Home Forums Motorai / perdavimas Problema 250w

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #13598
    Aurimasp
    Participant

    Sveiki,gavosi taip kad surinaku kolegai dvirati su 250w 36v hub tipo varikliu, komplektas pirktas naujas, pardavejas dievagojos kad isimtas naujas is dviracio.
    Beda tame kad gaves daugiau apkrovos vis pradeda drebeti is to pasekoje issjiunge kontroleris ji. Ant laisvu dirba visiskai normaliai.
    Kur pradeti ieskoti problemos?

    • This topic was modified 8 years ago by Aurimasp.
    #13600
    Tadas
    Participant

    Jei variklis su holo davikliais greiciausiai nesurasta teisinga holu pajungimo kombinacija.Liudnesnis scenarijus jei yra reduktorius viduj ir tie 3 plastikiniai dantratukai brokuoti ir kai gauna apkrovos pradeda strigt valdiklis atjungia del virsytos max sroves.

    #13607
    Martynas
    Participant

    kad dažniausiai su holais arba nesisuka visai, arba iškart nekaip sukasi nebent kur gero kontakto nėra holų laiduose, bet garsas toks, kad kas viduj mechaniškai strigtų ir kontroleris poto atjungia srovę:/ pabandyt išsiardyt ir pažiūrėt kas viduje

    #13608
    Aurimasp
    Participant

    Holo davikliu ne kvapo jame, nu pardavejas kaip ir sutinka kad varikli pakeisti kitu, tai nedristu jo ardyti.

    • This reply was modified 8 years ago by Aurimasp.
    #15098
    karpis
    Participant

    Nekursiu naujos temos bet paklausti noriu apie tokius 250W reduktorinius
    motorus, dažniausiai būna nebrangiuose gamykliniuose e.dviračiuose, tarkim
    priekiniam rate, 36V 250W (turiu vieną tokį ‘8Fun’ sugadintu reduktorium, ir noriu žiemą ‘pažaisti’ su juo.
    Klausimas tai būtų-jei tarkim padaryt kažką panašaus: https://www.youtube.com/watch?v=acP6Lh1dcOY
    (pusiau atvira motoro konstrukcija, motoras nebe rate)
    Kiek galios galima išgauti? Jei nekeliant voltų, bet keliant amperus? (nes geresnis motoro aušinimas) Kas pasakytų, tokio motoro apvijos-kokia joms ribinė srovė (20A 30A ar kiek?) esant tokiam aušinimui.
    -perdavimą tinkamą parinktume (motoras ne rate)
    -norisi mažiau voltų, daugiau amperų (pvz.30V x 30A)
    -naudoti pvz.8S Leaf’o akumus, arba del svorio RC LiPo akumus
    -lengvas turėtų gautis visas dviratis (jei konkrečiai, plentinis) ir viskas kas susije su e.dalimi-lengva.
    -galia norima 500-1000W (ar kiek daugiau)
    -max.greitis 40-50kmh (ar kiek daugiau)
    .
    -kokį valdikli rekomenduotumėt? ne ultra-prabangu, bet kad dirbtų su ivairiais voltų-amperų custom nustatymais, komunikacija nustatymams pvz. per BlueTooth. dirbtų su nestandartinėm įtampom. max.galia – na gal iki 40A.
    dar geriau jei būtų ir sensored/sensorless/sine wave režimai.

    #15099
    sopkis
    Participant

    Šiaip jau turėtum kaip ir žinoti tą teorijos dalį, kad jei forsuoji variklį, reiškia keli apsukas, kadangi Galia=Rpm*sukimo momentas. Jeigu tu kelsi tik srovę, tai kadangi vario kiekis apvijose nepakito, o aktyvinė apvijų varža ta pati, tai ta didesnė srovė dalinai eis ir į šilumą. Aišku jei tu kaip tam video pervyniosi variklį mažesniam vijų skaičiui (didesniam kV), tai išspausi daugiau nei iš standartinio variklio. Aušinimas tokio atviro variklio aišku geras, bet kažkaip nuo dulkių visgi reikti apsaugoti.

