• Kažkokistai chopper’is su torsionine pakaba? Nu spalva ir šalmo prie triračio gerai priderino :-)
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/panevezietis-sumeistravo-originalu-elektrotrirati-su-autopilotu-galinti-vaziuoti-iki-120-km-221-828080#_

  • o tai, jei dedi sunkų motorą į galinį ratą, kodėl neamortizuotas tas galas?
    į priekį motorą – nesitiki kad taikytum?
    dar man įtartini tie naujai įvirinti profiliai- kokių nors skaičiavimų gi neatlikai?, o “tanko” rėmas turėtų būti tvirtesnis nei buvo paprasto dviračio. tie profiliai atrodo gana liauni, ir gal buvo galima išvengt
    kai kurių…[Read more]

  • Na, ir aš prisidedu :-D Jei kas parduotu, reiktų 3 vnt. (gal 2 – 4 vnt.) ..

  • įkeliu laikinai (gal ir ne) mūsų su Nerijum susitik. 05.14. Karmėlavos raketų bazėje (dar yra foto ir su Leninu ;)

    taip pat kaip alternatyvą galiu pasiūlyt 2016m. siūlytas vietas (kryptis: Karmėlava, iki, tarkim Jonavos). Kelias tai žymiai saugesnis iki Jonavos (naujas lygus asfaltas, ir platūs kokių 2-2,5m asfaltuoti kelkraščiai)…[Read more]

  • įkeliu laikinai (gal ir ne) mūsų su Nerijum susitik. 05.14. Karmėlavos raketų bazėje (dar yra foto ir su Leninu ;)

    taip pat kaip alternatyvą galiu pasiūlyt 2016m. siūlytas vietas (kryptis: Karmėlava, iki, tarkim Jonavos). Kelias tai žymiai saugesnis iki Jonavos (naujas lygus asfaltas, ir platūs kokių 2-2,5m asfaltuoti kelkraščiai)…[Read more]

  • įkeliu laikinai (gal ir ne) mūsų su Nerijum susitik. 05.14. Karmėlavos raketų bazėje (dar yra foto ir su Leninu ;)

    taip pat kaip alternatyvą galiu pasiūlyt 2016m. siūlytas vietas (kryptis: Karmėlava, iki, tarkim Jonavos). Kelias tai žymiai saugesnis iki Jonavos (naujas lygus asfaltas, ir platūs kokių 2-2,5m asfaltuoti kelkraščiai)…[Read more]

  • Iki Rumšiškių, palaikant susitikimo idėją, turbūt atvažiuočiau. Geriau
    žinoti datą iš anksto. Organizavimo šiais metais pats negaliu užsiimti.

    Toliau Rumšiškių-tai pats turbūt nevažiuočiau, dėl to kad ir pajėgumai
    ir akumuliatorių talpa, pas visus skiriasi. Važiuojant grupėje-reikia
    derintis prie mažesnių/lėtesnių, nežiūrint kad kažkas turi d…[Read more]

  • 2016 ir Kauno r., tai neprisikviečiau per forumą nieko :), galiausiai 2017 pavasarį buvom tik su Nerijum susitikę, ir link mano siūlytos raketų bazės Karmėlavoje nuvažiavę (gal vėliau įkelsiu foto).
    2K17 susitikimas-kur, turbūt Vilniuje?

  • Labas,o Tau akumas tas reikalingas? Gal mane sudomintu, ziurint kiek talpos like? (turiu dvirati 26V Panasonic, su originaliu pakroveju). Kaunas.

  • sugrąžinsiu į temą, nors jau atsakyta :-) manau saugu neviršyti 4C-5C nuolatinės (120-150A), nes esant maždaug tokiai 3-4 minutes (man važiuojant į kalną) ‘pako’ korpusas, taigi celės truputį šyla.

    žinau kad tokia maždaug srovė, nes esu matavęs ir matęs kad perkopia 100A, kol nesusvilo kiniškas matuoklis (nuo srovės įkaista ir išsilitu…[Read more]

  • ilgalaike srove – gal nereiktų daugiau 2C..3C (66..100A). aš tiek apkraunu (4s ‘pakas’). trumpalaike gal ir daugiau galima. įtakos akumo tarnavimo laiką.

  • Visai nėra laiko net kada mąstyt apie generatorius. Bet gal kam bus įdomu – šiam video (rusiškai jei suprantam): https://www.youtube.com/watch?v=nufAbuUHmbc
    Tam tikri išaiškinimai ir pavyzdžiai su test-drive, kažkokia schema.

    Dėl test-drive – tik tiek kad padarė ‘sprendimą’ ant priekinio Desna (ar Aist) rato. Turiu analogišką dviratį, tai…[Read more]

  • OK, manau susisieksim. Gal kas žino gerą šaltinį kur būtų galima ‘per atostogas’ pasiskaityt glaustos bet teisingos informacijos apie šiuo atveju BLDC variklius? Apvijos, poliai, magnetai, visų elementų matmenys ir t.t.-kas nuo ko priklauso ir kaip viską apskaičiuot, kad rezultate gauti maždaug tai ko tikimasi (šiuo atveju lėtasūkio ‘high torque’…[Read more]

  • Tadai, skirk norą padiskutuoti apie naują/nematytą anksčiau sprendimą (apie tai ir tema) nuo alternatyvių bet jau žinomų sprendimų. Taip pat atskirk kalbą apie sprendimus nuo kalbos kiek €. Kai kuri kažką, ne apie € galvoji pirmiausia. Bet taip, kažką konstruojant yra privalumas kažką panaudoti kaip ‘donorą, detales ir kt. ir taip sutaupyti.…[Read more]

  • Galbūt, neblogas motoras :) Bet grįžtant prie pradinės temos – tuo ir žavi toks be reduktoriaus mid-drive, nes reduktorius, kad ir labai gerai padarytas, visgi duoda šiokius tokius nuostolius, yra dylančių ar potencialiai gendančių detalių, užima vietą, ir jei dviračio rėmas pvz.aliuminis/karboninis – reikia dar galvoti kaip padaryti patik…[Read more]

  • Čia ne aš rašiau, o Nemirtingąjį pacitavau, kad diskusija vyktų čia, o ne kitkam skirtoje ankstesnėje temoje :)
    Turbūt nesiklijuoja, nors žinau taisyklę ‘niekada nesakyk ne’, tekstolitas gali būti storas ir tvirtas kaip medžiaga. Nesu labai daug matęs tų motorų, bet viena kinietį pabirusį matyt teko, o pvz. mano savadarbiam dviraty šepetėlin…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

    n…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

    n…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • Load More