Home Forums Motorai / perdavimas Friction draiv'as versum stebulinis motoras .

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #2048
    rtl
    Participant

    Senai svajojau pasidaryt frikcines pavaros e-dvyrka .Pasidariau 2×2 :)

    Priekis-24v 350w frikcionas ,galas 24v 350w hubas .

    Palyginau – galia panasi, max greitis irgi. Frikcionas is vietos startuojant buksuoja (plieninis volelis prastas sukibimas,bet yra ka tobulint ) ,

    o hubas tiesiog netraukia . Zodziu – 1:1.

    #5738
    rtl
    Participant

    Nuotrauka0184-vi.jpg

    #5739
    rtl
    Participant

    Nuotrauka0200-vi.jpg

    #5740
    rtl
    Participant

    Nuotrauka0188-vi.jpg

    #5741
    Tadas
    Participant

    Kazkas netaip su tavo technika arba nori per daug is turimos galios :) Realiai hubas orginalus todel manau paskaiciuotas smagiam begejimuisi iki 25km/h su panasiai 85kg zmogenu lygiu keliu.Jei netraukia tai arba valdiklis lievas arba akumas koks svino lavonas.Kas del tu MY1016 motoriuku jau nekarta rasiau apie saviski 250w kuris tiek mane tiek 100kg bandytoja tempia visai neprastai iki 20km/h bet perdavimas 1:16 per planetarke ir grandine o ne frikcine.Ko pasekoje tavieji 2 turetu patempt tave visai smagiai jei padarytum perdavima o ne padangos gramdymo aparata :)Kita vertus kaip ir rasiau pradzioje 350W yra nedaug jei lakstei su bent 500w elektriniu motoru ar dar galingesniu.

    #5742
    rtl
    Participant

    Po teisybe, Tadai nesupratau tavo pasisakymo esmes . Su technika mano viskas OK – yra tokia kokia yra, is 350w+350w stebuklu nesitikiu, vazinejau su 500w, su 1kw, ir daugiau, palyginti turiu su kuo . 

    Dabar del frikcines pavaros. Nemanau ,kad teisingai padarius voleli padanga sudils itin greit. Nemanau ,kad mechaniniai nuostoliai zenkliai didesni nei kitokiuose reduktoruose Mane zavi konstrukcijos paprastumas, patikimumas . 

    Sita hibrida su 350w frikciniu ,ir 350w”hubu gale surinkau ne atsitiktinai. Noriu atlikt testa hubas vs frikcionas. Pirmi du bandymai- trauka ir max greitis atlikti ,frikcionas nezymiai ,bet pirmauja. Liko issiaiskint ,kiek km su tuo paciu akumu nuvaziuos .

    Bet, itariu bus labai panasiai.

    Bet kas akivaizdu – “fun factor” pas frikcini +500%

    #5743
    E-MAX
    Participant

    Man patiko tavo frikcinio ideja kaip ir sakei didziausiais privalumas paprastumas .

    tikiuosi aprasisi visus kitus bandimus .

    #8033
    Nereikia
    Participant

    Gali plačiau apie frikcioną parašyti? Koki varikliai, kur pirkai, koks valdymas, kaip padarei viską?

    #8034
    Tadas
    Participant

    Pasakysiu paprastai.Nori patikimumo isidet ir nesirupint sistema o vazinet ilgai ir nuobodziai imk huba.Nereik det kilovatiniu monstru sverianciu nuo 8 iki 11kg dviraciui.Kitas klausimas jei ta frikcine pavara tokia nebloga kodel jos kinai nestampuoja gi jiem kas paprasta ir pigu tai labai gerai.Taip jei tu vazineji kai sausa padangos plentines daugiau maziau priziuri slegi tada suprantu bet siaip nemanau kad tai patikima ir ilgaamziska.

    #8035
    Nereikia
    Participant

    o kaip su diskiniais stabdžiais? būna hub’ų su diskais ?