    #15102
    karpis
    Participant

    šiaip prisipažinsiu-e.teorijos mažai žinau, ne tos srities esu specialistas, čia tik hobis, galima studijuoti viską internete ar literatūrą, bet l.daug laiko užimtu, nei kad paklausti forume.
    paprasčiau būtų jei kas pasakytų-na maždaug tokią srovę perneštų apvijos. Arba kažkokia įsivaizduoju priklausomybė – apvijų vielos skersmuo//tam tikri max.amperai? (įsivaizduoju nuo vielos storio priklauso, nes pvz.dviratyje kurį realizavom 12V motoru, apvijų viela stora, tai ir perneša ir 100A).”8fun” motoro apvijas reiktų matuoti (dabar ne po ranka).
    .
    Suprantu kad gamintojas motoro daugmaž optimaliai viską paskaičiuoja, na bet nedraudžiama paeksperimentuoti, ir nukrypti nedaug. Pvz. noriu naudoti 30V vietoj 36V, bet padidint amperus. Kodėl? prie turimo Leaf akumo reiktų nupirkti papildomą tokį pat, ir būtų norima įtampa. Bei akumus panaudočiau ir esamam dviračiui, būtų jų 2vnt. Keliant įtampą su Leaf celėm, gaunasi (man) nepriimtinas svoris jei 12S ar daugiau. Dar. 8S konfigūracijai yra ir RC pakrovėjai ir Cell-logai.
    .
    Pavyzdį iš Rusijos parodžiau kaip variantą apie ką mąstyčiau. Pasikartosiu, mintyse tik ‘lightweight’ dviratis plentui, važiuoti tik sausu oru. Pagal mane jis ten variklio nepervyniojo (gal nepastebėjau), tik panaudojo jo dalį. Sako irgi kad apvijoms nieko nenutiko per 2metus (velesnis video): https://www.youtube.com/watch?v=goU89pU_zTo
    ten donoras 500W “Bafangas” bet jis lyg šnekėjo apie 3500W galią ir temperatūrą neviršijančia 80c. Mane tenkintų 2-3 kartus mažiau, iš 250W donoro.

    #15103
    sopkis
    Participant

    Iš variklio jis panaudojo tik statorių ir rotorių, tvirtinimus perdarinėjo, apvijos pervyniotos. Nueik į ebikes.ca variklio simuliatorių, pasirink reduktorinį variklį ir pabandyk įvairias režimais (ir su didelėm srovėm taip pat) variklio NVK pažiūrėti. Pats pamatysi kad prie didesnių srovių torque nepadidėja tiek kiek tu srovės daugiau paduodi, nes NVK mažėja. Taip kad vienintelė išeitis tau variklio peryniojimas ir įtampos kėlimas. Nes prie didesnių galingum labai žemų įtampų naudojimas irgi neapsimoka, procentaliai nuostoliai laiduose didesni nei aukštesnės įtampos sistemose, reikia storų laidų, kurie visų pirma daugiau kainuoja, ir ne visada lengva juos sudėlioti.

    #15104
    sopkis
    Participant

    Dėl srovės didinimo labai paprastas ir tikslus palyginimas – turi laidą kuris laiko neperkaisdamas 100W prie 10V įtampos ir 10A srovės. Nori dvigubai galios – ką darai? Bandai nusiurbti 20A prie tos pačios įtampos, dėl ko laidas perkaista ir sudega, ar padvigubini įtampą iki 20V ir imdamas 10A visgi gauni dvigubai daugiau galios. Tas pats gaunasi ir su varikliais. Trumpam laikui iš bet kokio variklio gali saugiai paimti 30-50% daugiau galios, bet jei nori 2-3 kartus ilgalaikio padidėjimo, tai be specialių veiksmų nieko nesigaus. Paforsavus tik keliant srovę galima lengvai sudeginti variklį ant pirmos ilgesnės įkalnės.

