Regeneracija: sezono pabaiga

Šiandien eilinį kartą teko lankytis garaže. Lauke visur šalta-balta, sniegas. Galvoju pralėksiu ratelį, padriftinsiu, for fun. Padangos, aišku, vasarinės. Po antro batono supratau kad vis tik sezonas baigėsi. :) Tai buvo maždaug po 10 nuvažiuotų metrų, kai supratau kad atleidus gazą galinis ratas tiesiog slysta – įsijungia regeneracija. O kai ratas slysta ant sniego… Taip, su 4 ratais driftinti smagiau. O su vasarinėm padangom tai iš vis – atsuki gazą, o motoroleris kaip stovėjo taip stovi, net nesijaučia kad norėtų važiuot. :) Vos įstūmiau atgal į garažą (nežymi įkalnė).

Grįžtant prie regeneracijos. Noriu atkreipti konstruktorių dėmesį kad jokiu būdu nedarytų “automatinės” regeneracijos, t.y. įsijungiančios vos atleidus gazą. Tai galioja ir elektromobiliams: neseniai kalbėjau su elektromobilio Citroen Berlingo (priekis vedamas) savininku Žilvinu; jo elektromobilis atleidus gazą taip pat pradėdavo nestipriai stabdyti (priekiu), taigi kartą jam teko apsisukti slidžioje gatvėje. Žodžiu, įspėjau, turėkit minty.

Na o keisčiausia tai, kad gamykliniai variklių valdikliai tokią regeneraciją įjungia automatiškai, o jei šią funkciją išjungti, tai, žinoma, tada jau stabdant regeneracijos nebėra. Nesusipratimas kažkoks. Man ir saviškį teks modifikuoti. Fui tie kitaicai. Pas juos kai žmonių daug, tai ir saugumo reikalavimai neegzistuojantys – menka netektis…

EDIT: anksčiau rašiau kad Žilvinas yra pasidaręs Nissan Micra – melavau, sumaišiau su kitu forumiečiu.

12 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.