Home Forums Motorai / perdavimas Lūžusi motoro ašelė

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #14943
    MartynasKiz
    Participant

    Sveiki,

    Norėčiau pakalbėti apie greičiausiai labiausiai “overpriced” variklį. Turbūt neatspėsit ką turiu omenį? Na gerai prie reikalo, šiuo atveju visi laurai atitenka CroMotor/Hubzilla motorui. Niekaip negaliu suprasti kaip motoras kainuojantis 700 Eurų gali turėti tiek defektų. Taigi plačiau apie juos:

    1. Tik įsigijus ir išardžius motorą pastebėti trūkiai dangteliuose, forumuose pilna foto ir info apie ne viena tokį atvejį.
    2. Sudėti šūdini holai, teko keisti (du kartus, pirmą pats blogus sudėjau).
    3. Atvažinėjus vieną sezoną pradėjo klibėti ašies šplintas, teko drožti naują.
    4. Antro sezono įkarštyje atsiklijavo visi magnetai, teko perklijuoti.
    5. Na ką, o pabaigai kaip matosi temos pavadinime, galiausiai lūžo ašis, bandant “paburnoutinti” su nauju valdikliu. Ašis lūžo abejose pusėse.

    Aišku pats motoro “performancas” tirai geras, važinėjant su “pikine” 15kW nebuvo nei karto perkaites (sprendžiu iš vijų spalvos), o ir sukimo momentas labai mielas, bet visa tai nublanksta pažėjus į kainos/kokybės santykį. Apačioje įmečiau kelias foto.





    #14946
    Linas
    Participant

    dar truputi info apie hubinius variklius, kadangi vis bandau juos tobulinti tai siek tiek duomenu:
    hubzila yra lygiai toks pat variklis kaip mxus 3000, tik 5mm storesnis statorius, ir sunkesnis, mat paimtas motociklinis variklis ir perdirbta kad tiktu i dvirati.
    siu varikliu maksimali fazine naudinga srove yra 200-250A ribose, toliau visa kita eina i siluma.
    su pakankamos galios valdikliu ir rimtai vazinejant si varikli galima perkaitinti per ~5km smagaus vaziavimo (kontrolerio tam uztenka ir sabvoton 150A)
    su skysciu ausinamu variantu galima jau ir pastovei ji kankinti didelemis srovemis ir bedu nekyla su perkaitimu.

    #14947
    MartynasKiz
    Participant

    Linai žinau šitą, vat tame ir problema, kad jis prerinktas, ta ašelė nutekinta ir paploninta, pritaikymui dviračių naudojime (plius dar blogai surinkta atgal buvo). Dabar viskas jau, sutariau su vienu žmogumi, keisiu guolius ir darysiu kuo įmanoma storesnę ašį, kadangi pas mane savadarbiai laikikliai, galima laisvai ją storinti.
    O kas liečia perkaitimą, dar kartą sakau, pats gyvai išbandžiau ir jokių rimtų perkaitimo žymių nepastebėjau, netgi PRF202 lakas nepakeitė spalvos, o kartu su Karoliu praktiškai visus Vilniaus miškus išmaišę (ir pats pasivažinėjimas tikrai ne 5-10 min užtrukdavo). Plius valdiklis kinietiškas buvo, tai duty cycle rėžime ir vartodavo praktiškai tuos visus mano užprogramuotus 180A.
    Beje ašelė buvo nusukta su 70A batarkės ir 200A fazės srovėmis, taigi turiu įtarimą jog tiesiog pavargo kinietiškas metalas.

    #14948
    Tadas
    Participant

    Na ka galiu pasakyti..Visu pirma jei jau tokia tema uzsivele pasiaiskinkim kas yra tas Cro motor?Labai nesigilinau bet kiek pamenu tai kroatu “tiuning” kolektyvas kuris tiesiog perka motorus is quanshun gamintojo ir juos “patiuninguoja” Tai viena vertus gerai kai kazkas patobulina motora suteikia jam galios bet.. Nereik nuvertint kinu normalesniu gamintoju sprendimu.Jei padare daikta tarkim 3000w tai viskas pradedant nuo plonu laidu baigiant per plona tulam lietuvio supratimu asimi yra paskaiciuota kad daiktas atidavinetu tuos 3000w ir ne daugiau kad tarnautu ilgiau.Aisku gi mes jau ismokom kaip ir su 1.9 TDI is 66kw “pacipuot” ir prasom gaunam zveri.Ta asis Martynai butent ir bus padaryta tiuningo pasiurej ji necementuota arba tiesiog padaryta taip kad laidai pralystu storesni o visa kita pa barabanu.Taigi taip ir gaunasi kad pats QS yra gerokai brangesnis uz tarkim populiaruji mxus plius pridek stebuklinga asi su guoliais kurie buvo pakeisti nes orginalus buvo tiesiog per menko vidinio diametro kad prakist “teisingus” laidus ir gauni per didele kaina plius nepatikima daikta nors ir smagiai besisukanti kuri laika.

    #14950
    Karolis
    Participant

    Taip, Cromotor’as turi daug “nedadielk’ių” pradedant ašimi baigiant statoriumi. Mano cromotor’e pasireiškė statoriaus bėda. Jis juda. Šarūnas ir kiti dalyviai puikiai girdėjo kokie traškantys garsai iš motoro eina. Pradžioje galvojau pakaba. Negana to praėjus kiek laikui, jis dar susiskersuodavo ir kabindavo rotorių. Susiskersavimą susitvarkiau, tiesiog varžtai taip prastai prispausdavo rotorių, kad juokinga buvo net žiūrėti kaip gamybos metu galėjo toks statoriaus tvirtinimas praeit. Bet kiek pastebėjau visiem skirtingos bėdos išlenda. Bet 10.000km jau praminta, negaliu stipriai pykt. Anksčiau turėta tabletė 1kW sunkiai laikydavo apkrovą ir momentaliai užkaisdavo.

    #14951
    Tadas
    Participant

    Karoli gal trumpai tavo motoro parametrai svoris greitis prie itampos arba tiesiog KV.Siaip zmones konstruoja ir tiesiog kartais ta sausa informacija gamintojo puslapyje nelabai suvirskinama pradedantiesiems o yra ir vyresniu kurie nelabai anglu kalba ivalde tai gal naudinga bus kazkam.Ar tas svoris didesnis uz ta savotiska standartu virstanti mxus 3000 neatsiliepia neigiamai ant nelygios dangos ar misko takeliais lakstant?

    #14952
    Karolis
    Participant

    Mano Cro yra nutekintas rotorius apie 4mm. Viso 8mm diametre mėsos nuimta. Rotoriaus svoris nukrito 1kg. Dabar motoras sveria 10,5kg. Orginaliai jis buvo 11,5. Cro yra 9kv. Įtampa 24s konfiguracijoj A123 20Ah, tai realiai apie ~80+V. 86V po įkrovimo. Srovė Kelly valdiklyje MAX padaryta, iš batkės piką mačiau 198,5A. Valdiklis ale gali 260A atiduoti, bet BMS matuoja tik iki 200A. Manau nutekintas Cro yra panašaus svorio kaip Mxus. Torko pamažėjimo po nutekinimo nepastebėjau.
    Bet koks papildomas rato svoris įtakoja, bet kur labai šakota ir duobėta stengiesi su protu važiuot. O šiaip, pats valdomumas man asmeniškai gerai, negalėčiau stipriai skųstis. Žinoma norėčiau svorio minimalaus.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.