Home Forums Skelbimai Reikia pagalbos su kontroleriu (remontas/pirkimas) 48V 30A 1000w

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #10348
    Maksas
    Participant

    Sveiki kolegos.

    Ar kas nors gali pagelbėti su kontroleriu?

    Trumpa istorija tokia: susirinkau e-dviratį.
    Ratas brushless 360 rpm @ 48v. 1000 w nominali (1500 w max. su 30A kontroleriu)
    Brushless DC. motor kontroleris buvo komplekte: KT48ZWSL-XFC15C 30A 48V (12 mosfet konfiguracija)
    Beterija 48V apie 19,4 ah is panasonic 18650 celių

    Su vieną kartą įkrauta per tris važiavimu pravažiavau 40km, kol išsikrovė ir pradėjo atjunginėti. Įkroviau baterija, pajungiau – LCD rodo kad tuščia. (bet nemirksi) Bateriją patikrino, su ja viskas ok (įkrauta rodo 54,4V)įkroviklis sureguliuotas 54,6V (berods) 2A
    Kontroleri junge atskirai, kazkas (C29 elementas) labai kaista ir atrodo jau beveik atsilituoja. Nors išardžius kontrolerį išoriškai dar daugiau klausimų kyla, matau kad daug kas perkaito matyt. Klausimas:
    Ar kas nors juos taiso, ar supranta?
    Ar apsimoka ji taisyt ir ieškot bėdos?
    Jeigu pirktis naują tai kur ir koki (gal daugiau nei 30A reikia?)
    Nustatyti problemą dar vienas klausimas, bet antras ar taisyt, ar gerint, ar naują pirkt tokį pat (nes man čia tiesiog nepasisekė brokuoa gaut), ar kokį kitą (galingesnį?)

    8 647 347 penki trys
    Maksas (Vilnius)

    Visos nuotraukos čia: (spausti foto)
    http://imgur.com/xohVvZY,pWYuN1d,Shdpg1D,s0KzCLt,ZbV0VIH,WWcFtJQ,quNT0yu,y4DqyD1,EexAPOv,PKp6jED,C7p40Ce,cBLrTZ5,xuWYBiX,g8trm3a,3hIDhpu,iioqInt,SnofCvL,BAWvJsO,6NjNaf8,rM1uY8J,591UGhV,otc2HY9,kE8gDv3,mGskO5A,FMZCycy,wVTiSCN,AJDBsUP#26




















    • This topic was modified 9 years ago by Maksas.
    • This topic was modified 9 years ago by Maksas.
    • This topic was modified 9 years ago by Maksas.
    #10354
    sopkis
    Participant

    1. Reikėjo apibrėžti kaistančią vietą (C29), bet spėju kad čia konderis po LM7815, o tokiu atveju gali būti kad kontroleris beveik pilnai sudegė dėl sugedusio LM7815, nebent kažkas kito.
    2. Taisyti apsimoka tuo atveju, jei ne procesorius sudegė (kurio pirkti negausi) ir ne visi fetai, kurie lietuvoje gali kainuoti daugiau nei naujas kontroleris.
    3. Pasiieškok Ciuraz telefono forume, bent jau seniau turėjo nebrangių kontrolerių.
    4. Aišku būna ir kitų gedimo priežasčių, bet dažniausiai kontroleris perkaista ir sugenda – įsidėjus naują visada reikia pasibandyti ar neperkaista ilgiau pilnu gazu ar prieš statų kalną važiuojant.

    #10359
    Maksas
    Participant

    Ačiū sopkis už paaiškinimus.

    Dėl 1. Dėja aš šalia nestovėjau kai tikrino, vėliau kitas žmogus (ne elektrikas) man parodė kondensatoriu prie C29, kad atseit jis kaista, kuris LM7815 iš dešinės (gal ir ne jis, žiūrinti iš kitos plokštės pusės viskas gražiai sulituota ten, daugiau kitose vietose atrodo kad buvo paplaukę..

    Jeigu žinočiau ką tikrint ir kaip, tai kažką nustatyt būtų įmanoma, tačiau čia visai neturiu kompetencijos.

    Ilgiau nei kokias 5 min (gal 10 min) pilnu gazu tikrai nevažiavau. (Vingio parke buvo bandymai ta ilgąja tiesiąja iki tilto į žvėryną) aišku to galėjo užtekti, kalnų irgi buvo. Kad perkaist galėjo tai beveik neabejoju, bet kaip su tuo kovoti.

    Ar nupirkus naują kontrolerį neįmanoma jį patobulint kad nekaistų? (apsaugos/saugiklis) Arba taisat esamą.

    #10364
    jonas
    Participant

    tai kas nufotkinta tai yra LM317T. Jei c29 kondensatorius gautų įtampą didesnę nei parašyta ant jo ko gero jis būtų išsipūtęs,bet ant foto aš to nematau. greičiausiai tai +12-15V maitinimo šaltinis,po kurio dar turėtų būti +5V ir atrodo šalia jis ir yra ant 7805L. Jei aš neklystu,tai greičiausiai procesorius dar gyvas.12fet prie 30A nerealu,kad perkaito ir dar tiesiojoje.
    Logika:
    1.Nustipo LM7805-trumpas į “žemę”= kaista V9 LM317T.
    2.pramuštas C29-trumpina, kaista V9 LM317T.
    3. nešvarumai apatinėje pusėje(įtampos nuotėkis)bet iš foto sunku spręsti.
    Ir dar klausimas, ar kaista iš syk pajungus bateriją,ar įjungus jungiklį?

    #10370
    Maksas
    Participant

    Pasitikslinau , pasirodo elementas kuris kaito yra rezistorius, pailgas su juoda/balta/raudona/sidabrine juostelėmis, 7 nuotraukoje matosi pažymėtas R58 plokštėje.

    Pajungus viską, kaip supratau jau po 5 minučių jis įkaista gan stipriai. Tiesa “ijungt” galima tik per LCD valdiklį “ON” , bet kai dviratis nenaudojams per keleta minuciu (gal kaip tik tas 5min) LCD issijungia, nors grandine lieka pajungta… Įkaitęs elementas vėliau net atsilituoja nuo karščio. Taip supratau.
    Ar kaista visi kiti aišku reiktų pasiaiškint.. Tas pats ar kondensatorius vienas kitas smarkiau kaista.. Jeigu tai atsakytu į kai kuriuos klausimus.

    #10371
    aleksanderis
    Participant

    Yra taip:48v-rezistorius-lm317-krenas 7805. Tai nuo galo paziurek su multimetru Krenas 5v turetu buti,LM317 turbut 15v. Manau problema su Krenu arba lm317.Krenas tas kur TO92 korpuse”pusapvalis juodas uz LM317″

    #10372
    aleksanderis
    Participant

    O kaista LM317 todel kad krenas 7805 trumpas iejime. Cia mano toks spejimas.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.