Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 249 total)
  • Author
    Posts
  • #8712
    agniusm
    Participant

    Klausimas pajungimo. Alltrax valdiklio diagramoje pavaizduotas kontaktorius ir lygiagreciai pajungta pakrovumo varza, kad nekibirksciuotu. Kaip as suprantu ji ten pastoviai pajungta. Kiek skaitau forumuose dazniausiai matau, kad jas naudoja tik momentiskai, sujungimo metu. Ar tos varzos kazkaip palaipsniui iskrauna baterijas ar as cia kazko nesuprantu?
    Cia ta diagrama:
    link
    Ar si schema tinkama pajungti Etek motorui?
    Dekuis

    • This topic was modified 5 years, 10 months ago by agniusm.
    #8713
    Buckis
    Participant

    jei tavo variklis PM tada taip, varza lieka pastoviai, mano smegenim varza turi iskraut, as asmeniskai tokiam dalykui statysiu kazka i avarini jungtuka panasaus kad pagal protui suvokiamas taisykles butu po akim ir staigiai maitinima isjungt bei kad akumo neiskrautu nenaudojant transporto priemones

    klausimas ar tik valdiklio parametrai yra nustatyti palankesni siam varikliui?

    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by Buckis.
    #8715
    Martynas
    Participant

    Na kontaktorius skirtas visiškai atjungti apkrovą (labiau gal dėl saugumo, nes jei valdiklis gerai padarytas tai išjungus logikos maitinimą, jis išvis neturėtų naudot srovės, bent jau su dviratiniais taip), o varža lygiagrečiai vėl sujungia grandinę nors ir su srovės apribojimu.
    Tad kitur buvau užmatęs kad daro, panašiai kaip automobily 2 padėčių raktelis, pirma pasukus yra degimas, o elektriniame- pajungia varžą, dar kartais įdeda led lemputę kad vaizdžiai matytus kada teka per varžą srovė, o kada pasikrauna kondensatoriai užgęsta. O raktelį pasukus iki galo užsiveda, o elektriniam sujungia pagrindinį kontaktorių

    #8716
    agniusm
    Participant

    Sital geras su dvieju padeciu jungikliu

    #8717
    Buckis
    Participant

    As galvoju paprasciau, papildomas atjungimas ale kill jungtukas man reikalingas ir paprastesnis varijantas, juo labiau kad valdikliui isejus is rikiuotes avarinis atjungimas reikalingas (mechaninis). esant ekstrimaliai situacijai variklis pradeda krest tokius dalykus kuriu net nesugalvosi ir tuo metu tikrai ne kazkokiu raktu sukinejimai galvoi- o transporto priemones valdymas ir jei po nosim yra jungiklis kuris viska nuramina tai tik i gera. reiketu gamint ne tik apie taisyklingai sujunginetus jungiklius bet kad ta transporto priemone butu suprantama ir valdoma visiem

    pati ideja yra galima sakyt puiki, bet nera intuityviai suprantama zaliam vairuotojui

    #8758
    agniusm
    Participant

    Taigi pries kiek laiko gavom savo Electricmoto blade, atkeliavo saugiai is UK. Desim 7 leaf celes. Siandien truputi su balgarke pasimosikavau ir apipjausciau rema, pasalinau senus akumuliatoriu laikiklius. Pakeiciau valdiklio vieta kadangi tiek celiu sutalpinti yra kas. Cia aparatas:

    Toki pirkom:

    Bandziau delioti akumus, bet per placiai issikisa ir griuvimo metu galima sugadinti:

    Sprendimas 5 deti i rema o 2 uz, bet kadangi sakes dar nera negalima pamatuoti ar bus pakankamai vietos prie pilnos kompresijos


    Kai prie akumo negalejau padirbeti, perkeliau valdikli, padariau galini dangteli, kad neatrodytu bukai ir pakabinau fanoriu

    #8759
    Buckis
    Participant

    O tai dėžės nedarysi? Tada apsaugotum? Tokiam aparatui reiks viska slept nuo purvo

    Tau lengviau su akumais nėra plasmasiu o aš suku galvą kaip viskas pasisleptu po plasmasem

    #8760
    agniusm
    Participant

    Virinsiu dvi dezes is aliumo. Po to ziuresiu kaip prie remo tvirtinsiu. Tikriausiai kisis srieginis strypas ir tuo paciu susispaus ir prisisuks prie remo.
    Apipavidalinima darysiu ir as. Nors kokias paneles kad neatrodytu taip taporiskai.

