Home Forums Motorai / perdavimas Hub motoras DIY kit- kokį rinktis

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #1743
    mutas
    Participant

    Sveiki,

    galvoju “pasižaidimui” pavasariui persidaryti dviratį (situacija:variantas miesto dviratis su 700c; stebulinis motoras į priekį, nes gale bėgiai stebulėje). Kadangi esu visiškai “žalias” taigi norėčiau pasiteirauti labiau patyrusių, kokio gamintojo DIY rinkinį rinktis. Važinėjimas pagrinde dviračių takais po Vilnių, “krosų” bekele važiuoti neplanuoju. Mąstau apie 750W arba 1000W ir 36 arba 48 V(nes mano svoris 110+kg).

    Pagrindiniai kriterijai – variklio patikimumas ir kaina su atsiuntimu (nes viskas Made in china).

    Kolkas žiūrinėjau magicpie; vpower; crystalyte; conhismotor – ką galėtumėte patarti (+/-) kt.

    Taip pat iš kur LiFePO4 siųstis.

    Iš anksto dėkoju už patarimus.

    #2582
    Šarūnas
    Keymaster

    Jei į priekį tai tik 250W – gamina Golden Motor.

    Gali laisvai gale dėti motorą, žvaigždės ir pavaros lieka. Gamintojai: golden motor (neimk su vidiniu kontroleriu), crystalyte, .. dar ten kažkokie..

    #2583
    Tadas
    Participant

    Idomu ka jis veiks su tuo 250W varikliuku..As esu gaisekas tesveriu 65 kg tai dar paveza mane toks o cia zmogus pavalges gi 110+ dviratukas tai sumokes vos ne 2k litu daikto netures.Aisku i prieki deti galingesni tai sadomazochizmas :) Mutai padetis tokia: Crystalyte kainuos daugiausiai manau bet turesi rimta daikta;golden motor magic pie turi tipo gera sukimo momenta bet vidinis kontroleris prastas;Conhis kiek teko skaityti prekiauja hub’ais viens prie vieno kaip Golden motor bet vidus neaisku nors amerikonai taupantys nesiskunde.Mano nuomone tai gal ir verta pirkt is lietuvio kur skelbiu lt vis pardavineja jei nesirinksi Crystalyte.O del pavaru tai jei imsi visa rata tada paskeisi guolius zvaigzdutes galines ir galesi pamint kada reiks, o savo rata turima i kampa pasidesi ir tiek.

    #2584
    mutas
    Participant

    Dekui žinovams už patarimus, visgi kiek suprantu “griežtai” rekomenduojate dėti motorą į galą – o kodėl į priekį blogai -juk svoris tolygiau pasiskirsto – gale akumas, o priekyje motoras. Ir dar labai abejoju -, ar į motorą gale bus įmanoma įmanoma įdėti visą stebulinį vidinių bėgių mechanizmą su guolais ir žvaigžde.

    Ar iš tiesų su “priekiu varomu” yra taip blogai??

    #2585
    Tadas
    Participant

    Mutai tikrai nekas.Kodel tau labiau gali paaiskint Sarunas nes as tokios galios neturejau dar, o jis turi Crystalyte paturbinta.Kam tau tos vidines pavaros?Gi tau realiai isvis nereiks pavaru kai turesi varikli.Nuses akumas ar susiknis kazkas tai parminsi blogiausiu atveju, bet tai tikrai bus labai retai jei isvis bus.Vidiniu pavaru neidesi niekaip, bet sakau gali susikomplektuot nauja rata, o turima pasidet kazkur jei kada sugalvotum parduot dvirati atskirai be isigyto komplekto.

    #2586
    mutas
    Participant

    Aciu, noriu suzinoti – kas per stebuklas Crystalyte – kuon gi jis ypatingas, kad cia visi taip ki garbina??

    #2587
    Šarūnas
    Keymaster

    Crystalyte statorius ir magnetai yra gerokai platesni – maždaug 2.5x karto platesni už Golden Motor. O tai reiškia 2.5 karto didesnį sukimo momentą. Tiesa Crystalyte diametras šiek tiek mažesnis ir dėl to sukimo momentą reikėtų kažkiek sumažint, bet vis tik šitas motoras gali spausti kur kas didesnę galią. O ir jo konstrukcija leidžia sukišti 8mm² laidus, kai į GoldenMotor vos sukišau 2.5mm². Kuo storesnis laidas, tuo daugiau srovės galima duoti ir tuo daugiau sukimo momento gauti.

    Bet Crystalyte yra sunkesnis ~1,5x. Tai kiekvieno teisė rinktis. Jei nesiruoši į kalną lakstyti 60 km/h, tuomet pakaks ir pigesnio GoldenMotor.

    #2588
    mutas
    Participant

    Ačiū Šarūnui, suprantu mano atveju Crystalyte nebūtų pats tinkamiausias variantas nes:

    a) panašu, kad savo dviračiui turiu tik alternatyvą priekiniam ratui, o Crystalyte yra sunkus motoras;

    b) Kaina;

    c) Didesnė galia=didesnių baterijų reikia.

    O į kalną lakstyti irgi nesiruošiu.

    #2589
    Šarūnas
    Keymaster

    c) teiginys neteisingas: energijos suvartojimas priklauso tik nuo važiavimo stiliaus. Jei su 10kW motoru važiuosi 20 km/h, jis ims tiek pat energijos kiek ir 200W motoras prie tų pačių 20 km/h. Tik su galingesniu motoru turėsi kur kas didesnę ‘atsargą’.

    #2590
    Tadas
    Participant

    Idomus tu zmogus esi MUtai :) Matyt zemaitis gal.Nepyk bet pasilikt torpeda ir det i prieki galinga Hub’a tai tas pat kas apsidraudimui jei suges motoras i britva pedalus imontuot.Na bet manau viska suprasi pavazinejes su priekiu varomu :) Jei turi geru pazystamu tekintoju tai tau perdarys keleta daliu ir galesi veliau uzsidet varikli i gala.

    #2591
    Nikor
    Participant

    Vistiek, mutai, geriau pirk galinį motorą. Pas mane priekinis Crystalyte 408. Nors jis sveria 6,5kg, užšokti ant bardiuro neįmanoma, tiesiog man nepakanka jėgų nesustojant atsitraukti priekinį ratą nuo žemės. Bet šiaip motoras gana galingas. Max. greitis 36-38 km/h prie 48V.

    #2592
    agniusm
    Participant

    labas. hubinis motoras, koki rinktis, stipinuota ar “lietnyka”? Antras klausimukas, gopden motor siulomi akumai, labai paprastam reikalui pakenciami ar uz ta pacia kaina galima geriau susirinkt? dekoju

    #2593
    spicasss
    Participant

    sveiki gerbiamieji, turiu klausima. Kas geriau? Ar crystalyte 5303 ar crystalyte HS3548 ? Asmeniskai patinka HS bet pagal gaminio kokybe tai so statorius gleznokas palyginus su 5303. Ka issirinkti?

    #2594
    Šarūnas
    Keymaster

    Vienas galingesnis, kitas lengvesnis. Tik tokį skirtumą matau.

    #2595
    spicasss
    Participant

    aciu, aisku :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.