Home Forums Motorai / perdavimas hub variklis VS paprastas (išorinis) e-dviratyje

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #1873
    mn
    Participant

    Kokios jūsų nuomonės dėl hub tipo ir paprasto išorinio variklio naudojimo (pvz kaip Cyclone (panaudotas pirmam el-dviraty))?

    • kokie pliusai/minusai šių variklio montavimo būdų?
    • kainos/galimybių santykis?

    Be to norėčiau paklausti kaip su hub motoro laisvąja eiga (sukant bet neleidžiant elektros srovės) ar lengva būtų minti? ar naudojami kokia nors freewheel sistema? nes bešepetėliniai varikliai laisvai nesisuka (ypač tokio diametro variklis manau)

    #3772
    Šarūnas
    Keymaster

    Savadarbėje technikoje, geriausias sprendimas yra hubinis motoras. Dėl techninio paprastumo – visi tie perdavimai reikalauja daug priežiūros.

    Beabejo, hubinis motoras turi šiokį tokį pasipriešinimą ir minti su tokiu motoru nebus tavo maloniausias užsiėmimas, bet iki namų datrauksi. Bet, manau, daugiau minimo sunkumo duoda didelis viso aparato svoris, o ne paties motoro pasipriešinimas. Pabandyk motorolerį pastumti porą kilometrų – suprasi. O ten ratas visai laisvai sukasi.. :)

    Jei nori lengvai minamo e-dviračio, rinkis mažą hubinį motoriuką, 250W kad ir. Arba kažką iš tų su integruotu reduktoriumi ir freewheelu.

    Dėl motorų tipų… Lengviausiai sukasi indukciniai motorai (be šepečių ir magnetų). Po jų eina DC motorai su statoriumi (be magnetų, jungiami nuosekliai, lygiagrečiai, atskirai..). Na o po to jau eina visi su magnetais. Jie visi turi vienodą pasipriešinimą, priklauso tik nuo konstrukcijos. Ta prasme, jei imtum vienodų parametrų BLDC ir DC su šepečiais – pasipriešinimas bus beveik identiškas (skirsis tik pačių šepečių trintimi, kuri yra, palyginti, labai maža).

    #3773
    mn
    Participant

    Na inercija atsiradusi dėl svorio visiškai suprantama. O dar dėl pačio hub variklio pasipriešinimo tai lyg radau video kur įgyvendintas freewheel, nes atjungus srovę ratas laisvai sukasi, ar šis principas naudojimas visuose hub varikliuose? nes visi kiti matyti testavimo video atleidus gazą iškart ratas stoja.

    Code:
    http://w w w.youtube.com/watch?v=qH9T8A46l5E&feature=related

    #3774
    Šarūnas
    Keymaster
    #3775
    Šarūnas
    Keymaster

    Ne tik inercijoje yra problema, o didelėje trintyje. Dėl didelio svorio padangų ir guolių trintis labai padidėja ir tampa sunku minti net pastoviu 10km/h greičiu.

    Hubiniai motorai gan lengvai sukasi ir be tokio freewheel, tikrai nepatau prasmės mechaniškai komplikuoti.

    http://www.youtube.com/watch?v=T0plhSMIUiE

    #3776
    Tadas
    Participant

    As irgi manau kad hubas geriausias pasirinkimas kai reik kazko paprasto ir pirmam projektui.Pats prisiskaitinejes internete svaigstanciu apie hubo minusus ir dar ziuredamas i tuo metu man didokas hubu kainas sugalvojau pradeti nuo DC varikliuka turincios pavaros.Tai finale gavosi daug galvos skausmo ir finansu neturint patirties isejo tiek kad vietoj pasigamintos 250W pavaros pagal kaina butu isejes 500W hubas.Visos abejones del hubo isisklaide pravaziavus su Lino dviraciu ir dar tada turetu motoroleriu.Supranti kai jau pradedi daryti dvirati su varikliu tai jau niekada nebus paprastas dviratis ka tu bepasirinktum.Svoris net laibai aukstos kokybes akumu ir visos pavaros su kontroleriu vistiek apsunkina dvirati manau kokiais 7 kg minimum.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.