Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #1916
    zee
    Member

    Sveiki,

     

    Nusprendziau ir as aprasyti ir papasakoti savo “E-Zee Bike” istorija, tuo paciu tikiuos kam nors pravers sita informacija, ar bent idomu bus pasiziureti…

    Tad 2010 pavasari parsigabenau savo dvirati is Kauno i Londona, nes buvau nusipirkes visiskai nauja kuri naudojau kelionei i darba, tad cia buvo reikme tokia pati, plius cia yra tik 2 sezonai galima grubiai pasakyti tad dvirati gali naudoti visus metus be vargo. Pavazinejus puse meteliu ir atsiradus geresnem galimybem pradejau galvoti apie elektra kuri mane nuo mazens traukia ir deka Saruno straipsniu pilnu informacijos ir daugelio kitu fanatiku, susiradau firmele Amerikoje kuri prekiauja e-bike komplektais http://www.e-bikekit.com/shop/ tad ussisakiau viena komplekta:

    img0108j.th.jpg

    img0109oi.th.jpg

    img0112fi.th.jpg

    img0116nw.th.jpg

    img0111v.th.jpg

    img0110ht.th.jpg

    img0114.th.jpg

    img0113bi.th.jpg

    img0119bi.th.jpg

    Viska issiardziau detalesnei apziurai isskyrus rata, nes neturejau tam skirtu irankiu, tad ka isardziau ir kur radau ertmiu skyliu ar seip fuflo sutvarkiau ir papildomai visus sujungimus istepiau silikonu nes dviratis visada ekplotuojamas tiek saulei svieciant tiek lietui lyjant plius laikomas lauke. Po sito komplekto gavimo atkeliavo beterijos

    img0090ml.th.jpg

    img0089d.th.jpg

    kadangi sitas radau pigiausiai atrodo uz 40£ (4x12V 12Ah) tai ir griebiau (reikejo tik 3) galvojau tiks pabandymui, patestavimui, nes nezinojau net ko tiketis, ar daigtas kuri darau bus vertas isvis savo vardo…

    Kitas klausimas iskilo kur viska sutalpinti ir kaip tai padaryti, ypac su baterijom, nes ju svoris nemazas ir man reikalingas toks sprendimas kad baterijas nusiimciau atvykes i darba ir tureciau galimybe ofise pasikrauti esant reikalui. Po ilgu ieskojimu radau Topeak kompanijos produkcija kuri puikiai tiko:

    img0099al.th.jpg

    kadangi sitas dviratis buvo vadinamas kalnu tai truko tvirtinimo tasku bagazinei teko issigyti ir pritvirtint toki sedynes laikikli su papildomom skylem:

    img0104jj.th.jpg

    img0103b.th.jpg

    Sekantis pirkinys buvo pati tase kuri specialiai pritaikyta lengvai uzdeti ir nuimti esant reikalui:

    toppeakmtx.th.jpg

    Sita tase tikrai tvirtai padaryta ir kaip tik jos vidiniai ismatavimai tiksliai tiko mano trim vienetam bateriju.

    Viska surinkau pajungiau ir isvaziavau testuoti tad su 3x12V 12Ah, 700w varikliu pavyko nuredeti neminant 27km maksimalus greitis 35km/h kas man buvo labai tinkamas rezultatas, tad pradejau explotuoti. Po ~2000km pirmosios baterijos mire nu nemire bet nuvaziuoti tegalejau 4km, tad teko keisti i kitas:

    img0410ij.th.jpg

    img0409em.th.jpg

    Ir su siomis baterijomis jau nuvaziavau taipogi apie ~2000km bet dar vis galiu iveikti apie 20km, bet jauciasi kad jau ir siom greit prades kristi iveiktas atstumas… o tai bus labai negerai nes paskutiniu laikotarpiu i diena tenka iveikti 19km i viena puse.