    #15105
    karpis
    Participant

    Ačiu, šiandien jau sėdėjimas prie kompo baigtas, ebikes.ca-patyrinėsiu, srovės didinimo esmę manau kad suprantu. Betgi sakau aš galvoju gal ir apie nedidelį pokytį, kaip sakiau 30V vietoj 36V, jei stock kontroleris duoda kiek ten 7-8A? tai gal aš su atvira variklio konstrukcija galiu bent 15-20A? ir truputi mažesniais voltais. Žinoma reikia bandyti nes donoras nepanaudotas mėtosi garaže. Taip pat aš pamastau ir apie 2vnt. motorus panašioje konfigūracijoje. Yra tam tikra dar neišgryninta mechaninės dalies idėja..
    .
    Taigi ne pirmas projektas, padarėme jau žemavoltę sistemą, nepaisant žinojimo ir komentarų kad taip NVK bus mažas, perkais, be srovės ribojimo ir t.t. Bet eigoje sprendėme kylančias problemas, ir aparatas tebevažiuoja iki šiol. Ne stebuklas, turi ir minusų, bet įvertinant koks nedidelis projekto biudžetas, tai laikau pasiektas neblogas rezultatas, dviratis lenkia gamyklinius ‘Pedelec’ ir ‘Speed-Pedelec’ dviračius (pastaraji lenkia nedaug), kainuojančius daug kartų brangiau. Galiu lyginti nes ‘S-pedelec’a’ irgi eksploatuoju. 2-3KW aparatai tai jau kita kategorija, o kadangi poreikiai skirtingų žmonių skiriasi, aš ir apie naują tokį nelabai mastau. Kaip rašiau ‘lightweight’ šalininkas, tai smarkiai susiję su praktiškumu
    ir galimybe užnešti dviratį laiptais į patalpas esančias 3-4 aukštuose.

    • This reply was modified 7 years, 5 months ago by karpis.
    #15107
    sopkis
    Participant

    Pati geriausia išeitis tavo atveju – temperatūros daviklis tarp pervyniotų (ar bent jau perjungtų į trikampį) apvijų. Pradžiai tik stebi temperatūrą kad susidaryti NVK vaizdą skirtingais režimais, o važinėjimui pvz 80° apriboja pusę gazo ar srovės, 100° išjungia variklį.
    O dėl kontrolerio tai visokie bliutufiniai konfigūravimai kerta per kainą. Paprastas kinietiškas už 20$ perdaromas į norimos galios ir apribojimų.

    #15116
    Nemirtingasis
    Participant

    Karpis, kokios galios (itampos, sroves) tau reikia ?

    #15117
    karpis
    Participant

    Nu pvz. rašiau, pačioje pradžioje šios temos, pirma mano žinutė.

    pvz. 500-1000W, pvz. 30V 30A (iš standartinio 250W 36V motoro,
    atvira konstrukcija, arba pragręžus daug skylių dangčiuose)

    perneštų apvijos 30A/neperneštų? tai kas įdomu pirmiausa, prieš
    užsiimant mechanine dalimi, ir kontroleriu. ar tik praktinis bandymas
    parodytų?

