• This topic has 19 replies, 5 voices, and was last updated 7 years ago by Tom.
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #15373
    egidijus
    Participant

    turiu el. dviratį jau 6 metus, tačiau baterija silpnai veikia. nusipirkau naują 12 ah 36 V, bet pakeitus nieko geriau nepasidarė (baterija kinietiška- susinervinęs išmečiau ir pastačiau seną lifepo4 12ah36v. Anksčiau nuvažiuodavau 40 km, dabar tik 20. Ar galėtų būti priežastis kontroleryje ?

    #15374
    Tyro
    Participant

    Jeigu nuvažiuoji 20km dabartiniu metu tai pasiūlyčiau palaukti kol atšils. Headway bijo šalčio. Atšilus orams nuvažiuosi bent 25km ir geriau trauks. :)

    #15375
    minde28383
    Participant

    siaip tai baterijos nereikejo taip greitai ismesti :)

    siulyciau
    pamatuoti itampa po akumo ikrovimo voltmetru/testeriu,
    “isvazineti” akuma iprastu rezimu,
    tada pamatuoti kiek voltu akumas “rodo”. Issiaiskinti nuo kiek voltu kontroleris atjungia akuma.

    Gal dar kokie komponentai pasikeite dviratyje apart akumo? Gal vaziavimo stilius pasikeite? Nuvaziuojamas atstumas per pus neturetu sumazeti kad ir koks prastas kiniskas akumas bebutu.

    #15838
    egidijus
    Participant

    Sveiki, pamatavau įtampą, baterija važiuojant esant apkrovimui atsijungia įtampai kritus iki 30V. Po to pakyla iki 36 be apkrovimo, ar tai normalu?

    #15839
    Tom
    Participant

    Ta prasme rodo 36V o kai pradedi važiuoti krenta iki 30V ar žemiau? Ar dar nuvažiuoji kokį tai atstumą?

    #15840
    egidijus
    Participant

    Prie išsikrovimo ribos t.y. kai būna apie 36V, pradedu važiuoti, įtampa krenta, jei krenta iki 30V, atsijungia baterija, turbūt apsauga. pakrauta būna apie 40V. Variklis rodo galią iki 750W. Kai rodo 36V darvažiuoti galiu, smarkiai nenaudodamas galios. Pagal patarimą forume pasistačiau Speedict analizatorių, kad matyčiau realiu laiku viską – rodo ie įtampą, motoro naudojamą galią W ir kitus parametrus.

    #15841
    minde28383
    Participant

    Ar normalu. Yra ivariu normu… :) Kas vieniem baisu kitiem norma.
    Prie apkrovos vieno tipo baterijoms itampa krenta labiau, kitoms maziau. Kuo akumas senesnis, ar daugiau ciklu iskrovimo, ar prastos kokybes celes, tuo labiau itampos kritimas gali pasireiksti.

    lifepo4 12ah36v.
    Kiek metu akumui? Kur pirkai, kiek mokejai, kokios celes? Gal matavai kiekvinos celes itampa? Gal sugedus kuri nors cele? Kontroelris programuojamas? Galima pakeisti zemutine itampa prie kurios atjungia varikli? BMS koks, kokie spec’ai jo?

    #15842
    minde28383
    Participant

    Siap gal ir negalesi atsakyti i tuos visus klausimus, bet visai galimas dalykas kad akumas paprasciausiai paseno ir nebelaiko apkrovos ir krenta itampa, nors taip pat labai galimas dalykas kad viena ar keleta celiu sugedo ir gal galima minimaliom islaidom pataisyti akuma. Jei pats kiekvienos celes itampos negali ismatuoti, neiprieinu prie tu celiu ar pan. Tai duok kam nors ta akuma patikrinti it gal but gal dar jis atsigautu jei paaisketu kad tik pavienes celles nusproge.

    Jeigu galetum ismatuoti kievienos celes itampa ir pasirodytu kad visos celles vienodai issikrove / pasikrove tai galima but manyti kad visas akumas nusilpes, na o jei paaisketu kad cellese yra skirtingos itampos, tai galima butu gaivinti akuma keiciant pavienes celles.
    Cia forume yra zmoniu kurie uzsiima akumais, jei nori jie patikrins, tik nezinau kuriam tu mieste, ir kuriam jie mieste, ir ar tu nori isleisti pinigu tam reikalui. Gal but reiktu siusti, gal but tau paciam vaziuoti, ir gal but, galu gale, paaisketu kad tavo akuma reikia ismesti :P o gal ir atgaivintu :)

    #15843
    egidijus
    Participant

    Šiaip akumui 6 metai, tai gal ir paseno, esu Vilniuje, jei kas apsiimtų patikrinti ir ar pataisyti- būčiau dėkingas. O gal kas galėtų ir naują surinkti, mano dviratis toks kaip šitas (rėmas ir baterijos talpinimas jame)

    http://www.ebay.de/itm/e-Bike-Pedelec-Cruiser-Herren-Fahrrad-Beachcruiser-Chopper-Basmann-3000W-Bobber-/171998753724?hash=item280becb3bc:g:MB4AAOSwMTZWRy9z

    #15844
    minde28383
    Participant

    mesk per borta ta akuma. Arba ne, geriau mesk i lauza, nemaciau youtubej kas kas i lauza imestu.

