Home Forums Mūsų projektai / susitikimai eTrike projektas

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #9799
    Mu
    Participant

    Sveiki,

    Palnuojam įgyvendint elektrinio triračio projektą, noriu Jūsų nuomonės.

    Priekyje bus du maži dviračio ratai 16″, gale – didesnis ratas 20″ (varomasis), rėmas virintas iš vamzdžių. Perdavimas žvaigžde 5:1 (varikliui ~3000 aps/min)

    Pagrindinis galvos skausmas, kokį variklį naudoti. Baterijos 4x12V po 18 Ah.
    Variklio variantai:
    1,5kW http://goldenmotorcz.en.made-in-china.com/product/SBFQKHxUHLVn/China-48V-1500W-BLDC-Brush-Less-Motor.html
    2kW http://goldenmotorcz.en.made-in-china.com/product/UoDEMgrlhwYK/China-New-48V-Brushless-Motor-Motorcycle-Motor3000W-by-Air-Cooling.html

    Nieko panašaus nesam bandę, ar pakaks galios jam? Kiek maždaug km galima įveikti su 2kW, 72 Ah ir pusėtinu kontroleriu? Gal dar turite pastebėjimų/pasiūlymu iš praktikos? :)

    Ačiū už nuomones!

    #9800
    Tadas
    Participant

    Jeigu jau planuojat naudot tas baterijas kiek suprantu kalbam apie svina tai pakaks drasiai ir to mazesniojo 1,5kw motoriuko.Tik nesuprantu is kur ten gaunat 72Ah jei pries tai kalba eina apie 4x18Ah nes jungiant nuosekliai ir liks 18Ah nebent jus norit uzlygiagretint tada butu 12V 72Ah akumas :)Jei yra minciu tobulint baterijas ateityje tada aisku geriau galingesnis varikliukas.Perdavimas velgi daugiau bandymo variantas bet naudojant svina aisku geriau turet didesni perdavima aukojant greiti bet saugojant svino akuma nuo dideliu sroviu kuriu jis labai nemegsta ir dar nemegsta but iskraudinejamas ilga laika kad ir 10A srove.

    #9801
    vvaldasv
    Participant

    Sveikas, kažką panašaus aš buvau pagaminęs prieš keletą metų, buvau su juo atvažiavęs į E-forumiečių susitikimą Vingio parke. Kažkur šiame tinklapyje dar yra ir foto iš susitikimo. Pas mane gale stovėjo variklis-ratas 1kw toks:
    http://www.goldenmotor.ca/product_images/x/775/mp2Ext_main__98763__78083_zoom.jpg

    Akumuliatoriai stovėjo LiFePo4 – 48V 40Ah. Nuvažiuojamas atstumas apie 50 km. Priekyje 26′ du ratai. Gale su 26′ ratu trukdavo galingumo prieš kalną, reikdavo padėti pedalais, max greitis – 45km/h. Po to uždėjau 24′ ratlankį, greitis sumažėjo iki 38-40km/h, tačiau pedalų minti niekada nebereikėjo.

    Jei tavo bus švino(daug sunkesni) akumuliatoriai 4x12V, 18Ah (48v18ah), o variklis dar galingesnis nei mano, be to variklį statysi ne rato ašyje, bet atskirą (ko pasekoje prarasi dalį energijos perdavime), tai max.greičiu bus atstumas 12-18km. Priklausys nuo bendro svorio, kelio dangos, vėjo, padangų, reljefo…
    P.S. Būtinai statyk amortizatorius, antraip nespėsi virinti rėmo, keisti stipinų.(pažįstamas turėjo pasidaręs be amortikų, tai keikdavosi)

    #9808
    Linas
    Participant

    kai rinkoje yra ganetinai pigiu licio akumuliatoriu, nezaiskite su svinu :)

    #9884
    Mu
    Participant

    Stumiamės į priekį.

    Variklis: http://www.goldenmotor.ca/products/48-Volt-3KW-BLDC-Motor-Air-cooled.html
    Data: http://www.goldenmotor.com/hubmotors/hubmotor-imgs/HPM3000-48V3KW%20Data.pdf

    Baterijas vis gi nusprendėm imt LiFePo4, 20 Ah. Ar yra skirtumas tarp cilindrinių ir plokštelinių celių? (Pvz: http://www.alibaba.com/product-detail/On-sale-High-discharge-rate-lifepo4_1239126503.html ) Galima imt pigiausias, dėt BMS ir galvos nesukt ar dairytis brangesnių, žinomo gamintojo, yra apčiuopiamas skirtumas tarp jų? Pavyks normaliai važiuojant 50 km išspaust?