    Apart bateriju kurios didziausias minusas is mano esamo komplekto turbut butu sekantis jungtys kurios orginaliai buvo visiskai neapsaugotos nuo vandens tad teko pakeisti, kad isvengti “uzgesimu” viduri kelio del pervaziuotos duobutes del kurios prarasdavau kontakta del prastos kokybes kontaktu tad keiciau i tokias:

    img0492ro.th.jpg

    kompanija is kurios atkeliavo mano rinkinukas pati aptiko savo silpnaja vieta, tad jei daba kas issigysit nauja komplekta, gausit su daug kokybiskesnem jungtim negu pries tai.

    Laikui begant isigyjau iranki:

    img0225q.th.jpg

    perskelti varikli pazeti kas ten per velniai, nes visada dviratis stovi ant lietaus kiek ten tos dregmes ir kaip ten viskas surudyje,tad po 1000km vaizdelis:

    img0228ap.th.jpg

    img0232ax.th.jpg

    img0230tq.th.jpg

    viskas atrode labai puikiai tad po dar keliu tukstanciu km atidariau dar karteli:

    img0490dha.th.jpg

    img0491zk.th.jpg

    img0493af.th.jpg

    ir nebuvo jau taip baisu kaip galvojaukad bus. Parudyje buvo daug kur, bet rezultatas mane tenkino tad apvaliau ir surinkiau atgal. Kitam kart reiks pakeisti senus salnikus i naujus kuriu keli vienetai stovi ant sito gamintojo rato del to turbut gan hermetiskas gaminys gavos.

    Neperseniausiai po 2 metu vazinejimo nebeatlaike mano senasis ratlankis:

    img0546kg.th.jpg

    tad isigijau nauja ratlanki http://www.halorims.com/products-details.php?id=RMHAS42

    img0543ly.th.jpg

    img0544xw.th.jpg

    ir uzmoviau auksta padanga 26″x25 Maxxis Hookworm http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheels/tire/maxxis/hookworm/prd_359734_151crx.aspx

    Tad po visu darbu siai dienai dviratis atrodo taip:

    img0637x.th.jpg

    img0639nz.th.jpg

    img0641y.th.jpg

     

    Ir stai priejau prie naujo projekto, nes dabartinis jau neatitinka mano reikalavimu tad pradejau rinktis nauja dvirati is daliu, su ne tik priekiniais amortizatoriais bet ir galiniais, perku daly po dalies ir zesim kas gausis, kolkas rezultatas toks. Remas Kona Coilair su Fox DHX 3.0 amortizatoriumi:

    img0567be.th.jpg

    Sakes Rock Shox Tora XC SL:

    img0572wi.th.jpg

    img0575e.th.jpg

    Priekinis ratlankis velgi netiko nuo seno projekto del diskiniu stabdziu tad isigyjau Raleight 26″ FrontT bike wheel disc alex rims DH22,

    stabdzius pasirinkau Avid BB7 Cable Disc 160mm tik beda ta kad ant esamo variklio nera tvirtinimo diskiniam stabdziam tad teko ieskoti adapterio ir galiausiai radau:

    img0604ru.th.jpg

    img0647n.th.jpg

    img0645ci.th.jpg

    img0605g.th.jpg

    Dabartinis projektas tokioi stadijoi:

    img0643r.th.jpg

    Likusios detales turbut eis nuo seno projekto nu bent tos kurios tiks, o baterijos uzsakytos pas Saruna a123 16vnt ant dienu bus pas ji tikiuosi tada teks jau didelis darbas sugalvoti kur ir kaip pritvirtinti jas kad galima butu lengvai nuimti nuo remo… plius pakroveja reik susirasti… zodziu dar keli menesiai maziausiai iki pabaigto projekto tikekimes uzteks.

    #4294
    Tyro
    Participant

    Patiko projektas, jauciasi kaip auga tavo patirtis! :) Pradejai nuo svino, paprasto remo, o dabar eini prie rimtesniu detaliu, keiti padangas i aukstesnes, tvirtesnius ratlankius, nuo svino prie LiFePo4, full suspension remo :) Manau labai gerai skaityti forumus, nes tada pasisemi informacijos, ir kartais gali persokti koki viena kita zingsni, bet tik pats tai perejes pajusi tikraji agregatu skirtuma.