    Jei rimtai tai siaip ebayjuj yra neblogu celiu uz gera kaina, packai beveik surinkkit arba pavienes celes. Yra ivariu 10S3P, 10S6P etc. iz kleis svarus siuncia i LT.
    ieskok:
    E-bike Battery 8700mAh / 8.7Ah / 36V / 30x Panasonic NCR18650PF / 10S3P

    uz kokius 250 eu gali pasidaryti nauja gera packa, o gal net truputi pigiau.

    #15845
    minde28383
    Participant

    Labai grazus dviratis.
    imk/siuskis naujas celles.
    dalituos/davirins tau vilniuj.
    Ir prie to pacio isidek kita kontroleri kad paduotu truputi daugiau amperu, nes jei jis detas pries 6 metus, tai bus silpnokas gal. Ikvepsi dvirati naujam gyvenimui.

    Kokiu greiciu vaziavo tavo dviratis kai buvo naujas?
    Koki greiti pasiekdavai sekanciais metais ir dabar koki pasieki su pakrautu akumu?
    Kokiu greiciu noretum kad vaziuotu?
    Ar nori kad greiciau begetusi?

    #15846
    minde28383
    Participant

    Pries perkant issimatuok kiek vietos yra reme baterijoms.
    18650 cell’es ilgis 65mm

    #15847
    minde28383
    Participant

    Cia per tuos rasinejimus mano nepamatys tavo post’o.

    Egidijus klausia kas pataisys ar surinks nauja akuma Vilniuj.

    #15848
    agniusm
    Participant

    O gal pakrovejas pilnai neįkrauna.

    #15849
    egidijus
    Participant

    Ačiū už komentarus. dviratis buvo atsisiųstas 2011 m. iš USA (https://www.prodecotech.com/)sudedamas 26″ ratais, iš to dviračio liko tik el. dalis, nusipirkau Bassman rėmą, “kuro baką” kur dedasi baterija, dviguba amorizuojančia Rockshox šakę ir pats persidariau. Dviratis važiuodavo apie 33 km/h, bet pasikeitus KET tokį reikia registruoti, tai įsidėjau Speedict mikroschemą, kuria galima riboti max. greitį. iki 25 km/h. Su ja pamatavau talpą baterijos vakar, tai iš 12 ah liko 7 ah. Pakrovėjus turiu kelis, nes ir dviračius tris el., aišku vienas žmonos.

    Labai būčiau dėkingas, jei padėtume patarimais:
    Vakar su 7 ah pravažiavau 25 km, todėl reikia bent 14 ah akumo. minde28383 nuorodoje yra tokių, tik prie jo reikia BMS, gal ir kontrolerio kito.

    toks tilptų:
    http://www.ebay.com/itm/Li-ion-18650-Akkupack-10S5P-36V-14-5Ah-Panasonic-NCR18650-PF-/321876606887?hash=item4af1573fa7:g:nX8AAOSwcUBYUplV

    kokio rekėtų BMS ?

    #15850
    Tom
    Participant

    Taip prie sito akumuliatoriaus reikia BMS, reiketu kokiu 30A. Kontroleris reikalingas kitas, galingesnis, jeigu nori greiciau isibegeti arba i kalnus greiciau vaziuoti. O siaip uz panasia kaina as tau galiu ir cia surinkti Lietuvoj akuma, su BMS.

    #15851
    egidijus
    Participant

    Tom , Vilniuje ?

    #15852
    Tom
    Participant

    Ne, deja esu nuo Vilniaus per 90km :) bet siais laikais tai menka problema manau.

    #15854
    egidijus
    Participant

    90 km ne problema, galme pradėti tartis,dėl akumo su bms, bet reikia ir kontrlolerio, kur ji paimti,kad tiktų ?

    Aš prisipažinsiu, lituoklį nusipirkau tik prieš mėnesį, taigi esu labai nepatyręs.

    Galėčiau atsiųsti nuotrauką, kur stovi akku ir kokie išmatavimai tiktų. Taip pat ir kontrolerio nuotrauką, nes ten laidų …..

    O baterijos reikia kuo talpesnės.

    Tiesa keista, motoro parametrai 500W, tačiau pikas 750 W, apie tai rašėvir gamintojas

    #15855
    Tom
    Participant

    Parasiau tau i privata.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.