Home Forums Motorai / perdavimas Variklis su bugniniais stabdziais

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #1935
    dzh
    Member

    Sveiki,

    turiu tokia savo numyleta, jau kiek senstelejusia, nors ir beveik nenaudota, Olandiska Gazelle.

    Vienas esminiu dalyku kurie joje patinka, kad turi stebulines pavaras (ne stebuklas) ir kiek reciau pasitaikancius bugninius stabdzius.

    Noreciau i prieki ideti varikli, tik stai su bugniniais stabdziais nelabai pavyksta rasti. Radau si bei ta Alibaboj, taciau, kad kas koki KIT’a parduotu nepavyko uztikti.

    Galbut parekomenduosite kanors?

    #4681
    aleksanderis
    Participant

    Regeneracija geriau uz stabdzius.

    #4682
    dzh
    Member

    Ar tikrai?

    Perziurejau kelis video internete, tai radau tik kaip stabdo ore besisukantis rata. Itariu, kad su 100kg inercija jie taip gerai neveiks. Tuscia rata net mano apsitryne dabartiniai stabdziai sustabdo.

    Gyvenu kalnuotoje vietoveje, nuo kalno iki 40kmh galima isibegeti, tai be rimtu stabdziu butu rizikinga… Na nebent koki rimtesni video parodysi :)

     

    Ir siaip as galvoju deti pigiausia licio akumuliatoriu ir tik 250w varikli, tai nemanau, kad jie daug sugebes pristabdyti.

    #4683
    Monica
    Member

    O vat kaip ruseliai pavaro kai nėr pinigų http://habrahabr.ru/post/142598/

    na gal negražu, netobula, bet žmogui užtenka. Ne visi turi pinigų brangiom detalėm, tai žmonės sukasi kaip kas gali.

    #4684
    dzh
    Member

    Monika, galbut geriau sis:

    hibridas

    #4685
    Linas
    Participant

    Monica, nemanau, kad teisingas zingsnis, plius cia neskaiciuojamas sugaistas laikas (nelabai rusu kertu tai galejau ir praleisti). ir manau kad pridejus tik truputi daugiau (galima sakyti sugaisto laiko saskaita) gautume tvarkinga el dviracio komplekta.

    plius ruso kurinys sunaudos kelis kart daugiau energijos vien tik ant perdavimo…

    #4686
    Šarūnas
    Keymaster

    Arūnai, ko tau tas monikos vardas taip patinka? Jau ne pirmus metus naudoji…

    #4687
    dzh
    Member

    Tai kasnors atsakys ar regeneraciniai stabdziai yra is tiesu efektyvus?

    #4688
    Tadas
    Participant

    Jei galvoji deti 250W varikliuka tai tikrai negalvok apie regeneracinius stabdzius.Gal netaip isireiskiau.Negalvok apie regeneracini valdikli kuris yra zenkliai brangesnis bijau pameluot ar netgi ne dvigubai uz elementaru.Siaip regeneraciniai stapdo tik efektyvumas manau didesnis ant didesniu varikliu ir kai reik stapdyti ilgesni atstuma ne taip agresyviai.

     

    Linai ten rusas raso kad visas projektas buvo daromas tam kad jam pasirode per brangu pirkt 500W sistema ir jis todel pasirinko RC nes is jo ispaudzia apie 1200W tik aisku finale raso kad turi 40km/h.Logiskai mastant arba sukimo momentas labai didelis arba nieko doro is tiek vatu nes greitis kaip to pacio 500W hubo.

    #4689
    Šarūnas
    Keymaster

    Su regeneracija ar be, pats motoras niekuo nesiskiria. Visiškai niekuo. Ir netgi kontroleris fiziškai nesiskiria, dirba tik kelios papildomos kodo eilutės…

    Stabdymo jėga, teoriškai, yra tokia pati kaip ir bėgėjimosi. 250W, manau, mažoka. Kaip regeneraciją naudoti gali, bet neplanuotam sustojimui būtini mechaniniai stabdžiai. 