    #8036
    Tyro
    Participant

    Beveik visi hubais turi skyles skirtas prisukti stabdžių diskui

    #8037
    agniusm
    Participant

    Nemanau kad reiketu taip astriai loti Tadai. Vienas dalykas yra nusipirkti ir ideti kam protelio nereikia, kitas – kazka pagaminti. Kinai gal ir negamina, bet konstruktoriai daro ir net gi labai fainus rinkinukus, beje ir Lietuviu produktas yra. Paprastai ir pigiai propulsijai manau vienas geriausiu DIY variantu. Taip pat nemanau, kad daug zmoniu laksto zliaugiant lietui

    #8038
    Tadas
    Participant

    Taip Agniau dar galiu pritart tau kad net seras Brensonas ar kaip ten ta miliardieriu vadina buvo apakes nuo tos pavaros :) As niekada nemenkinu kitu darbo nes jei zmogus kazka daro bando jau yra vertas pagarbos vien uz tai.Frikcine pavara yra sakyciau pradedanciojo pirmas darbas greitas pigus ir su neblogais rezultatais tik jau kad ilgai laikytu reik prieziuros ir ziniu tam tikru.Kalbant apie lietuviu darba tai jiems pasiseke su marketingu prakiso ta primityvia pavara isreklamavo iki padebesu ir kiek skaiciau net princui kazkokiam veze pristatyt nors kaina berods 1k euro.Va taip galima suformuot nuomone kad jei jau karaliukam tinka tai paprastam zmogeliui dar labiau tiks “stebuklas” uz kaina kuria net pas miromax nuejus sudetu n kartu galingesne sistema nusisypsotu ir palinketu gero kelio..

    #8039
    agniusm
    Participant

    As manau, kad frikcine pavara nera pradedanciojo darbas ir sistema. Tai turinti savo nisa sistema dviratininkam kurie daugiau mina ir kuriem patinka minti. Svorio dadeda nedaug, tikriausiai i 2kg gali sutilpti, nenaudojant pasipriesinimas minimui nulinis (jei padaryta tinkamai). Kam idomu, diy projektas kuri galima isigyti “Commuter Booster” su priedu “Commuter Booster brainbox”:

    • This reply was modified 9 years, 8 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 9 years, 8 months ago by agniusm.
    #8042
    Buckis
    Participant

    Šitas tarkim lietuvių darbas kai kelią abejonių tai greit pasikeičia nuomone kai pamatai dviračių parkinga su nemažiau 300 dviračių, tada pridėti kad iš tiesų toks parkingas tikrai ne vienas o vietove pakankamai nėra lygį tikrai zmogai nenori minti į kalną, tik vienas minusas brangokas bent Lt žmogui, bet zmogai važinėja į darbą su metro ir iki jo su dviračiu ne dėl pigu mo o dėl kamščių aš net neįsivaizdavau kad tiek jų yra kur nors, pastatysi huba tai ta dvirati nukoses nes ir paprastus nukoseja žiūrėk gale dienos tai tik rėmas ar ratas prirakintas,o tokį bac ir nusegei nusinesei o dviratį gali apdrausti arba nebrangų iki 1000lt palikt bilekur, juo labiau kad daugumas juos nurašo gale metų deklaruodami pajamas, kitaip tariant už dyką iseina, tiesiog reikia sektiek pamąstyti globaliau ir tas paprastumas tiesiog dažnai tampa pranašumu,

    #8043
    Tadas
    Participant

    Butent ka as ir norejau pasakyti kad visas tas reikalas su frikcine pavara yra tinkamas naudoti tik trumpam ir tokiem kurie daugiau nori dviracio nori visu pavaru vidiniu isoriniu kuriem dviratis yra brangus toks koks yra.Del vogimo su hubu ar be jo tai cia manau nelabai skirtumas pasistatyk maza huba bus tas pats ir svoris ir trauka tik hubui dzin kokia padanga kokia kelio danga ir ne taip svarbu kiek pripusta oro.Pabandyk uzdet frikcine pavara ant grubaus rasto kalnu dviracio padangos arba pavaziuot kur molio kelkrasti yra dregnesnio..

    #8044
    Buckis
    Participant

    Vaikams gaminti taipat rekomenduoja lova bet ne visi taip ir daro kartais ir dviratis tinka, esmė kad frikcinis tikrai progresyvus reikalas žiūrint kam ko reikia

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.