Home Forums Bendras Qulbix + Cromotor

Viewing 15 posts - 21 through 35 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #13832
    karpis
    Participant

    Man tai pagrindiniai elektrinio dviračio privalumai -kad jį, jeigu panešamas
    be streso (iki 30kg, na maksimum 35-40kg) galima laikyti kad ir bute/ofise,
    kur saugu, kuro užpylimo vieta (rozetė) šalia.
    Sunkus el.dviratis neturi šio svarbaus (kaip kam, aišku) privalumo -ir kuo
    tada geriau už benzininį motorolerį/motociklą? Kad bekvapis ir beveik begarsis,
    arba nebent itin aukštais tech.parametrais (moto irgi būna tokių).

    Elektra- šiuolaikiška, futuristiška, veža – tai suprantam ir palaikau. Bet
    jei reikia tik dviratės transporto priemonės, o svoris-nesvarbu -tikrai galima
    rasti benzininį, kuris ir gerai važiuos, turės viską suprojektuotą
    gamykliškai, ir kainuos mažiau, bei bus “street legal”, nuvažiuojamas atstumas apribotas benzo kolonėlių tinklu.

    #13838
    AndriusR
    Participant

    Šiaip pats dar bandau susidėlioti savo poreikius iki galo i išsiryškinti ko pats noriu, todėl visų nuomonės ir argumentai padeda kažkiek apsispręsti ir nukreipti tam tikra linkme. QS273 dėl galios viskas su juo gerai, bet kas liečia svorį tai jau man per sunkus gerokai.
    Grįžtant prie rėmo temos aš suprantu, kad toks daiktas nebėra jau visiškai dviratis, bet tikslas susirinkti tokį daiktą kuris būtų kuo panašesnis į dviratį. Dėl to 76mm pločio Qulbix Q76R rėmas atrodo labai patraukliai. Prie šio rėmo manau tiktų MXUS būtent dėl savo svorio ir aš jo tikrai neatmetu. Tai realiai kandidatai yra 3: MXUS, QS205 ir Cromotor.
    Darbe kur palikti tikrai turesiu gana saugiau, uždara filmuojama erdvė požeminiame garaže, plius dar ptirakinčiau.
    jeigu taip žiūrint tai geriausia būtų turėti du dviračius, vieną paprastą važinėjimui į darbą, o kitą galingą visšką offroaderį. Bet kažkaip norėčiau apsiroboti vienu el dviračiu.
    Kadangi, esu “žalias” šitoj sritį, pritariu tiem kurie sako ,kad susirnkt reikėtų paprastesnį ir pigesnį variantą pasibandymui ir tt… Bet esu per didelis tinginys, kad pirkčiausi tuos pavadinkim “tarpinius” variantus. Todėl norisi kažką iškarto gero ir kokybiško susirinkti. + esu iš tų žmonių, kurie galvoja, kad gero daikto pigiai nenupirksi todėl esu linkęs “atgailėti” ir nusipirkti maksimaliai gerus daiktus už savo nusibrėžtą biudžetą, nors prisipažinsiu dažnai pasitaiko ir permoku (X daiktas su krūva navarotų, kurių niekada nepanaudoju)… Na, bet gyveni žmogus ir mokaisi :) Pats esu analitinio mąastymo ir dažniausiai daiktus labai ilgai renkuosi, nes reikia krūvą alternatyvų išanalizuoti. Tačiau būna ir taip, kad grįžtu pavargęs po darbo ir nugali tas vaikiškas “noriu”. Tai vat sėdžiu, skaitau ir analizuoju ką geriausiai pasirinkti, kad taip neatsitiktų.

    #13840
    AndriusR
    Participant

    Karpis, man tai būtų ne tik transporto priemonė ar laisvalaikio praleidimo būdas, bet ir hobis. Čia gal net labiau iš įdėjos, nes kaip transporto priemonė man ji tikrai neatsipirks ir aš apie tai nė negalvoju. Nuvažiavimas nuo taško A iki taško B bėra mano pagrindinis tikslas.

