Home Forums Mechanika / konstrukcijos Aliuminio dviračio rėmo virinimas

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #9128
    Canis
    Participant

    Gal kas susidūrėte su [nuoroda]
    Tai labiau panašu į litavimą, nereikalinga aukšta temperatūra, ko pasėkoje mažesnė galimybė atlaidinti, iškraipyti rėmą. Peržiūrėjus YOU TUBE neatrodo sudėtingas dalykas, tik kokia ta siūlės kokybė?

    #9138
    agniusm
    Participant

    Ar cia toks dalykas?

    #9151
    Canis
    Participant

    Tas pats, tik gali būt kitos firmos produktas arba kitaip užvadintas. Gal pavyktu nedeformuot, neatlaidint ar užgrūdint tobulinant gamyklinį dviračio rėmą? Aliuminis opus materiolas, o dar ten visokie lydiniai, titano priemaiša ir t.t. Imponuoja ir to litavimo universalumas, viską klijuoja, išskyrus plieną.

    #9247
    bondas83
    Participant

    Isbandziau sita produkta – tai virinasi visai neblogai.

    Tik susidureiau su aliuminio problema – kad pakaitintas alaiuminis tampa kazkoks labai minkstas.

    Gal kas galite patarti kaip atstatyti jo kietumo savybes(skaiciau kad po 3-4 dienu atsistato, jei atvesinmas saltu vandeniu, bet dar nesulaukiau :D)

    #9250
    Linas
    Participant

    norint atstatyti aliuminio pradini kietuma reikia zinoti koks yra lydinys, pvz 6 serijos lydiniui reikia uzkaitinti arti lydymosi ir merkti i gliukoli arba tepala staigiam atausinimui, o paskui sendinama, jei lydinys yra 7 serijos tada grudinti po virinimo nereikia, uztenka tiktai sendinimo.

    #9253
    Canis
    Participant

    Naujam rėmui virint, remontuoti įtrūkimus manau rizikinga avantiūra. Norint prikabinti akumų dėžę, apsaugas patogus dalykas neturint rimtos įrangos.
    Ieškodamas donoro pastebėjau, kad visi rimtesni kalnavykai daromi iš aliumini, negi aliuminis stipresnis už plieną?

    #9255
    sopkis
    Participant

    Šiaip jau Canis dviratistų forumuose tokios informacijos reikia ieškoti. Bet kiek pamenu gaunasi taip, kad tokiam pačiam stiprumui, standumui pasiekti aliumininis rėmas bus lengvesnis, nei plieninis.

    #9257
    Canis
    Participant

    Ieškojau ir pas dviratistus ir pas motociklistus, nuomonių visokių. Vieni tai aiškina marketingo triukais, jei ne aliuminis tai nekrūtas. Jei aliuminis toks kietas, tai ko motociklų rėmų masiškai nekepa iš jo? Custom fanai dar ir neržaveika myli. Reiks dar domėtis…. Aišku viena, kad aliuminis vienas ten nebūna, dedama magnio, titano ir k.tk vien žo lydinys.

    #9259
    sopkis
    Participant

    Tu maišaisi, ne aliuminis labai kietas metalas, bet specialiai gi rašiau – reikiamo stiprumo dviračio rėmas iš aliuminio bus lengvesnis nei iš plieno. Tiksliau ten aliuminio lydinys, bet visa esmė kad jis ~3 kartus lengvesnis nei plienas.

    • This reply was modified 7 years, 8 months ago by sopkis.
    #9264
    Nerijus
    Participant

    Aliuminis remams naudojimas dėl mažesnio svorio .Aliumini periodiškai veikiant apkrovai , po tam tikro ciklų skaičiaus deformusis negrįžtamai t.y. trūks . Plienas apkrovai neviršijan tam tikro dydžio gali atlaikyti neribotą ciklų skaičių . jei nesuklysiu tai naudojami aliuminio lydiniai 6061 T6 ar 70XX lydiniai .
    Naudojami CrMo – plienas arba lydinys 4130 kuris yra šiek tiek lengvesnis už plieną bei stipresnis .

    #9265
    Šarūnas
    Keymaster

    Motociklams svoris nėra tiek aktualus, kaip dviračiams, todėl aliuminis retai naudojamas dėl didelės kainos ir sudėtingos gamybos. Na ir saugumas aliuminio prastesnis.
    Neržaveika yra gerai tik dėl dviejų dalykų: nerūdija ir gerai atrodo be jokio padengimo. Visa kita vien trūkumai: labai sunkus, minkštas, sunkiai apdirbamas metalas.
    Rimtesniems rėmams, jei pasirenkamas plienas, dažnai naudojama CrMo.
    Būna, aišku, visokių išsišokimų su anglies pluoštu, magniu ir t.t., bet ten vėl savi niuansai.
    Hobiui (savadarbiui rėmui) rinkčiausi plieną, nes paprasčiausia su juo susitvarkyti. Jei yra sąlygos, tinka ir aliuminis, bet ten dideli reikalai: virinimas, atkaitinimas kameroje ir t.t. Plienui, aišku, atkaitinimas irgi gerai yra, bet be jo rezultatai nebūna tokie tragiški, kaip su aliuminiu.

    #9272
    Canis
    Participant

    Motociklų rėmų meistrai naudoja temptinius arba kaip aš supratau besiūlius vamzdžius. Virinimui kažkas kita naudojama, nei paprastas pusautomatis “kempas”

    #9278
    agniusm
    Participant

    Oj, jei tik būtų galimybė gauti to 42CrMo4. Man aliuminus tik dėžutėm ir korpusam gamint:)
    Įdomu, gal pas mus galima gauti rusišką ekvivalentą 38XM

    #9279
    Oldschooler
    Participant

    >>agniusm
    panašus į 42CrMo4. būdavo “olimpinės” serijos ruskų dviračių “start šosse” rėmas. Skelbimuose kartais būna, rėmai be kt. dalių po 60-70 Lt. Mano studentams tai kartais tinkamas ruošinių šaltinis. Girdėjau, kad tie rėmai iš itališkų vamzdelių (bet tik “olimpinė” serija)…

    #9280
    sopkis
    Participant

    Gal aš ir klystu, bet startukai buvo paprastesnio metalo, tie <olimpiniai> buvo pavadinimu rekord shosse, iš itališkų vamzdelių. Čia tik mano nuomonė.

    #9281
    Canis
    Participant

    Vieną sprendimą radau įspūdingą..

    #9284
    bondas83
    Participant

    Gaminu tokia dezute dviraciui – kad nedideli pakroveja integruoti.

    • This reply was modified 7 years, 8 months ago by bondas83.
    #9285
    Tyro
    Participant

    Cia kazkas tokio? http://www.gitana.lt/Pramones-iranga/Vamzdziu-apdirbimo-iranga/Litavimo-ir-suvirinimo-iranga/Degiklis-ROFLAME-PJEZO-1800-ROTHENBERGER.html

    Smagu ziureti, tikrai atrodo nesudetinga, o atrode jog jei nori virinti tai reikia visa arsenala irangos tureti bei daug ziniu. PUIKU!

    #9286
    aleksanderis
    Participant
    #9287
    bondas83
    Participant

    as naudoju panasu i sita: http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-degikliai/degiklis-easy-fire-su-multigas300-dujomis-rothenberger-.

    Galima ir flakoneli duju naudoti ir toki mazesni(turistini).

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.