Home Forums Motorai / perdavimas Motoras mid-drive projektui

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #10181
    Šarūnas
    Keymaster

    Nežinau kiek tai galima pavadinti projektu, kol kas gal labiau pasvaigimai…
    Žodžiu ieškau BLDC motoro į rėmą (ne ratą):
    – įtampa 48 V
    – galia ≥ 3 kW, ilgalaikė
    – rato apsukos apie 800 rpm, no load
    – motoro apsukos apie 2400 rpm (jei pavyksta padaryti lengvą perdavimą 3:1)
    – diametras ≤ 200 mm
    – ilgis ≤ 120 mm.
    Realiai gali būti ir šepetėlinis.

    Šiuo momentu variantai tokie:
    1. Transmag 6″.

    Korpuso matmenys 150x107mm, ašis +53mm. Apsukos 6000 rpm? Tai galią dalinam iš 2…

    2. Etek brushed.

    Korpuso matmenys 200×150 mm, ašis +57mm. Galia 2kW prie 3600 rpm. Jei šepečių dangtelį iškišu į lauką ir pripjaunu ašį, gal dar įmanoma būtų sutalpinti.

    3. Agni 95R


    Matmenys 205×137, ašis +45mm. Apsukos 3400 rpm prie 48V. Galia jo kažkokia nesveika, srovė iki 300A. Irgi gal įmanoma būtų kažkaip išnaudoti mažesnio diametro šepečių dangtelį (šakės ašis sutaptų su motoro). Beje, 11kg.

    4. Golden Motor HPM3000 BLDC.


    Matmenys 182×107 mm, ašis 34mm. Apsukos 4700 rpm prie 48V, kažkas apie 4kW. Naudingumas voooos perlipa 90%, net prasčiau nei anksčiau minėti šepetėliniai. 8kg.

    5. Golden Motor HPM3000 BLDC, water cooled

    Viskas tas pats, tik vandeniu aušinamas ir kaina +20 usd.

    BLDC trūkumas, kad valdiklis bus didelis ir sunkus. Privalumas kad triukšmo mažiau, jei vektorinis. Na ir priežiūros mažiau.
    DC trūkumas – triukšmas ir priežiūra, bet valdiklį galima būtų susitvert kompaktišką per kelis savaitgalius.

    Pats dar neapsisprendžiau kuriuo keliu eit, tai kol kas tegul būna kaip bendro pobūdžio informacija.

    #10183
    Martynas
    Participant

    kokiu tikslu Golden Motor naudoja 4 laidus? juk trifazėje kai simetrinė apkrova nulis nereikalingas, ar čia kažkas kito.

    edit: dar pagalvojau, tikriausiai išvesti holo davikliai daugia gysliniam kabelyje (storas laidas gaunas, arba ploni pagrindiniai laidai:D)

    • This reply was modified 9 years ago by Martynas.
    #10186
    Šarūnas
    Keymaster

    Holai ten.
    Darkart išsimatavau, pasirodo telpa tik 180mm diametras… Tai liūdesys, lieku tik su golden motor ir transmag. Su GM viskas kaip ir aišku, o transmag grafikas tai kažkoks visai mėgėjiškas:

    Srovė matuota ne ant motoro, bet ant valdiklio įėjimo… Na bet gal nedidelė bėda. Teko kam nors pirkti iš jų?

    #10187
    agniusm
    Participant

    Kad jau rašai tokius brangius kaip Agni, galima būtų pridėti ir LMC vatiklius. LEM-130, 95S variantas:
    Dydis bendras D132 x 97,5mm + 30mm asis. Galia 4kW. Blogybė – didelės apsukos – 6624rpm
    LEM-170 127 variantas:
    5.54kW, 3264rpm, 8,5kg, diametro neradau:

    http://lynchmotors.co.uk/generators-motors_generators.html

    #10188
    Martynas
    Participant

    šiaip dar yra Astro Motors https://www.electricbike.com/astro/ labai lengvas ir labai daug galios, Bet deja labai didelis RPM, reikia komplikuotos gear reduction, sensoreless ir brangus

    #10189
    Šarūnas
    Keymaster

    LMC motorų induktyvumas labai mažas, 48V modelio – vos 23μH. Ir tas iškart matosi naudingume – net 90% nesiekia. Bet variantas aišku, jei naudotą gavus… Agni irgi nesiruošiu naujo pirkt, visiškai neadekvati kaina.