    #13841
    Tadas
    Participant

    Andriau pasikartosiu bet patariu tikrai pabandyt pravaziuot su kuo daugiau aparatu pries dedant galutinius taskus.Metu laikas tam tinkamas ir siemet kiek suprantu daug kas ne tik is Vilnieciu atsinaujina technika savo.Tai va tarkim kiek zinau Karolis turi qs huba savo aparate kiti turi mxus V2 hubus Romualdas berods turi kazka panasaus i cromotor tai palyginti ir pasirinkt tikrai yra is ko.

    #13842
    Linas
    Participant

    truputi info is savos patirties:
    kiek esu dares remu, o ju buvo ne du, tai man maksimalus bendras remo plocio limitas yra apie 125mm. idealiausias kai nevirsija ~100mm.
    kad ir su 8kw varikliais, man nesinoretu dviracio kuris sveru daugiau 40kg…
    mxus ar qs (cromotor) 3kw varikliukai lyg ir nieko, tik kad jie negali ilgai islaikyti dideles galios, pvz gs (jis realiai siek tiek galingesnis uz mxus) su 150a kontroleriu (tarkime analogas adapto max) smagiai vaziuoja kokius 5km, veliau jei nera apsaugu labai didele tikimybe perkaitinti, o jei yra sumazeja galia ir lieki siek tiek nuliudes.
    del sios priezasties as darau skysciu ausinamus mxus analogus. zinoma sistema labiau kompliktuota, bet sutaupai keleta kilogramu.
    adapto, kaip Agnius ir minejo yra neblogas daiktas, bet galima ir pigiau, tik gal ne toks user friendly. siuo metu naujajame savo projekte testuoju gan idomius kontrolerius, ir tikiuosi keliu men begyje pasiulyti isigyti.
    del akumuliatoriu, mano manymu jei daraisi rimtesni varianta, tai reiktu rinktis tik dideles galios atidavimo celes, kaip samsung 25r, sony vtc4, sony vtc5…

    #13844
    AndriusR
    Participant

    Tadai, manau bandysiu pasinaudoti tavo patarimu ir išbandyti bent jau keletą variantų.

    Linai, o pas tave galima užsisakyti tokių motorų? O gal galima ateiti su savo varikliu ir už sutarta europinių pinigų sumą padaryti skysčiu aušinamą. Kažkiek jau esu skaitęs apie motorų perdarymus į skysčiu aušinamus, tačiau nelabai suvokiu dar kiek jie padeda. PVZ jei su GS “smagiai” gali važiuoti 5km, tai kiek km būtų su skysčiu aušinamu MXUS analogu? Gal kiek ir kvailai klausimas skamba, bet nežinau kaip kitaip paklausti…
    O apie kokią galia kalba eina gerokai paspaudus su 150A kontroleriu ir kiek V akumo konfigūracija? Kas liečia celes tai perskaitęs toną puslapių įvairiausiuose forumuose galvoju min 20A celes imti 25R arba HE4. Pradžioj dar naiviai galvojau, kad daryt galima daug P konfigūracija su pvz NCR18650GA, bet kai pasiskaičiavau kokio dydžio tai turėtų buti packas greit atsisakiau šitos minties. Dar visai neblogas variantas atrodo ICR18650HG2 (3000mAh – 20A) tik va nerandu kur jų pirk.

    #13845
    Šarūnas
    Keymaster

    Kažkaip skaitau ir galvoju, kad šoki aukščiau bambos. :) Aišku idealu yra iš pirmo bandymo pasidaryti tobulą aparatą, bet taip nebūna… Visi pradėjome nuo kažko paprasto ir po to lipdėm aplink.
    Aušinimas skysčiu reiškia, kad turės būti vamzdeliai, radiatorius, išsiplėtimo bakelis, siurblys – daug papildomų agregatų. Manau, kad tau to tikrai nereikia, dauguma važiuoja su paprastais motorais ir kasdienai to pilnai pakanka.
    Kaip jau sakė, gali pasibandyti kelis, pralėksi, pažiūrėsi kokios yra realios galimybės ir tavo poreikiai. Manau jau ir vidutinės galios aparato pilnai pakaks, kad apsiašarotum.

