Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 165 total)
  • Author
    Posts
  • #2225
    MTBG112
    Participant

    o jeigu įmonė gamintu http://www.modematic.lt arba http://www.esemda.lt ?

    #2226
    Šarūnas
    Keymaster

    Kad Esemda pati plokščių lyg negamina.. Ar jau pradėjo? Girdėjau kad užsakinėja jie pas modematiką. Na o modematiaks tai… Minimum savaitę užtruktų, o reikia “čia ir dabar”.

    Užsakiau elekone – išfrezuos. Rytoj per pietus jau galėsiu lituot. :)

    Beje, gavau ir valdiklį – bandysiu dabar jungt. :)

    #2227
    Tomas
    Participant

    Oho kaip greit valdiklis parėjo. Jau gal pajungei :)? Kaip veikia?

    #2228
    Šarūnas
    Keymaster

    Taip, pajungiau. Na garsas tai žiaurus, kaip ir su kitais. Bet sukasi. diržą kelia nuo ~5500 RPM. Tik srovės labai daug ryja, įpusėjus kelt jau suveikinėja maitblokio srovės ribojimas – 14A. Tai manau prie maksimalių apsukų be apkrovos srėbs kokius 20A… Kas yra virš 1kW. Na bet toks jau variklis (+valdiklis), turbūt kol kas nieko geriau nepavyks padaryt, važiuosiu taip. O po to reikės žiūrėt…

    Dar yra problemėlė kad diržas buksuoja kai yra varančiojo skriemulio apačioj – matyt pasidėvėjęs ir reikia keist…

    #2229
    Šarūnas
    Keymaster

    Na štai, atsiėmiau pagamintą plokštę.

    0021.jpg

    Čia kadrai iš “cecho”:

    201009291190.jpg

    201009291189.jpg

    Gaminau “skubos tvarka”, tai kainavo 100 Lt… Bet padaryta tvarkingai, padengta alavu…

    #2230
    Nikor
    Participant

    Elekone darei? Šiaip Elekone įprastas (neskubus) užsakymas gali būti vykdomas visą darbo savaitę. Kartais atrodo, kad jie pradėda daryti plokštę tik tada, kai jiems paskambini paklausti ar ji jau pagaminta – visada atsakymas vienodas: “rytoj, antros dienos pusėje bus gatava…” :)

    #2231
    Šarūnas
    Keymaster

    Jo… Tokia jau kainų politika. Ir dabar matėsi kad jie ten be darbo sėdi, bet vis tiek nulupo pinigo už “skubų” darbą “be eilės”…

    #2232
    Šarūnas
    Keymaster

    Pagaliau surinktas BMS.

    0062.jpg

    Trūksta dar kroviklį įjungiančio tranzistoriaus (rytoj parkeliaus užsakymas), bet iš esmės jau surinktas. Dabar reikia sujungti su celėm ir programint…

    #2233
    Šarūnas
    Keymaster

    Tiems kad forumo temą skaitys vėliau, kad susigaudytų istorijos sekoje – motoro filmukas.

    http://e-motion.lt/2010/09/30/e-mopedo-motoras-vel-sukasi/

    #2234
    Šarūnas
    Keymaster

    O taip atrodo celių kontaktų paruošimas – prisukimo skylių darymas.

    0011.jpg

    Iš pradžių norėjau gamintis “skylamušį” (popieriaus skylamušis per didelis – skylė 6mm, o reikia 3,5mm), bet primečiau kad perdaug vargo, kad padaryt tiksliai. Na tai matot sprendimą.

    #2235
    Šarūnas
    Keymaster

    Dar keli kadrai iš “cecho”.

    005_.jpg

    008_.jpg

    009_.jpg

    011_.jpg

    014_.jpg

    Paskutinėje nuotraukoje rankoje laikau 8mm “bullet” jungtis… Žvėris, reikia daug jėgų kad sujungt ar atjungt.

