Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Specialized Tricross

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 45 total)
  • Author
    Posts
  • #11049
    Šarūnas
    Keymaster

    Senukuose, gal 3€ kainavo. Bet skirtas lipdyti prie stiklo, tai teko modifikuoti.

    #11050
    Martynas
    Participant

    sorry:D

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by Martynas. Reason: pavėlavau
    #11054
    sopkis
    Participant

    Klausimas dėl to toliaregiškumo. Koks maksimalus greitis tiesiojoje, minimalus į gerą kalną (be pedalų), kokie galingumai tuo metu paduodami varikliui. Nes man atrodo kad 500W varikliukui bus per daug ilgą laiką lėkti 50-60km/h. Aš su savo 1kW nom, 3.5kW max į darbą nuvažiuoju 25km vidutiniu 41km/h greičiu, variklio vidutinis galingumas būna 900-1100W, variklis nežymiai sušyla, o tu kalbi apie 50-60km/h su 500W nom varikliu.

    #11055
    fn-magas
    Participant

    Maksimalus greitis tiesiojoje 55-60km/h 100% galios. Kokie tikri galingumai neturiu kaip pamatuoti, todėl ir ieškau kokio nots apskaitos prietaiso (ant konteolerio yra ca jungtis tai fal kas gali paskolinti ar išnuomoti kelioms dienoms patestuoti sistema). Neminant nevažiuoju noekad, nelabai imanoma. O i 3mergeliu tilta minu 30 galia nustates ir 20kmh. Iki darbo tik 10km tad neikaista nei variklis nei kontroleris.

    #11061
    bondas83
    Participant

    60km/h na koki 2000kw reikia

    #11065
    fn-magas
    Participant

    Jei algebra neapgauna tai 12s8pLGc2 baterija ir 6fet 25A valdiklis daugiau nei 1200W neturetu atiduoti. Na aš dar gal kokius 500W išspaudžiu 52t priekyje ir 11T gale.

    #14142
    fn-magas
    Participant

    Sveiki visi.
    Reikia pagalbos bent jau teorinės. Užvirinus sankabą ir naudojant regeneraciją 5A atsiradęs klibėjimas nusuko sankabos disko “šplintą” (5mm plotis, 10 ilgis,galai d 5mm aukštis apie 7mm nes dabar ant greičio neina pamatuoti.)
    Klausimai:
    1. Ar yra pirkti Lietuvoje ir kur? Geriausiai Kaunas.
    2. Ar verta užsakyti custom gamyba ir kokio kietumo reiktų gaminti, kad nepasikartotų situacija?
    3. Kaip kitaip lietuviškai ar žargoniškai jis vadinasi, kad lengviau būtų ieškoti internete?
    4. Optimistiškiausias klausimas. Gal kas turit atliekamą į MAC variklį?
    Ačiū už pagalbą.

    • This reply was modified 7 years, 10 months ago by fn-magas.
    #14144
    Nerijus
    Participant

    na kojomis gal maximum apie kokius 200 w ir įmanoma išspaust .Su savo magic pie tai kad palaikyt 40kmh gaunas 700-800w. Lipant į parodos kalną max galingumu ~ 20kmh gaunasi ~ 1,7kw . kokio galingumo reikia galima paieskot ‘ electic bike calculator ‘ pvz

    http://www.electric-bicycle-guide.com/electric-bicycle-calculators.html

    #14146
    medlaizis
    Participant

    1. eilinių šplintų yra pirkti beveik visose žemės ūkio technika prekiaujančiose parduotuvėse. Kaune Lytagroje tikrai yra. Net internetiniam kataloge mačiau (užvadinta “splintas”). Tačiau parduotuvėje jų turi žymiai daugiau nei internete įsidėję.
    2. dėl kietumo sunku pasakyti. Per kieta negerai. Per minkšta irgi. Gal buvo klibėjimas šplintavietėje? Tada labai greit nusuka. Custom gali pasigaminti ir pats. Nusipirk artimų matmenų ir dasišlifuok pagal savo matmenis. svarbu nepadaryti per laisvos. būtinai turi sueiti su normalia įvarža.
    3. kai kur vadina šplintu , kai kur veleno kaiščiu.