    O tas rusas tai ten pievas rašo. Kad ir kiek kW tas jo motoras, jei važiuoja max 40km/h, reiškia į ratą atiduoda max ~400W. O iš akumo gali imti ir 1200W. Likusi galia – šildo orą…

    #4690
    Linas
    Participant

    kap ir minejau didziaja dali energijos issvaisto perdavimui ir galbut neefektyviam variklio valdymui.

    #4691
    agniusm
    Participant

    Nesuprantu kam išvis tas regeneracinis stabdymas, kontroleryje yra išėjimas elektriniam stabdžiui.

    #4692
    aleksanderis
    Participant

    Regeneracinis stabdis tam kad kalodeles reciau keist :)

    #4693
    Šarūnas
    Keymaster

    Ir padidint nuvažiuojamą atstumą +10%.

    #4694
    agniusm
    Participant

    Na jo, gal realistiškiau 8%, bet as i ta tema, kad yra e-brake tai kam ta regeneracija ir da dviračiui? Automobiliui dar suprantu, o čia manau neverta.

    #4695
    Tyro
    Participant

    Dviraciai per lengvi is dalies sutinku. Tai aiskinkinte dabar man ta regeneracija veikia kada nuimu gaza ir vaziuoja dviratis is inercijos, ar kada paspaudziu e-brake o po to juos atleidziu ir tuomet juda is inercijos ir variklis krauna akumus. Na arba kol nuspaustas e-brake :) Cia tiek daug nuomoniu, jog paklausiu cia

    #4696
    Linas
    Participant

    regeneracija standartiskai veikia tik tada kai nuspaustas stabdzio rankeneleje esantis mygtukas (uztrumpinti is kontrolerio einanatys laidai i stabdzio rankenele) dar yra vienas variantas kad regeneracija veikia nuo gazo rankeneles, bet tada nera laisvo riedejimo is inercijos tiesiog panasiai kaip visa laika ijungtas begis, ir kiek atleidi gaza, tiek labiau stabdo. o idealiausiu variantu, tik dar tokio dviratinio kontrolerio nemaciau, kad nuo stabdzio rankeneles paspaudimo reaguoja proporcingai stabdis, kuo labiau spaudi, tuo didesne regeneracija.

    #4697
    Tyro
    Participant

    Tas trecias variantas butu labai neblogai :) Nes stabdziu rankeneles atveju kai regeneracija tik ijungiama arba isjungiama nuo kokio kalno nevisai pakrausi vaziuojant nuolatiniu greiciu, nes regeneracija jauciasi proporcingai greiciui – kuo greiciau vaziuoji tuo ji stipriau veikia ir stipriau jauciasi stabdymas, o kuo leciau – tuo ji silpnesne. Jeigu nuo kalno vaziuoti noresi 40km/h, o kalnas status, tai tave sustabdys tuomet iki tarkime ~20km/h nes tuomet kompensuosis regeneracinio stabdymo ir inercijos nuo kalno jegos?

    Nebent naudosi regeneracija su pertraukimais ir “pulsuosi” nuo kalno nepastoviu greiciu

    #4698
    Šarūnas
    Keymaster
    Quote:
    nuo stabdzio rankeneles paspaudimo reaguoja proporcingai stabdis, kuo labiau spaudi, tuo didesne regeneracija.

    Apie tokią funkciją jau seniai galvoju. Turėsiu anksčiau ar vėliau.

     

    Quote:
    nuo kokio kalno nevisai pakrausi vaziuojant nuolatiniu greiciu, nes regeneracija jauciasi proporcingai greiciui – kuo greiciau vaziuoji tuo ji stipriau veikia ir stipriau jauciasi stabdymas, o kuo leciau – tuo ji silpnesne.

    Na čia jau yra konkretaus valdiklio problema – programruotojai ir projektuotojai nepasivargino padaryt gerai.

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.