123 20S5p 26650. Nuvažiuota virš 10000km. Ciklų skaičiaus jau nežinau. Naudoju dabar daugiau nei 1C įkrovimą. Talpa nepasikeitus. Kiek teko girdėt LiFEPO4 jokio skirtumo ar laikai pilnai įkrautas ar ne. Čia pas RC LiPo svarbu, kad būtų 50% įkrovos ir kuo šalčiau laikomos.
2012/02/11 at 06:47 #4207agniusmParticipantIdomu. o kokios pas jus talpos? Aleksandrui reikejo 430 ciklu nuvaziuoti 2500km o gl_as su 40 nuvaziavo 3000km, negi daugiau kaip 10 kart talpa skiriasi?
2012/02/11 at 08:42 #4208KarolisParticipant20s5p=100celių, tai reiškia konfiguraciją (20 nuosekliai, 5 lygiagrečiai). Jei vienos celės talpa 2.3Ah. Tai gaunam mano konfiguracijoje 5×2.3=11.5Ah prie 20×3.2=66V. Viso labo 66Vx11.5Ah=~750Wh. Važiuojant normaliai be didelių įsikalinėjimų 50km. Bet, tai neireiškia, kad 50km aš nuvažiuodavau visada. Smagiai pralekiant ir per <20km išsiurbdavau visą talpą. Būtų daugiau įkrovimo stotelių būtų pasaka. Šiaip, dėkui Šarui už stotelė prie olimpiečių. Kartą teko net palaukt eilėje :DDD kol galėjau įsikraut. Šiaip, jei turi kuo greit įsikraut visai kitas važiavimas patampa.
2012/02/11 at 09:33 #4209Gl_asMemberPas mane 960 Wh
2012/02/11 at 17:51 #4210ŠarūnasKeymasterQuote:Šiaip, dėkui Šarui už stotelė prie olimpiečių. Kartą teko net palaukt eilėje :DDD kol galėjau įsikraut. Šiaip, jei turi kuo greit įsikraut visai kitas važiavimas patampa.:) Labai malonu girdėt, kad stotelė naudojama. :) Ir kad vis dar veikia :)
O ką eilėje sutikai?
2012/02/11 at 19:01 #4211ŠarūnasKeymasterBeje, po darbo užsukau stotelės apžiūrėt:
Vis dar gyva, atlaikė ir ir rudens lietus ir didžiausius šalčius. Kaip prototipui, manau, neblogai…
Na o atsakant į klausimą dėl energijos sąnaudų… Čia labai gera skaičiuoklė:
Mano planuojamas akumuliatorius, pasak skaičiuoklės, važiuojant 20 km/h temps 230 km, o 76km/h – vos 23 km. Pastumdykit throttle slankiklį ir pamatysit. Beje, juoda kreivė rodo apkrovą, priklausančią nuo greičio ir įkalnės.
2012/02/12 at 09:09 #4212aleksanderisParticipantPas mane tas akumuliatorius 4,6ah.
Nu jo buvo karta, po manes karolis iskart naudojosi stotele.
2013/05/31 at 12:35 #4213TyroParticipantButu idomu prikelti sia tema, nes manau daug kam butu ji naudinga ir idomi. Taigi pradesiu:
Vazinejau su LiPo 15celiu (55.5V) 5Ah baterija, greitis buvo 60km/h, max greiciu nuvaziuodavau ~8-9km, suletinus greiti buvo galima nuvaziuoti daug daugiau. Pirma menesi kroviau 2-4 kartus per diena po ko nuduso BMS. Naudojau toliau be jo, tokiomis paciomis salygomis, nebalansavau. Akumas numirus vienai celei issipute po 4men bendro naudojimo nuvaziavus 450km. Del ciklu skaiciaus sumazejusio atstumo nepastebejau.
Dabar naudoju savo prizmatines 16celiu (51.2V) 10Ah, nuvaziuoju greiciu 50km/h atstuma beveik 20km. Trauka po LiPo mazesne, atstumas didesnis. Sumazinus greiti lengvai nuvaziuoju 30km.