    #14151
    fn-magas
    Participant

    Ačiū

    • This reply was modified 7 years, 10 months ago by fn-magas.
    #14161
    fn-magas
    Participant

    O kokių priemonių galiu imtis kad nepasikartotų nemaloni situacija. Ką daryti kad neprasidėtų klibėjimas?

    • This reply was modified 7 years, 10 months ago by fn-magas.
    #14163
    Canis
    Participant

    Vienintelis būdavo laiku šplintą priveržti arba pakeisti jį nauju. Yra tekę matyti rimtai “svarke” užvirintų ant ašies :) Maniau, kad čia tik sovietinių aparatų bėda, nes minkštas metalas buvo naudojamas….

    #14167
    fn-magas
    Participant

    O jei šplintą kietesni metalo dėti? Kokie tokio sprendimo minusai?

    • This reply was modified 7 years, 10 months ago by fn-magas.
    #14170
    sopkis
    Participant

    Jei šplintas bus kietesnis, tai po mechaninio poveikio į skirtingas puses bus deformuojama ašis ir skyvas ant ašies, o šplintas liks cielas. Idealiu atveju šplinto plotis turi mikrono tikslumu atitikti išpjovų plotį, aukštis gali vos vos viršyti išpjovų aukščio ant ašies ir veleno sumą, kad surenkant detales jas tektų presuoti. Bet tokiu atveju gautas mechaninis įtempimas iki minimumo sumažina klibejimo ir iš to sekančio sujungimo susidėvėjimo galimybę. Problema sakyčiau tik ta, kad jei jau šplintą suėdė, tai reiktų tuos pazus (įpjovas) sutvarkyti. Ašyje praeiti frezavimo staklėm reikiamo gylio kokius 5.5mm pločio tiksliai išilgai ašiai ir reikiamam gylyje dar ne taip sunku, bet ant škyvo tvarkingai praplatinti išpjovą drožimo staklėm jau bus kur kas sunkiau.

    #14171
    fn-magas
    Participant

    Labai dėkoju už išsamų paaiškinimą. Mano akimis žiūrint nei šplinto vieta ašyje nei škyve neturi žymių pažeidimų,tad apsiriboti tik tikslesnius šplinto parinkimu. Dar kartą ačiū ir iki susitikimo sekančiame suvažiavime.

    #14173
    medlaizis
    Participant

    jei velenas pakankamai storas ir situacija kai nusuka šplintą kartosis, tai gali tekt perfrezuot šplintavietę didesnei šplintai. Didesnis plotas = mažiau koncentruota jėga į vieną tašką.

    #14189
    fn-magas
    Participant

    Veleno skersmuo 17mm. Kaip ir prieš tai minėjo Sopkis ašyje šplintavietę padidinti nėra sudėtinga, bet kaip su škyvu daryti.

    #14191
    karpis
    Participant

    Šiaip įdomu kodėl priimtas sprendimas tą sankabą užvirinti? iš regeneracijos labai daug energijos atgal nesugrąžinsi. Stabdymas regen’u? Bet tai dabar tampomas tas šplintas ir reduktorius į skirtingas puses bėgėjantis/stabdant, kas sveikatos tiems daiktams neprideda. Bei turėtų būti šioks toks stabdymas (reduktoriaus) važiuojant tik pedalais, sakyčiau aktualu ypač sportinio tipo greitam dviračiui norint be nuostolių riedėti.

    #14192
    sopkis
    Participant

    Yra ir dar vienas dalykas, dėl ko užvirinta sąnkaba pasiteisina. Jei keli galią ir nori agresyvesnio važiavimo, tai tada nebegirdi traškančių dantračių paspaudus gazą.

    #14203
    fn-magas
    Participant

    Ir aš ilgai svarsčiau ar verta užvirinti ir turėti regeneraciją, bet išsikrovus akumuliatoriai sunkiai minti, ar lengvai riedėti lyg paprastu dviračiu. Bet dėl diskinių stabdžių nebuvimo ir prasto stabdymo lyjant kai “rim brake” slysta o greičiai dideli pasirinkau regeneraciją kaip stabdymo būdą o ne energijos taupymo būdą. Dabar nuo maksimalaus greičio iki kol regeneracija nebejaučiama stabdant tik varikliu, o kritinė mis situacijomis ir kai reikia sustoti visiškai spaudžiu stabdžius iki dugno.

    • This reply was modified 7 years, 10 months ago by fn-magas.
Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.