    #2236
    Gl_as
    Member

    M..daa, jauciu darbelis ne is maloniuju, kai synos nuogos, vienas neatsargus manevras su atsuktuvu ir BUUUM :) O beje, kiek cia tukstanteliu Lt tam sumustinyje ?

    #2237
    Šarūnas
    Keymaster

    Na, tūkstantėlių tai… Įskaičiuojant dėžę, plokštę ir visą kitą… 4 kokie.

    Dar šiek tiek foto.

    Įtampų skirtumai stovint ir sukant visu greičiu (ten minusinė galia dėl prasto tikslumo prie mažų galių):

    001.jpg

    002.jpg

    Kaip atrodo besisukantis motoras ir visas komplektas:

    003.jpg

    004_.jpg

    Akumuliatorius. Dėžę dar reikia “damušti”.

    005_1.jpg

    Maitinimo jungtys.

    008.jpg

    O čia atsakymas kodėl diržas praslysta… Blin, vėl išlaidos.

    014.jpg

    #2238
    Šarūnas
    Keymaster

    Uždėjau dar vat tokį dangtį ant motoro. Tiuninginį (tik tokį sugebėjau gauti laiku).

    019_.jpg

    Originaliai buvo skirtas oru aušinamam motorui. Tai kaip ir tinka. Teko biškį papjaustyt…

    #2239
    Šarūnas
    Keymaster

    Štai, sujungti visi laidai, parašyta primityvi BMS mikrovaldiklio programa… Vat taip atrodo balansavimas.

    007_.jpg

    Kol kas funkcijos labai primityvios, su programa darbo dar daug.

    #2240
    Šarūnas
    Keymaster

    Dar šiek tiek nuotraukų iš surinkimo.

    0081.jpg

    011.jpg

    Na ir surinktas.

    IMG_9633.jpg

    Daugiau nuotraukų rasite šiandieninio motorolerių čempionato ‘ataskaitoj’:

    http://e-motion.lt/2010/10/03/lietuvos-motoroleriu-cempionatas-inspudziai/

    #2241
    Šarūnas
    Keymaster

    Pagaliau parašiau veiksmingą BMS programą. Yra dar kelios smulkmenėlės ką reikėtų sutvarkyti, bet pagaliau galima krauti nesukant galvos.

    build.png

    Keli papildomi baitai visai praverstų…

    #2242
    Šarūnas
    Keymaster

    Dar šiek tiek pakėliau galią (dabar ~40-50%, jei gerai ampermetras rodo).

    201010071224.jpg

    #2243
    Tomas
    Participant

    Iš foto sprendžiant galios jau pakankamai :D

    #2244
    Šarūnas
    Keymaster

    Ištekinau naujus, sunkesnius variatoriaus svarelius. Originalūs buvo 8g ir labai vangiai kėlė diržą. Dabar iš bronzos strypo ištekinti svareliai sveria 12g.

    hJw3l.jpg

    Galia pakilo iki 60%. Jei gerai rodo. O rodo tai 5,2kW bėgėjimosi viduryje. Viršijus 40 km/h galia ima kristi ir pasiekus 55 km/h būna apie 3,2 kW. Tai maksimalus greitis lygumoje… Nuo kalno daugiau kaip 60 km/h irgi neina. Tai išvada labai paprasta – trūksta perdavimo, žodžiu, reikia dar sunkinti svarelius.

    Dabar liesiu švininius. Turėtų gautis 23g.

    Tiesa, šiuo metu mopedo galia jau viršija originalią (su nuimtais ribotuvais) ir bėgėjasi labai smagiai. 55 km/h pasiekia per kelias sekundes. Į statų kalną taip pat važiuoja 50-55 km/h.

    Tik šiek tiek neramu darosi dėl variklio, mat paskutinį kartą rimtai pasidraskius jo apvijų temperatūra buvo 90°C. Reikės gaminti efektyvesnį ventiliatorių.

Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 165 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.