Variklis HS3540, viskas iseina kaip ir pagal simuliatoriu.
2013/06/03 at 04:29 #4214agniusmParticipantCia tikriausiai turjai omenyje greiti, ne trauka?
2013/06/03 at 06:10 #4215TyroParticipantGreitis nukrito automatiskai sumazejus voltazui (55.5 vs 51.2), taciu sumazejo ir torque. Nieko keisto – LiPo galejo atiduoti burst 50C (250A) o sios gali atiduoti burst 5C (50A), tad prie 70A iseina nemazas sag’as – krenta V tuo momentui iki ~40.
2013/06/03 at 06:51 #4216ŠarūnasKeymasterPigūs valdikliai srovę riboja ne ant fazių, o ant akumuliatoriaus, todėl, sumažėjant akumuliatoriaus įtampai, proporcingai sumažėja srovė ant fazės ir sumažėja sukimo momentas.
Žinoma yra ir akumuliatoriaus varžos faktorius..
2013/06/04 at 08:08 #4217agniusmParticipantNepagalvojau, kad su <3,5kW vazineji del to ir buvo keista. Tai kiek realiai tos celes vertos sroves atzvilgiu, bo man kaip tai pradeda artodyt ganetinai brangios
2013/06/04 at 09:03 #4218TyroParticipantTaip, sukimo momentas priklauso kaip ir Sarunas minejo nuo kontrolerio, pas mane is pigesniu. I kalna vaziuodamas prie namu kylu apie 30 sekundziu 40-42kmh greiciu ir tuomet srebia 40-50A sroves, talpos nuostoliu nepastebejau – atiduoda kiek priklauso. Tiesiojoje mano vaziavimo greiciu ir mano svoriui valgo 15-30A priklausomai nuo vejo. Visiskai uzdara bateriju deze po extremalesnio pasivezinejimo siek tiek susyla, gal kokie 5 laipsniai virs aplinkos temperaturos.
Mano pastebejimas butu – naudoti virs 50A su jomis jau nekazkas, truputi skystokos patampa, krenta voltazas. Nuemus apkrova atsistato. Gamintojas tiek ir deklaraves – 50A peak. Overall – isskyrus tai jog mazokai torq is vietos jomis esu patenkintas.
2013/06/04 at 10:41 #4219agniusmParticipantMatai, man ju forma patinka ir galimybe lengvai terminuoti. Galvojau broliui daryti offroad’a su jomis, 12Ah 2P tikriausiai cromotor varikliui, bet dabar net nezinau.
O kiek itampa krenta prie 50A nepastebejai?
2013/06/04 at 15:04 #4220TyroParticipantGrizdamas namo is darbo pro ta pati kalna vaziuodamas uzmeciau aki – prie kazkur 52A rode 42V. Tuo metu buvo apie 65% SOC.
2013/06/04 at 18:54 #4221agniusmParticipantDekui uz skaicius, o kokia buvo pries, t.y. be apkrovos? Man idomus konkretus kritimas. Prie 65SOC surejo but tikriausiai apie 3.3v celei?
2013/06/04 at 19:33 #4222TyroParticipantGrizus dar nekroviau ir rodo 52.7V. Buvo itariu ~51-52V
2014/11/03 at 11:14 #8793sopkisParticipantNenorėjau kurti naujos temos, tai paklausiu čia. Apatarinėjamas ojektas: lifepo4. Turiu dvi skirtingas versijas kaip skaičiuojami ciklai: vieni sako kad kai iškrovus pakraudinėji (nesvarbu koks buvo DOD) – tai ir yra vienas ciklas. Kita nuomonė kai reikia sumuoti tą DOD, iškrauni ir pakrauni 3 kartus nuo 100% iki 66% (33%), tai tada sumoje gauni padarytą vieną ciklą. O kaip ten yra iš tiesų?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.