Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-derbi senda
- This topic has 50 replies, 5 voices, and was last updated 8 years ago by Linas.
-
AuthorPosts
-
2010/11/21 at 20:21 #2447LinasParticipant
su mechanika tikrai irgi nera sudetinga, juk mano DC irgi turi dviguba perdavima, Vilnius Co2 paradui buvau turnigy varikliuka pritaises prie DC jau sukonstruoto perdavimo, pritaikymas buvo padarytas per pusvalandi del to ir dirzas prasisukinejo.
Kas del nuvaziuojamo atstumo – siaip daugiau galios naudoja tik starto metu, bet vaziuojant apie 50km/h vartoja ~1.5kw galios, taigi is to ir atstuma galima suskaiciuoti, siuo metu pas mane sudetai ~1kwh talpos akumai.
2010/11/22 at 16:11 #2448TadasParticipantTai cia taip grubiai skaiciuojant gaunasi 33 km vaziuojant apie 50 km/h greiciu ?Ir jei nenusigrybavau tai 30Wh/km. Jei man su matematika viskas gerai tai cia tada visai naudingumo koeficiantas neblogas gaunasi.
2010/11/22 at 16:15 #2449LinasParticipantis dalie taip is dalies ne, realiai gaunasi mazdaug dvigubai prasciau, nes is svino ~50% talpos tik paimsi per trumpa laika, is lifepo4 gali ir visus 100% paimti…
2010/11/22 at 16:19 #2450LinasParticipantdar zinoma kelis % reiketu startavimams atmesti…
2010/11/22 at 19:00 #2451TadasParticipantBet kad tos Lifepo4 jei ne A123 tai irgi nekas.Tarkim man reik vienu pakrovimu nuvaziuot 35 km.Greicio reiktu apie 65-70 km/h tai pagal Thundersky rekomenduojama iskrovima man reiktu 100Ah celiu(kas motoroleriui ar net motociklui nesamone) nes tik tada galeciau tiketis tu 1500-2000 ciklu.Ten idomiai raso rekomenduojama 0,5 c o 15 minuciu galima tarkim 3c.Tai kiek laiko galima iskraudinet saugiai tarkim 1-1,5c ???
2010/11/23 at 08:23 #2452LinasParticipantsiaip ir lifepo4 yra ganetinai skirtingu (ne tik thunder sky ar a123), plius wh/km rodiklis irgi gali buti skirtingas priklausomai nuo variklio, perdavimo, svorio ir kitu dalyku. todel tiksliai atsakyti tikrai negaleciau. reiketu bent kelis iseitinius duomenis tureti.
Kiek esu pasinagrinejas del lifepo4 bateriju, tai zinau bent 10 gamintoju, kuriu celes galima drasiai naudoti. tarkim thunder sky ar sky energy labiau tinkamos auto, del mazo wh/l santykio, juk motoroleryje ar motocikle vietos tikrai nera daug. Siuo metu laukiu Headway celiu siuntinio, jos yra vienos is tu, kurios manau labiau tinkamos high end dviriaciams ar motoroliarems, jas ir iki 10C ar net 20c galima iskrovineti. Yra dar keli gamintojai panasiu celiu, tik vel, kad galima butu jas tinkamai ivertinti, reiketu pratestuoti, o tam, deja, neturiu finansu kad nupirkti pavyzdziu bandymams.
Parasyk mazdaug pagal ka galima butu orientuotis skaiciavimams, koks moto, koks variklis, valdiklis, kokio tipo perdavimas, va tada galima jau ir tiksliau paskaiciuoti.
2016/12/04 at 19:17 #15216Mantas556Blockedkur tu gavai ta 2-12kw varikliuka ir kiek mokejai
2016/12/04 at 19:19 #15217Mantas556BlockedSveiki kur jus gavote ta 2-12kw varikliuka ir kiek mokejote o gal parduotumet sita pati varikli
2016/12/04 at 20:08 #15218TadasParticipantMantai as buvau antras savininkas to motoriuko is Lino Sendos ir juo labai dziaugiausi labiausiai kai ji pardaviau :)Siandienine padetis leidzia isigyti ivairiu tipu elektromotorus is Kinijos.Nukrypstant nuo temos pasakysiu: nors pats turiu mopeda su taip sakant pakabinamu motoru visgi geriausiai yra rinktis huba norint vazinetis ne kroso trasoj.
2016/12/05 at 20:07 #15223LinasParticipantpriklausomai kokiu charakteristiku norisi, jei neesi priekabus prie valdomumo, tikrai uzteks ir hubinio variklio, jo ir imontavimas paprastesnis, efektyvumas geresnis ir maziau eksploataciniu reikalu, bet jei nori preformance, tiek plente tiek offroad, tada tik mid drive.
2016/12/05 at 20:07 #15224LinasParticipanto del mano turetu varikliu, sepetelinius siais laikais reiketu pamirsti :)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.