Home Forums Bendras Li-ion, Li-po, LiFePO4, Ni-MH, Ni-Cd, Pb privalumai – trukumai

Viewing 13 posts - 21 through 33 (of 33 total)
  • Author
    Posts
  • #2650
    rtl
    Participant

    Beda ta ,kad senukuose ir lemonose s/f israso .

    #2651
    Šarūnas
    Keymaster

    Jungiant nuosekliai, jei skiriasi talpa, bus bėdų – labai išsibalansuos ir anksčiau laiko numirs.

    Jungiant lygiagrečiai, mažesnės talpos akumuliatoriai greičiau įsikraus ir daugiau srovės gaus likę(s) akumulaitoriai(-ius). Tai nėra problema jei bus kraunama maža srove (<0.05C).

    #2652
    Linas
    Participant

    Kazkada ir as ieskojau pigesnio varianto svino krovimui, lemona turi tik galingus 48v ikroviklius, tad lieka 12 arba 24v, bet bus nepatogu perjungineti, yra dar variantas pasiieskoti 12v ikroviklius kurie gali buti visi sujungti ir krauti vienu metu, bet jie kazkaip izoliuoti vadinasi, tiksliai nepasakysiu, nors ju ir kaina nemanau kad bus maza…

    tiesa, siam sealed tipo svino akumui nevisi pakrovejai tinka, mat kai kurie gali tiesiog ispusti, kurie pritaikyti “slapiam” svinui.

    gan paprastas variantas yra naudoti impulsini maitinimo saltini su sroves ribojimu, bet tada nebus labai sveika paciam akumuliatoriui.

    #2653
    Šarūnas
    Keymaster

    galima imti keturis po 12V ir sujungti nuosekliai. Prie akumuliatoriaus jungti penkiais kontaktais – prie visų baterijų…

    #2654
    jonas
    Participant

    dar galima nupirkti 24V pakrovėją ir perdaryti į 48V. Transformatoriaus pervyniojimo būdu. Tik viską įvertinus labiau apsimoka pirkti jau čia anksčiau pasiūlytą Agniaus pakrovėją iš ebay. Manau s/f atsisakyti čia paprasčiausia išeitis, kuri sprendžia visas problemas susijusias su švino krovimu jei nežiūrėti į kritiką švinui.

    Čia išvada tokia,kad geriausia krauti šviną kiekvieną akumą atskirai 12 V pakrovėju skirtu Pb akumuliatoriams, kurių pasirinkimas rinkoje išties nemažas. Visi kiti būdai turi savų privalumų ir trūkumų. Tik šį kartą geriausias būdas pats nepatogiausias.

    #2655
    rtl
    Participant

    Pakrovejo parinkimo klausimu padetu apsiprest, jai suprasciau kaip geriau maitint mano

    variklius.

    Bus du MY1016 sujungti aisimis . Jie atseit 24v 200 w, abu vienodi , tiek ,kiek kitaicai sugeba padaryt du vienodus . Zodziu, nieko dar nematavau, bet netikiu kad bus 100% identiski .

    Variantai – jungti lygiagriaciai nuo 24v – arba nuosekliai nuo 48 v.

    Idedu linka, kad butu aiskiau ,ka konstruoju :

    http://www.industrialbicycles.com/electricbikemotors.htm

    #2656
    rtl
    Participant
    #2657
    jonas
    Participant

    praktiškai 48V tai mažai 4 švino baterijoms. Tas kur lemonoje tinkamas 2 baterijoms.4 reikėtų x2 įtampos. Prieš ką nors perkant reikėtų pasitikslinti įtampą.Tas kur iš skelbiu.lt, jei nuotrauka tikra, tai jis skirtas lifepo4 nes ten 43,8V matosi,lygiai tokį patį naudoju aš savo LiFePo4 12s baterijai.

    #2658
    rtl
    Participant

    Sakykite, norint kraut 12v pakroveju 48v svina , ar imanoma surinkt schema diodu pagalba, ar cia jau be perkomutavimo relemis nieko nebus ?

    #2659
    Šarūnas
    Keymaster

    nieko.

    #2660
    vvaldasv
    Participant

    rtl (Member)

    Posted 5 days ago

    #13

     

    Su gilaus ciklo švino akumais 4*12v turėjau reikalo ne vienerius metus. Nesu teoretikas, nežinau kodėl, tačiau kraunant nuosekliai sujungtus 12v akumuliatorius su 48v įkrovikliu, kraštinis akumuliatorius (tik nepamenu ar prie + ar prie- ) nedasikraudavo, ir po pusmečio nudusdavo, nors visi akumai budavo vienodos talpos ir amžiaus. Kiti akumuliatoriai taip pat buvo ikrauti nevienodai, kuo arčiau” nudususio – tuo silpnesnis akumas. Tad jeigu yra galimybė, reiktų šviną ikraudinėti po 12v lygiagrečiai. Sakau tai iš savo skaudžios patirties. Teoriškai gilintis neturiu laiko ir noro, nes perėjau ant Lifepo4.

    #2661
    agniusm
    Participant

    Gal todel ir nudusdavo, ned nepakankama krovimo itampa. As kaip suprantu svinui 14.4v taigi viso 57.6v?

    #2662
    vvaldasv
    Participant

    Kraudavau su automatiniu, impulsiniu įkrovikliu skirtu 48v švino akumuliatoriams , kuris pakrovęs automatiškai atsijungdavo (užsidegdavo žalia lemputė). Krovimo metu prijungus testerį rodydavo 57,8- 57,9v. Atjungus akumą, budėjimo režime (degant žaliai lemputei) testeris rodo tik 0,5v.

Viewing 13 posts - 21 through 33 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.