Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 169 total)
  • Author
    Posts
  • #1894
    agniusm
    Participant

    Laba. Nutariau įgivendinti tarpinį projektuką kol pradesiu savo rimtą cargo projektą. Apie sistemą. Sistema 36V su Aąčę prizmatinėmis celėmis, 12S. Bus galimybė patiuninguoti iki 24S, palikau tam vietos. Motoras kažkos hubas iš Lino, 1kW, jis gal daugiau galėtu papasakoti. Kontroleriukas 30A taip pat iš Lino, paprastas, sakė galima užspausti iki 50A, ateičiai visada gerai turėti atsargos. BMS iki 13S konfiguracijos, be jokių pribumbasų.

    Su Šarūno pagalba susiprojektavau celių montavimo PCB, “Elekon” turėtų pagaminti savaitės bėgyje.

    Pirmadienį nusipirkau nešiotą dviratuką kaip donorą, kaštavo 100 pinigų:

    04.jpg

    Darbo įrankiai š… gabalas, kampinis šlifuoklis ir sudrožtas lietuviškas MIG. Taigi kokybės prašome nekritikuoti :D

    Desiu 20″ ratukus, priekinį naudosiu šito dviračio kartu su šake, galui nupirkau kažkokį už 29 bablo, kartu paėmiau ir primityvų amortizatorių už tą pačią sumą Lietuviškų, šakę gaminu pats

    Čia keletas bazės fotkių:

    Skarbonkė10.jpg11.jpg05.jpg06.jpg07-1.jpg 

    Turėjau parsivežęs BMX rėmą iš savartyno, nupjoviau tvirtinimą galiniam ratui:

    09.jpg

     

    Celių sukabinimui:

     

    01.jpg

    #3938
    agniusm
    Participant

    Sugalvojęs spalvinį apipavidalinimą. Skarbonkė, vairas – grafito spalvos, rėmas, šakes – ryški raudona, ratlankiai ir purvasargiai – Balti (VW Alpine white) 

    Gausis tokis ilgas aparatas. Tiesa, galvoju dėti nuimamą sėdynę nuo donoro dviračio, patiuninguotą atlošu nuo invalido vežimėlio kažkurios vietos.

     

    Dabar reikia patarimo kaip sujungti galinę šakę su korpusu. Turiu vamzdelį su 10mm ašele ir plasmasinėmis įvorėmis nuo invalido vežymėlio. Ja galvoju įvirinti į šakė pragrežęs skylę, o ant remo dvi plokšteles(kur susiaurėjimas). Ar man užteks stiprumo? Gal kas turi kitokių pasiūlymų? Reikia kad būtų paprasta ir medžiagos lengvai prieinamos.

    Dėkui

    #3939
    agniusm
    Participant

    As va taip galvojau:

    Untitled.jpg

     

    Untitled2.jpg

    #3940
    Linas
    Participant

    na sunku pasakyti… jei ties tom detalem kur virinsis prie remo asis nevaikscios, bus standziai priverzta, o vaikscios ivorese kurios bus tarp asies ir sakes vamzdelio tai turetu buti gerai…

    #3941
    agniusm
    Participant

    Savaitgali turejau siek tiek laiko padirbeti prie paspirtuko, na ka, gavosi long raider :) Na ganetinai patenkintas kaip isejo, nuo kalniuko pabandziau kaip rieda :) Liux, keleta fotkiu:

     

    IMG_20120114_151034.jpg

     

    IMG_20120114_184713.jpg

     

    IMG_20120114_184725.jpg

     

    IMG_20120114_184737.jpg

     

    IMG_20120114_192643.jpg

     

    IMG_20120114_192721.jpg

     

    IMG_20120114_192734.jpg

     

    Sekantis darbas, viska susveiti ir privesti prie estetiskesnes isvaizdos, po to privirinti varztelius komponentu montavimui.

    #3942
    Tete
    Participant

    Liuks,

    tik mano patarimas butu, jei leidzia salygos tokius dalykus virinti TIG’u.

    Aisku cia mano manymu. O nuomone is patirties.

    Bet darbas fantastinis :)

    #3943
    agniusm
    Participant

    Dekui, na TIG’u tik sekantis iseis, kol kas nei dirbtuviu nera, primityvios salygos. cia tokis tarpinis projektelis, susipazinimui, pabandymui.

    #3944
    bazas
    Member

    Tikrai smagiai atrodo, ir adrenalino pasikrautum greiciau lekdamas :)

    #3945
    E-MAX
    Participant

    Neperzemai sedyne ? Isbandej kaip vairuojasi , nes as biski per dauk atlenkes sake buvau , tai reike smarkiai laikyt nes susika i viena puse kai atsisedi .

    #3946
    E-MAX
    Participant

    As galvoju , toke pacia amortizacija , daryt kaip jos kietumas kaip paprastam dviratije ?

