Forum Replies Created

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #5332
    virgis31
    Participant

    Vartotojas visada turi prisiimti didelę dalį atsakomybės. Jis atsakingas už tai , kad prekę naudos pagal paskirtį ir vadovaudamasis instrukcija :)

    O šitam forume kiek matau nesirenka eiliniai vartotojai. Eiliniai vartotojai perka elektrinį dviratį iš perduotuvės, o čia labiau renkasi tie kam įdomu savo rankomis kažką sukurti, sumeistrauti. Taip kad, kam bus idomu ir kas supranta kas čia per akumuliatoriai, manau patys pasirinks.

    O dėl iCharger balansavimo srovės- na tu gi pats apie tai rašei, aš tik patikslinau, kad balansavimo srovė visada žymiai mažesnė, nei nustatyta krovimo srovė, todėl kaisti balansavimo laidai negali. Štai tavo žodžiai :

    ” Įsivaizduok situaciją: turi du lygiagrečiai sujungtus pakus, kuriuos krauni 10A srove. Balansavimo jungtys yra sujungtos lygiagrečiai, taigi, jei abiejų pakų, pvz., antrų celių įtampos pradeda skirtis (nes viena dar ties 3.8V, o kita jau 4.2V), visa ta 10A srovė ima tekėti per labai plonus balansavimo laidelius, kurie ima kaisti. Kai kuriais atvejais yra nemaža gaisro tikimybė. “

    :)

    #5329
    virgis31
    Participant

    Taip Lipo akumuliatoriai reikalauja daugiau dėmesio, sutinku . Nesiūlau jų tiems , kas nori tiesiog isimesti akumuliatorių ir pamiršti. Reikia su juo pažaisti, bet todėl ir siūlau kaip alternatyvą. BMS tikrai būtų gerai, bet jei vartotojas nepatingės ir seks akumuliatoriaus būklę , galima ir apsieiti.

    Iškrovimo srovė pakankamai maža, kad išvengti didesnio disbalanso tarp celių. Celllogeriai perspės , jei kažkuri celė išsikraus iki pavojingos ribos. Taip kad jei kažkuri ir išsikraus daugiau, minimum gali pasiekti 3.2V (nepavojinga riba), tik ne 1.9V kaip minėjai pavyzdyje :)

    Kas dėl pakrovimo, net ir tavo minėto iCharger 3010 balansavimo srovė 0.5A taip, kad jokie laidukai nekais nuo tokios srovės.

    Pagaliau prieš kraunant gi nesunku pasižiūrėt ką rodo celllogeriai, ir pamatysi kokia akumu būklė, gal geriau krauti atskirai, o ne sujungus lygiagrečiai. Sujungimas lygiagrečiai tik tam kad sutaupyti krovimui skirtą laiką.

    Kas dėl laidų sumaišymo-nu negi sunku susižymėtį laidus, kad ir spalvota lipnia juosta, kurį su kuriuo sujungti?

    Kaip ir pats minėjai, tai pigesnė alternatyva , skirta nedaug naudosiantiems, ir turintiems šiokį tokį supratimą apie Lipo.

    #5327
    virgis31
    Participant

    Nu tik nereikia čia taip perdėti. Naudoju tokius akumuliatorius radijo bangomis valdomuose modeliuose jau ilgiau kaip 5 metai ir dar neturėjau nė vieno atvejo , kad užsidegtų. Taip būna išsipučia celė, pakeiti kita ir toliau važiuoji, ir patikėkit srovės žymiai didesnė nei e-dviračiuose. Pas mane kai kurie akumai virš 100 ciklų atlaikė. Su dviračiuose srebiamomis srovėmis ir atjungimu prie 80% iškrovos (3.80V celei grubiai) yra ir virš 500 ciklų atlaikiusių ir toliau važiuojančių (čia užsienio forumuose bent jau taip tvirtina). LifePO4 kažkaip irgi kiek girdėjau problemų atsiranda, taip kad nėra stebuklas ir jos, o kaina … Jei tvarkingai priziūrėti, Li-po puikiai tinka nedaug važinėjančiam, norinčiam lengvo ir pigaus varianto. Kaina ir ciklų skaičius išeina kaip švino arba geriau, svoris turbūt 6-7 kartus mažiau.

    aš pakrovimui naudoju toki kompiuterizuotą pakrovėją paktrovėjas

    sujungiu pakus lygiagrečiai, pasijungi balansavimo jungtis ir pasikraunu per 60-80min. Turint galingesnį krautuva teoriškai įmanoma pakrauti per 30min…

    #5324
    virgis31
    Participant

    Na taip, stebėti juos reikia atidžiau, bet bent jau kiek naudoju išsikrauna labai tolygiai, neišsibalansuoja. Pakraunant su Rc skirtais pakrovėjais, kraunama kiekviena celė atskirai, taip , kad perkrauti neįmanoma. Galima naudoti cell-meter’ius ant kiekvieno akumo balansavimo jungties. Jie turi funkcija išsikrovus iki ribinio voltažo, duoda garsinį signalą. Kainuoja po 10lt kažkur.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)