    Beje, esu maloniai nustebintas tavo elektronikos patikimumu ir atsparumu korozijai tokiomis klimato salygomis kaip Anglija :)

    #4295
    Šarūnas
    Keymaster

    Smagus projektas, malonu matyt rimtesnes dalis :)

     

    Tiesa, kad būtų patogiau, nuotraukas rekomenduočiau sumažinti iki ~1200px pločio ir sukelti į http://imgur.com naujai. Ir tuomet sudėti tiesioginius linkus į dideles nuotraukas tarp tagų. Dabar gan nepatogu: tenka daug maigyt ir visokias reklamas žiūrėt.

    #4296
    Tyro
    Participant

    Papasakok kokiom salygom luzo ratlankis, ar laimingai viskas baigesi?

    #4297
    zee
    Member

    Nuotraukas sutvarkysiu tik kita savaite manau kai busiu namie tad teks pakentet kelias dieneles 

    Su ratlankiu tai cia palaipsniui viskas nutiko, pradziai ant sujungimo ratlankio buvo uzklijuotas lipdukas, tad ploviau kazkada dvirati ir pasilenkes pastebejau kad lipdukas suplyses tai yra ratlankis biski prasiskete ir supleses lipduka. Bet labai dideles bedos nemaciau, nes sukos ratas tvarkingai be jokiu musimu tad vazinejau, po keliu savaiciu vazinejimo pervaziavus per lemiama duobe ratlankis issiskyre galutinai ir dviratis pradejo stoti, nes kazkas stabde stipriai, tai pasirodo prasiskyres ratlankis visiskai ir pasidave i viena puse tad pradejo stipriai siekti stabdziu kaladeles vienos puses, tai atleidau stabdzius ir letai gryzau namo. Ratlankis buvo visiskai skiles ir buvo koks 3mm tarpas, o isardziu visiskai issiplete iki keliu cm, tad is patirties galima sakyti skilusiu ratlankiu dar galima vaziuoti, jei kitos iseities nera :)

    #4298
    zee
    Member

    Nauji metai seni ratai ir tie dar nebaigti :D laikas gal prisesti bent truputi pasistumeti i prieki.

     

    Tad kadangi sakiu labai jau plesti nenoriu, tai stengiuosi sumazinti rato ploti kiek galiu tuo atveju apfrezavau adapteri stabdziu disko:

     

    130101milling2.th.jpg

    1301021.th.jpg

     

    Daba ziurineju kad reik is plieno ar dar kokio kietesnio metalo pasigaminti “torque arms” tik kaip manot ar butu uztektinai tokio ilgio/formos? Tvirtintusi ant 2 varztu po desine. Man ten labai gerai gautusi ispjauti ir lankstyti nereiktu nes plokscia.

     

    1301022torquearm.th.jpg

    #4299
    zee
    Member

    Dar klausimelis, kokiu budu namu salygom galima butu isgrezti/ispjauti skyle torque arm’e variklio asei

    #4300
    Martynas
    Participant

    Na kaip matau iš nuotraukų, tai turi frezą tad imi ją ir išsifrezuoji skylę tokią kokios reikia, paprasta, pakankamai tikslu ir greita. 

    Kitu, visiškai buitišku atveju, išsigręži skylę grąžtu ir vargsti su dilde, kol galiausiai tenkins rezultatas:)

    #4301
    zee
    Member

    Su freza plieno dar nebandziau beto plienui antgaliu neturiu, o ir surasti sunkoka nes maximaliai kokia gali ydeti 3.2mm tiktai. Gal kas ka galite pasiulyti kur isigyti?

    #4302
    Buckis
    Participant

    o tai universali netinka? ten storejant galui ir diametras storeja

    #4303
    Šarūnas
    Keymaster

    Matyt paprasčiausias metodas bus išsipjauti lazeriu iš plieno. Lietuvoj tokia paslauga apie 150 Lt kainuoja (minimali kaina už staklių paleidimą).

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.