    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by agniusm.
    #8764
    Buckis
    Participant

    as sumasciau nedet varztu kiaurai vietoi ju det tekintas poverzles su pimpom is galu kad iscentruotir tarpus padaryt, jei sokines dezej tai suversiu tarkim kazkuom bet jei poverzles bus parinktos niekur nesokines

    seip nebaigiau bet pavyzdi galiu parodyt, aisku as nesirenku pacio paprasciausio ir pigiausio varijanto, bet man bus pigiau tai daryt LT ir svarbu tiks pagal rema. sumasciau kad 3Kwh bus mazai 100Km nuvaziuot.

    mano varijantas pagal eskiza nesuprasi bet daug sudetingesnis nes deze bus kartu su pakojais sonine kojele ir variklio tvirtinimu

    #8784
    agniusm
    Participant

    Pabaigiau zaisti su dangteliais:


    #8785
    Buckis
    Participant

    Kuom planuoji kraut akumus?

    #8786
    agniusm
    Participant

    Galvoju, kad ikrovikliu :D Siaip nzn, apie 3.5kW rekia ikraut. Kazko 15-20a offboard rekes.

    #8787
    Buckis
    Participant

    Ilgai krausis, tokiu daiktu dugnais lakstysi įdomu kiek ilgai užteks akumo.

    #8791
    agniusm
    Participant

    Svarbu per nakt pasikraus ir gerai. Butu gerai 100km nuvaziuoti normaliai vaziuojant. Manau, kad turetu, kadangi tokia sistema siek tiek didesnio efektyvumo.

    #8792
    aleksanderis
    Participant

    Pvz as sunaudoju grubiai 50 wh kilometrui vaziojant 70kmh “mieste su sankrizom, marsrutas darbas-namai” . Dviratis sveria 45kg 900wh. Pas tave kazkur 3000kwh? Pagal mene as pravaziociau su tavo talpa 60km :) Bet po kokiu 30km varikliukas mano sudektu tokiais tempais :D Tavo tai tikrai islaikis.

    #8794
    agniusm
    Participant

    Ant moduliu uzrasyta 500wh tai 7 moduliai 3500wh. Jo, tikriausiai neiseis 100km daryt, nebent greiti apribosiu iki 40kmh, nes su savo paspirtuku ir 760wh nuvaziuoju 40-45km 32kmh greiciu, dugnas, svoris gal 30-35kg

    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by agniusm.
    #8806
    Buckis
    Participant

    Manau 30-50 km/h misriu marsrutu imanoma istemt iki 100km jei lekt pastoviai 50km/h 40-50km tik iseitu. asmeniskai mano tikslas 50-80km/h ir istraukt 20myliu atstuma su keleiviu (pradziai). kadangi variklio apsukos su 7 moduliais bus zveriskos teks visvien didesne det zvaigzde ant galinio rato ir valdiklio parametrus keisti, to pasekoje sumazinant varikliui apkrova ir surandant aukso viduriuka. kazkur ziurinejaus kad ,zmogenas uzdejes automatine sankaba prailgino atstuma zenkliai. realiai mano vietove nera iratingai kalnuota tai net nezinau ar bus regeneracija veiksminga, offroudui juo labiau

    ilgesniems atstumams galima bagazine padaryt papildomam akumui, tik kad aukstai gausis

    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by Buckis.
    #8826
    agniusm
    Participant

    Bus matyt. Neprispeliosi cia daug. Siaip 100 net nereikia. Reikalinga apvaziavimui elektrinio piemenio. Kadangi daug kur melioracijos grioviai darysim tramplynus, kad persokt ir nereiktu aplink vaziuot:)

    #8831
    agniusm
    Participant

    Gal kas gali papasakoti kiek paprastai kontaktoriu reikia sroves pagrindiniu kontaktu sujungimui?

    #8834
    Šarūnas
    Keymaster

    Įvairiai. 1-10W. Tavo atveju manau bus kokie 3W.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 249 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.