    #3947
    agniusm
    Participant

    Na sedyne normaliai, bet dar galima reguliuoti auksti per dvi vietas. Sake tai jo, truputi per didelis kampas, as dar pabandysiu ideti BMX sake ji neturi to uzlenkimo prie apacios, dar papildomai desiu stabdi, kad vairas suktusi tik tiek kiek reikia, kaip pas motociklus buna. Amortizatorius kaip ir gerai veikia, nelabai ir buvo progos gerai patikrint nes salygos tik su rogemis nuo kalniuko. Pats amortizatorius is vasares uz 29LT, nenoriu i bandomaji det kazko brangaus, renku aplinkui kas papuola ir lipdau, o kas gausis bus matyt, bus aikios bedos ir siokia tokia praktika ateiciai.

    #3948
    E-MAX
    Participant

    pas mane be lenkimo , irgi tas pats buna , kampa sumazink bus ok .

    #3949
    agniusm
    Participant

    Sveiki, siek tiek padirbejau prie projektelio, diena vietoj planuotu dvieju, atjunge elektra del liniju tvarkymo. Perdariau sedyne – pailginau, taip pat pakaba galine pakeiciau, kad truputi auksciau gautusi. Vairo nekeisu kampo nes atrodo visai normaliai, gal tik pasirode kad lauzia. Keletas fotkiu: 

    IMG_20120118_203032.jpg

    IMG_20120118_203021.jpg

    IMG_20120118_202953.jpg

    IMG_20120118_202923.jpg

    IMG_20120118_202935.jpg

    IMG_20120118_203009.jpg 

    Is UK buvau parsitempes kazkoki vaikiska paspirtuka elektrini, paziurejau kad turi tinkama stabdzio rankenele, 2 viename, elektrinis ir paprastas. 

    IMG_20120118_203101.jpg 

    Susitvarkiau iCharger 206B, perdariau truputi kompiuterini PSU, padariau keleta storesniu laidu, dabar sukasi pastoviai, dirba su celemis. Kol kas viena nekokia – 18.4AH, keista kad ji minksta, atrodo kazkokia kose viduje. Tiesa ant jos zymejimas -B- viduryje celes. 

    IMG_20120118_142433.jpg 

    IMG_20120118_142454.jpg 

    Sekantis darbas padaryti dezute tarp priekiniu staciakampiu kokiam paprastam matuokliui, krovimui ir krovimo laidui.

    #3950
    Šarūnas
    Keymaster

    Labai kruopštus darbas, net malonu žiūrėt.

    #3951
    agniusm
    Participant

    Pradejau daryti sarasiuka celiu su matavimais ir spec. zymomis:

    https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ap6NVZIdTBFOdE1zXzN3ZzhyYkoxb0g2WjJuSmdiX2c

    Papildau, kai pamatuoju keleta celiu.

     

    Norejau paklausti ar galima izeminti DC-DC keitikli kad nereiketu vedzioti po du laidus sviesom, signalui ar visgi skirtingai nei benzininiuose dviraciuose reiketu geriau vest abu laidus?

    #3952
    Paulius
    Participant

    Asmeniškai – geriau vesk atskirus laidus. Man atrodo saugiau ir mieliau, kai žinai, kad jei per netyčia ir “plosies”, tai koks apsibrūžinęs pliusas nesugalvos į korpusą pasitrinti ir patrumpinti.

    #3953
    agniusm
    Participant

    Laba. Truputi gero nuveikiau, prilipdziau lempas ir galini sparna suderinau:

     

    IMG_20120122_163012.jpg

    IMG_20120122_163001.jpg

    IMG_20120122_162945.jpg

    IMG_20120122_162953.jpg

     

    Bendras vaizdas:

     

    IMG_20120122_163127.jpg

     

    Reikejo ir man papozuoti :D

    IMG_20120122_163543.jpg

    #3954
    E-MAX
    Participant

    Grazus darbas , bet tikrai ne manajam stiliui .

    Biski ne i tema :

    Ei kas naudojat solidworks ? zinau kad Sharunas tikrai naudojasi

    tai va klausimas paleidziu reikiamai detalei Simulation express ir man parodo kas ji lankstos , bet joku raudonu luzio tasku Ir tas rodiklis buna 1.1 , tai iseina kad detale tikrai laikys ? ir nenulus nuo pastoviu kilnojimu ?

    #3955
    Šarūnas
    Keymaster
    Quote:
    Ei kas naudojat solidworks ? zinau kad Sharunas tikrai naudojasi

    tai va klausimas paleidziu reikiamai detalei Simulation express ir man parodo kas ji lankstos , bet joku raudonu luzio tasku Ir tas rodiklis buna 1.1 , tai iseina kad detale tikrai laikys ? ir nenulus nuo pastoviu kilnojimu ?

    Visų pirma reikia pasirinkti teisingą medžiagą. Tuomet, paleidus modeliavimą, po grafiku bus parašytas Yeld strength – medžiagos tvirtumas. Jei tavo grafikos tokios reikšmės nesiekia – viskas gerai.

    #3956
    E-MAX
    Participant

    Metalo pavadinima reiks pasiklausti pas pardavejus , o Seip viskas gerai su alloy steel ir iron laiko jokiu specialliu maza angliu nenaudojau , tai mano numatyta apkrova su rezervu .

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.