    #15118
    Nemirtingasis
    Participant

    Kai as sau pirkau motora kartu su valdikliu 48v 80A ~4kw (gearless), tai gavau varikli ir ant jo parasyta 2000w o valdiklis 48v 80a, pravaziavau jau apie 4000km, dviracio greitis iki 70kmh ir jokiu problemu su kaitimu, tiesiai vaziuojant nenaudoja 4kw, bet lipant i kalnus tai tikrai, nes ir skaiciuokles o ir ne tik, rodo, kad i kalna vaziuojant naudoja visus 4kw ir neperkaista, negaliu pasakyti kaip su visais kitais varikliais, bet esu ne viena isbandes su perkrovom iki keliu kartu tai per 1-2 minutes tik stipriai isyla,
    jei savo varikliui duosi tiek apkrovos (iki 1000w) tai manau gali svilti, o ir dantraciai manau nelaikys ilgai, kas liecia valdikli, turiu padares kelis prototipus, isbandyti ir pilnai programuojami ir turi temperaturos sensoriaus iejima is variklio, galima ijungti apsauga nuo perkaitimo, jau esu ir tai isbandes, veikimo itampa nuo 14 iki 50V, srove iki 25A, sia savaite gal spesiu isbandyti su 40 ar net 50A apkrovimu ir per galingu motoru – tuo paciu 4kw kur turiu, jei butu ne dantratinis variklis tai ir regeneracija galima ijungti, jei domina parasyk.

    #15119
    karpis
    Participant

    Dėkui, aš tik teoriškai klausinėju. Kad užsiimti su mechanine dalimi (nemažai
    darbo), geriau pirma pasvarstyt ‘kas būtų jeigu’. o kodėl 250W 36V donoras?
    Nes tokį vieną turiu, o ir kitų gali pasitaikyt iš standartinių gamyklinių
    250W el.dviračių.
    Gal reduktoriaus dantračių visai būtų galima atsisakyti..
    Varikliai visi kaista, tą žinau, gal pas tave apkrova nedidelė, ratai maži,
    arba nevarai gal visą laiką 70kmh.. O jei ir varant-nekaista, tai turi dar
    rezervą (100kmh? ;).
    Savadarbis valdiklis-įdomu, gal kada susirašysim, arba paskelbsi
    daugiau info forume? Aš kol kas važinėjau su ‘akmens amžium’-DC motoru ir valdikliu.

    #15120
    agniusm
    Participant

    Į DC temą. Turiu 500 vatų valdikliuką, ar jie su holo rankenom naidojami? Man aktualu būtų info kaip sumažinti greitį. Darau savo dukrai pedal car naujiem ir turiu redukcijai viską bet greitis 15kmh. Norėčiau 8kmh. Gal kas patars?

    #15121
    sopkis
    Participant

    Agniusm – tau reikia holo išėjimo įtampą apriboti prieš kontrolerį. Darai reguliuojamą stabilitroną su tl431 jis greitį sumažins iki 60%, jei bus per daug tai teks operacinuką dameistrauti, kad padengtum visą diapozoną.

    #15122
    aleksanderis
    Participant

    O gal paprasciau butu sunta paploninti(islituoti viena).Sroves butu maziau ir greitis sumazetu.Nu bet sia is dviraciu patirties ir vejo pasipresinimo. Tavo atveju vejo pasipresinimas mazas,bet gal ir pakaks.

    #15123
    Šarūnas
    Keymaster

    Jei valdiklis yra speed control tipo, greičiausiai pakaks paprasčiausio rezistoriaus nuosekliai rankenos išėjimui. Kai viskas išjungta su testeriu pamatuok valdiklio įėjimo varžą į GND (gal bus koks 1-10k) ir tada trečdalio nominalo rezistorių prijunk nuosekliai. Pvz. jei išmatuoji 10kΩ, junk 3.3kΩ.
    Jei valdiklis torque control arba torque emulation tipo, tada jau sudėtingiau. Bet greičiausiai žaisle nebus toks fancy valdiklis.

    #15124
    agniusm
    Participant

    Na valdiklis tikrai ne torque control :) pirktas jis atskirai, o gaminu žaislą iš vaneros:)
    Dėl rezistoriaus ir buvo įdomu, kadangi domino rankeną būtent taip ir jungiau, o su holo neaišku buvo. na, reikės pabandyt, variantų yra. o kaip valdikliuse įvykdyta LVC funkcija? kiek sudėtinga 24v valdiklį perdaryti 12v?

    • This reply was modified 7 years, 5 months ago by agniusm.
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.