    #13846
    agniusm
    Participant

    Dar geriau, sėdi, ir lauki, kol protingi žmonės pasiūlys savo dviratuką, kur per daug galvoti nereikės, pvz Linas ir Neematic. Turėsi galios tiek, kad reikės galvoti kur ją dėti ir dviratis atrodys gerai, o ne karstas. Iš karstų man labiausiai patinka Flux Beta.
    Toliau burbant, stebuliniai varikliai yra geras dalykas, nes išmetį vieną nenaudingumo mazgą, supaprastini agregatą, bet kai kalba palinksta apie variklius kurie sveria 12+ kg, darosi visiška nesamonė, juo labiau, kad tokius variklius deda žmonės į off road. Suprantu jei 15, 20 kg motorus dėtum į plentinuką, viskas OK, bet bekelei yra mid drive ir privalumai mano akimis persveria nuostolius.
    Akumuliatorių siūlyčiau dėti tokį kurio užteks atlikti planuojamą darbą. Kas virš to, jau yra viršsvoris, geriau pasirūpinti greitu įkrovimu. Man patinka mano Makita suktukas, pasikrauna per 20min :)

    #13876
    AndriusR
    Participant

    Hmmmzzz, kažkur kažkaip atradau Lino naują mid-drive projektą ir nebežinau ar čia buildintis hubinį ar laukt kol paskelbs visas detales ir kainas…

    #13877
    Tadas
    Participant

    Andriau tau tikrai nepatiks to dviratuko kaina patikek:)

    #13878
    AndriusR
    Participant

    Nė neabejoju :) tik klausimas ar turi Linas planų pardavinėti KIT’us, nes kiek suprantu bent jau pradžioj neplanuoja.

    #13879
    agniusm
    Participant

    Jei viską suskaičiuoti, kiek kainuotų tie visi komponentai?
    Remas 700, variklis 500, midi-e 500, šakė 400, galinis amortizatorius 200 ratai po 100, akumuliatorius 800? stabdžiai 300, plius vairai, sėdynės, vairo guoliai pedalai, grandinė, žvaigždžių blokas, myniklio velenas it t.t.
    Aišku gausis pigiau, bet nebus ką lyginti, visgi pirmas projektas ir bus pirmas projektas.

    #13884
    Linas
    Participant

    Su ausinamais varikliais max galia gali gauti keleta kartu ilgesni laiko tarpa, o pastovi galia taip pat padideja.
    Sarunai, as taip drasiai neteigciau kad sokama auksciau bambos, mat kiekvienas zmogus skirting as.
    Pradziai tikrai verta pasibandyti forumieciu technika, kad suprasti apie ka eina kalba.

    #13886
    Linas
    Participant

    Del kainu,
    Jei darantis naudojant naujas Dalis, tai sutaupyti nelabai pavyks, jei imanoma nupirkti panasiu komponentu visa dvirati. Jei naudosi devetas, tada sutaupyti imanoma.

    #14030
    karpis
    Participant

    Tai kaip, AndriusR, ar pasirinkai variantą? Jei nori vartoti o ne užsiimti kūryba, tai štai kaip tik tau variantas, jei gali skirti kaip rašei 4000eur.:
    http://www.skelbiu.lt/skelbimai/elektrinis-mopedas-23376719.html
    (pavadinimas teisingas-ne dviratis, o elektrinis mopedas)
    Jei nori visgi kurti, nemanau kad savarankiškai ‘pirmas blynas’ geriau gautusi,
    gali kur nors nepasisekti, ar tai konstruojant ar siunčiantis komponentus,
    o čia dar ir garantija suteikiama.

Viewing 15 posts - 21 through 35 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.