    #10198
    Buckis
    Participant

    kiek as zinau LMC ir Agni tai to pacio anglioko produktas jei neklystu

    #10202
    agniusm
    Participant

    Neklysti. Cederic Lynch sugalvojo šį dizainą kurio patentą išsipirko Briggs & Stratton gaminti Etek variklius vejapjovėm. Po to rodos susikūrė LMC. Nesuprantu tik ryšio tarp Agni indusų, Cederico ir Lynch motor company.

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    #10208
    Tadas
    Participant

    Is transmag nepirkau bet domejausi kazkiek.Ten amerikiecio ir kinu produktas.Tik vienas sioks toks minusas kad sample tai yra 2 vienetai ir gaunasi virs 500$ tada vien motoru kaina.Siaip kaip ir pas kiekviena normalu gamintoja o ne perpardavinetoja gali derint su jais matmenis ir kitus parametrus.

    #10209
    agniusm
    Participant

    Iki kol pasirode po ranka remas su etek as taip pat planavau transmaga naudoti. Siaip kai kontaktavau su jais niekas neminejo apie du samplus. Tai buvo pries pusmeti. Ir paciam butu idomu pabandyti juos.
    o kaip Sarunai su hubo naudojimu vietoj tokiu tipo varikliu? Aisku tikriausiai bus sunku rasti su naudingumu >90%.
    Jauciu jyos neblogai butu galima apdrozti ir numesti siek tiek svorio. Tas 6kw dvigubu faziu motoras butu idomu pakrapstyti tokiam reikalui. Jo nnaudingumo k. virs 90%, pastovi galia 6kw, besepetinis, svoris 12kg, bet nudrozus ir suliesinus, isfrezavus skyliu ausinimui gal 10-11 butu ir galios iki 30kw spaustos buvo. Vienintele beda, reikalingi du valdikliai.
    gal kas nori mestis ir pora prigriebt? Pasidalintumem siuntima, but pigiau:)?

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    #10230
    Mu
    Participant

    agniusm, gali savo kontaktus duoti? :)

    #10234
    agniusm
    Participant

    [email protected]

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    #10250
    agniusm
    Participant

    Šarūnai, prisiminiau, kad yra dar vienas neblogas variantas. 3kW nominali galia, efektingumas virš 90%. Padarius diametras apie 160-180mm. Geras dalykas, kad turi du greičius. perjungimas mechaninis. 1 greitis – 9kV, 2 greitis – 17kV. Svoris nesiekia 10kg, bet yra vidinis bugninis stabdis kurį galima nutekinti, taip pat išdrožti ventiliacijos skyles ir manau apie 8kg baigtas turėtų bųti. Kiek matavo rašo, kad be apkrovos siurbiama srovė prie 75V 0,35A 1 greitis, 0,9A antras greitis. Atrodo gan neblogai, kai savo X5303 bandžiau ant laisvų ir stėbė berods 8A.



    (Nuotraukos ne mano, senai išsaugojęs tik nepamenu iš kur)

    #10251
    Šarūnas
    Keymaster

    Atrodo įdomiai. O kaip šitas daiktas vadinasi? Kažkoks motorolerio hubas?

    #10252
    agniusm
    Participant

    Šiaip pavadinimo jis kaip ir neturi, bet gamina kompanija kuri gamina motorolerius, vadinasi efun ev. Bandau susisiekti ir sau pasiimti viena pažaidimui, užklausiau ar gali kai siunčia konteinerį į UK pridėti tokį varikliuką pasibandymui nes paprastai prašo 12USD už kg. motoriuko kaina manau bus apie 200USD. Čia turiu tokį daigtą šio varikliuko, nžn ar ką doro pasako:

    Tiesa, rodos yra temperatūrinis jungiklis, berods 70C

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    #10254
    Šarūnas
    Keymaster

    Beje, neaišku kokio jis ilgio gaunasi nutekinus?

    #10255
    agniusm
    Participant

    Diametras 173mm; Plotis be ašies, nutekinto 130mm

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.