    Koks tinkamiausias valdiklis tokiam komplektui? Galima pirkt, galima pasidaryt pačiam, gal kažkas iš forumiečių turite nenaudojamą?

    vvaldasv, amortizatoriaus užteks tik gale? Prieky neplanuojam kolkas, bet jeigu labai daug apkrovų gauna, teks pergalvoti.

    P.S. Gal turite kas nors 2 ar 3 BMX galinius ratus parduoti (15 mm ašelė)?

    Orai šyla, reik skubėt :))

    #9890
    vvaldasv
    Participant

    Amortizatoriaus užteks gale, jei dviračio greitis 25-30km/h,nes duobes, šulinius spėsi apvažiuoti. Bet jei skrisi nuo kalniuko 60-70km/h, pataikysi į šulinį, kurių kiekvienoje gatvėje pilna, pasekmės gali būti liudnos.
    Kaip suprasti “normaliai važiuojant”? -Pavyks normaliai važiuojant 50 km išspaust?-
    Važiuojant iki 30 km/h – 50km turėtum pravažiuoti. O tiksliau tau niekas negalės atsakyti į šį klausimą. Pvz.: toks kaip Cololo ir tiek nepravažiuotų.

    #9892
    Linas
    Participant

    Labas Mu, jei dar neisigijai komponentu susisiek, kontaktai cia: http://www.4motus.lt
    galesiu pakonsultuoti ar pasiulyti kazka is pigiau ir geriau.

    #10684
    Mu
    Participant

    UPDATE:
    Šiek tiek skiriasi nuo pradinio varianto :)




    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by Mu.
    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by Mu.
    #10965
    Mu
    Participant

    UPDATE:
    Pagaliau pavyko test drive’ą padaryti.
    Variklis Lynch LEM200-127Q
    Valdiklis Alltrax SPM-48400
    7 celės nuosekliai iš Nissan Leaf

    Teko apribot ties 60% galios :)

    • This reply was modified 5 years, 10 months ago by Mu.
    • This reply was modified 5 years, 10 months ago by Mu.
    #10974
    Mu
    Participant

    Trumpas video ant asfalto, labai smagiai greitėja.

    Gal turit BMSą parduoti? Baterijas jau reikia krauti :)

    #10975
    Canis
    Participant

    Įdomus projektas, tik neduok dieve tiesiu taikymu į kokį medį :)

    #10976
    Tyro
    Participant

    Iki smagaus važinėjimo dar reikia kojų laikiklį priekyje pasidaryti, nes net matosi, kad nepatogu turėtų būti nei sėdėti nei vairuoti kai kojos vos ne po užpakaliu. O traukimas nerealiai atrodo… :)

    #10977
    Mu
    Participant

    Priekyje dar pedalai tvirtinsis, bus galima ir mint ;)

    #10978
    Buckis
    Participant

    baterijas gali pakrauti ir be bms jei su protu, kol gausi bms, po to jau susibalansuosi,

    variklis kaip ir per galingas tokiam daiktui sutaupytum energijos, padidintum atstuma, padidinti starta tektu didinti sukibima, jei mazetu prasukimas rato pajaustum kas yra G

    • This reply was modified 5 years, 9 months ago by Buckis.
    • This reply was modified 5 years, 9 months ago by Buckis.
    #10987
    agniusm
    Participant

    Man dabar pasidare idomu ar yra budas idiegti anti praslydimo sistema ir kaio tai turetu atrodyt, gal kas susidure?

    #10989
    sopkis
    Participant

    Būdas atvirkščias ABS – apsukų davikliai ant ratų, ir kai varantysis pradeda suktis greičiau, riboji paduodamą galingumą. Sunkiausia turbūt teisingą programą tam antipraslydimui parašyti – prie kokio greičio, kokių sukimosi skirtumų, kiek to gazo nuimti.

    #10990
    aleksanderis
    Participant

    Man atrodo pradzioj reiketu padanga plokscia deti o ne ovalia,visgi jau CIA ne 2 ratai o 3.

    #13147
    karpis
    Participant

    pora idomybiu -e.triratuku dabar skelbimuose:
    http://www.skelbiu.lt/skelbimai/elektrinis-velomobilis-22981947.html
    http://www.skelbiu.lt/skelbimai/elektrinis-triratis-23058599.html
    daug visko aprasyta ir su total kaina nepasikuklinta.
    kad ‘puiki alternatyva automobiliui mieste’ tai abejoju..

    viens nuvaziavo 50km, kitas 40km, ir jau parduoda uz 10t. buvusiu litu :)

    • This reply was modified 5 years, 2 months ago by karpis.
    #13174
    Mu
    Participant

    KMX dar padorus, bet velomobilis tai kažkoks nesusipratimas su tokia kaina :)

    #15154
    Mu
    Participant

    Update:

    Sezono uždarymas :)

    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Mu.
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.